- Hirdetés -

A MOL Csapat tagja lett Hosszú Katinka

|

Hosszú Katinka hétfőn csatlakozott a MOL Csapathoz, így a háromszoros olimpiai bajnok úszót a jövőben a MOL-csoport támogatja.

 

Hernádi Zsolt, a MOL elnök-vezérigazgatója azt emelte ki, hogy a cég minden országban, ahol jelen van, kiemelt figyelmet fordít a helyi közösségek támogatására, sportszponzorációs programjainak középpontjában pedig az olyan kiemelkedő versenyzők állnak, akik példaképül szolgálhatnak. Az együttműködések minden esetben a közös értékeken és a hasonló világszemléleten alapulnak – írja beszámolójában az MTI.

 

Hosszú Katinkáról azt mondta, minden nap bizonyítja, hogy kitartással és kemény munkával a világ legjobbjává lehet válni. Megszemélyesít minden olyan értéket, amelyet a MOL is magáénak vall.

 

„Örülök, hogy végre ennek a csapatnak a tagja vagyok” – mondta az ötszörös nagymedencés világbajnok. Hozzátette, hogy csapatával mindig alaposan megfontolják, mihez adják a nevüket, de a MOL esetében ez nem volt kérdés, mivel ideológiájuk hasonló: „a kemény munka mindig kifizetődik”.

 

Az úszónő a vizes sportokat összefogó nemzetközi szövetséggel, a FINA-val szembeni kritikájáról és harcáról azt mondta, hogy nyílt levelét azért most fogalmazta meg, mert a világkupát érintő szabályok most jelentek meg. Megjegyezte, hogy a legtöbben kerülik a konfliktust, inkább elfutnak előle, de hisz abban, hogy a mostani konfrontáció a későbbiekben pozitív változásokat hoz majd. A közte és a FINA közötti feszültség ugyanakkor állítása szerint nem lesz rá hatással a budapesti vizes világbajnokságon, mert profiként ki tudja zárni azt.

 

Kérdésre válaszolva azt is elárulta, hogy a nyílt levele után meglepően sok úszó reagált és vette fel vele a kapcsolatot. Ugyanakkor azt is hangsúlyozta, hogy csak azért, mert ő volt az első, aki felemelte szavát, az még nem jelenti azt, hogy ő akarná meghatározni, milyen formában tiltakozzanak és mi legyen a következő lépés. Szerinte az a lényeg, hogy az úszók jöjjenek össze és beszéljék meg, mit kell tenni.

 

Pásztory Dóra paralimpiai bajnok nyílt levélben megfogalmazott kritikájával kapcsolatban azt mondta, meglepte Pásztory lépése, ő szívesen leült volna vele beszélgetni. Ugyanakkor a kritikákra, az őt illető negatív véleményekre mindig figyel, és ezek plusz energiával töltik fel, amit a medencében tud hasznosítani – árulta el.

 

Az együttműködés apropóján jótékonysági akciót indított a MOL, amelyben Hosszú Katinka is részt vesz. A cégcsoport első körben 1 millió forinttal támogatja a Gézengúz Alapítvány beteg gyerekeken segítő hydroterápiás módszerét. Az úszónő Rióban használt és ajándékként átadott, dedikált úszósapkájának fotóját a vállalat megosztja közösségi oldalán, s ha ez eléri az 25 000 kedvelést (lájk), akkor a MOL megháromszorozza az alapítványnak nyújtott támogatást.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...