A világ vezető utazási televíziós csatornája, a Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához. A hazai piacvezető tévés kereskedőház június 1-től értékesíti a Travel Channel szpot és nonszpot reklámidejét. A Travel Channel az idén már a második tévés társaság, amely az Atmediát választotta, így a cég által értékesített csatornák száma 37-re emelkedett.
A nézők által is kedvelt, a magyar piacon közel két évtizede jelenlévő utazási műsorokra szakosodott tévés csatorna, a Travel Channel június 1-től az Atmedia portfoliójához csatlakozik. Ez azt jelenti, hogy a világvezető utazási csatorna szpot és nonszpot reklámfelületeit a hirdetők az Atmedia-n keresztül érhetik el.
A Travel Channel a Scripps Networks Interactive vállalat tagja a közelmúltban jelentős növekedést ért el Magyarországon, és ez vezetett a döntéshez, hogy elérhetővé teszik a csatornát a hirdetők számára. A Travel Channel az összes hazai nagy szolgáltató kínálatában megtalálható, lefedettsége és nézőszáma folyamatosan bővül, műsorai jelenleg a magyar háztartások mintegy 60%-ában érhetők el.
Phillip Luff, a Srcipps Networks Interactive UK és EMEA területekért felelős ügyvezető igazgatója elmondta: „A Travel Channel egyedülálló élményt kínál az utazások és az autentikus kalandok terén. A műfajok széles skáláját biztosítja: a hátizsákos és luxusutazásoktól kezdve a kulináris műsorokig. Így a különböző szektorok hirdetői – legyen szó akár utazáshoz kapcsolódó szolgáltatásról vagy termékről, luxusmárkákról vagy egyéb fogyasztási cikkekről illetve ingatlanokról – nálunk megtalálják a számukra legkedvezőbb felületeket.”
Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Örömmel köszöntjük portfóliónkban a piacvezető nemzetközi utazási tévécsatornát, hiszen a hazai televíziós platformon a Travel Channel műsorkínálata speciális nézői és hirdetői igényeket szolgál ki. A Travel Channel márka a mi piacismeretünkkel párosulva várhatóan a hirdetők számára sikeres új megjelenési lehetőséget és akár egyedi megoldásokat is kínál.”
A Travel Channel műsorai révén a nézők kiszakadhatnak a mindennapok mókuskerekéből, és szórakozva nemcsak új helyeket ismerhetnek meg, de új élményekkel is gazdagodnak. A csatorna legnépszerűbb sorozatai közül a magyar nézők idén már találkozhattak a „Expedíció az ismeretlenbe”, az „A lehetetlen szálloda ” és a „Bizarr ételek: a finomságok földjén” új évadaival is.
A Travel Channel anyavállalata, a Scripps Networks Interactive az utazás mellett az otthonnal és az életmóddal kapcsolatos televíziós műsorok egyik vezető globális tartalomfejlesztője. A nézők számára a Travel Channel több mint 130 országban (Európa, Közel-Kelet, Afrika, Ázsia csendes-óceáni területén) érhető el. A műsorokat a csatorna napi 24 órában 22 nyelven sugározza. A csatorna itthon a legnagyobb szolgáltatók, így a Magyar Telekom, a UPC, a UPC Direct, a DIGI és az Invitel kínálatában megtalálható.