- Hirdetés -

A Nagy Duett és egy RTL-es újonc volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Erősen kezdett az RTL Klubon a Házasság első látásra, de a legnézettebb műsornak A Nagy Duett bizonyult. A köztévénél egy meccs és egy török sorozat vonzotta a legtöbb nézőt.

Az elmúlt héten kicsit csökkent az RTL Klub és a TV2 közönségaránya közötti különbség, ugyanakkor ez az alapvető erőviszonyokat nem érintette. Az RTL Klub a 18-59 éveseknél és főműsoridőben 4,3 százalékpontos, teljes napon pedig 2,1 százalékpontos előnyt tudott felmutatni.
Az RTL Klub még a 18-59-es célcsoportban is megnyert minden napot és csak egyetlen estét buktak el. Ez pedig a vasárnap volt, amikor a TV2 főműsoridőben 16,2 százalékos, az RTL Klub 14,7 százalékos közönségarányt produkált. Ugyanakkor a teljes napot még vasárnap is behúzta az RTL Klub – 9,7 százalékos share-t értek el a TV2 9,2 százalékával szemben.

A heti adatok így néznek ki:
18-59 évesek, főműsoridő
RTL Klub – 16%
TV2 – 11,7%

18-59 évesek, teljes nap
RTL Klub – 11,1%
TV2 – 9%

A főműsoridős toplistán a két piacvezetőt a Film+ követi 4,1 százalékkal, majd Mozi+ (3,8%), Cool (3,4%), SuperTV2 (3,3%) a sorrend. Erős hete volt az M4 Sportnak is, mert 2,6 százalékos share-t hoztak össze.

A teljes napon kicsit más a sorrend, mert ugyan szintén a Film+ (4,2%) áll a harmadik helyen, de őket a Mozi+ (3,8%), SuperTV2 (3,3%), Cool (3,3%) csatornák követik.

A korábbi héten lecsúszott az első helyről a TV2-n sugárzott A Nagy Duett, múlt vasárnap azonban kicsit erősítettek. A 18-59 éveseknél 59 ezer, a teljes lakosságnál 72 ezer új nézőt szereztek. Ezzel pedig a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is az első helyen végeztek.

A 18-59 éveseknél ez 468 ezer nézőt jelent. Második helyre az RTL Klubon debütáló Házasság első látásra futott be. Az új műsor legnézettebb – szerdai – adása 372 ezer nézőt vonzott.

A teljes lakosságos toplistán A Nagy Duett 1,04 millió nézővel áll az élen, majd az RTL Klub műsorai következnek: Híradó (807 ezer), Barátok közt (764 ezer) és Házasság első látásra (761 ezer) sorrendben.

A kereskedelmi célcsoportnál az M4 Sport szállította a közmédia legnézettebb heti műsorát, ami a május 2-i Bajnokok Ligája meccs volt. A teljes lakosságnál az MTVA legnézettebb műsora viszont nem egy meccs, hanem a Végtelen szerelem című török sorozat volt, ami 406 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél (RTL Klub, TV2)
hetitop201718het1859

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál (RTL Klub, TV2)

hetitop201718hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 (néhány adatnál az RTL)

Megjegyzés: a top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek. Az adatok nem foglalják magukban az időeltolásos tévézést.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön az AI SUMMIT – mindent megtudhatunk a mesterséges intelligenciáról

Barát vagy ellenfél? Láthatunk benne segítséget, de veszélyt is, annyi bizonyos, hogy senkit sem hagy hidegen: a mesterséges intelligencia itt van velünk, meg kell hát értenünk és fel kell rá készülnünk! Erre idén két...

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...