Hozzávalók befőzéshez: programmatic, dinamikus kreatív, tartalommarketing. Úttörő megoldásként a Neo Interactive ezt a három eszközt mixelte egybe elsőként Magyarországon, a Dr. Oetker Befőzés kampányában.
Végy egy kampánycélt: forgalomterelés a Dr. Oetker Befőzés oldalára.
Válaszd ki a hozzávalókat: programozott hirdetésvásárlás; dinamikusan változó hirdetésvariánsok; reklámszöveg helyett tartalom, azaz receptek.
Gondosan keverd össze az alapanyagokat: használj open RTB-t a nagyobb elérésért, és pontosabb optimalizálásért. Jeleníts meg több száz receptet dinamikus bannereken keresztül anélkül, anélkül hogy egyenként le kellene gyártani őket. a banner fix részei: logó, rövid kampány üzenet, CTA gomb; dinamikus elemei: a landing oldalból behúzott receptek – recepthez tartozó kép, recept címe, recept rövidített leírása. Prospecting taktika esetén a receptek random jelenjenek meg, míg retargetálásnál figyelj arra, hogy a fogyasztód által már láto(gato)tt recept helyett egy másik receptet mutass. Eredmény: a szokványos display kampányokhoz képest jóval magasabb, 0,2 %-os átkattintási ráta, azaz érdeklődő internetezők, akik a bannerhelyeken érdekes tartalommal találkoztak.
És hogy miért úttörő a fenti megoldás? Bár már itthon is elérhetőek automatizált, natív hirdetéseket kiszolgáló rendszerek, de arra még nem volt példa, hogy nem ezeken a platformokon – vagyis nem híroldalakon cikkek alatti ajánlóban megjelenítve –, hanem bármilyen website-on, a megszokott display zónákban, sztenderd IAB formátumokban fussanak tartalomalapú, dinamikusan változó reklámok.
A kampány során a neo a DataXu programozott hirdetési szolgáltatását, a Dynamic Advert Optimizer rendszerét és a Dr.Oetker receptjeit használta. Fogyasszák egészséggel.