- Hirdetés -

A Travel Channel az Atmediát választotta

|

- Hirdetés -

A világ vezető utazási televíziós csatornája, a Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához. A hazai piacvezető tévés kereskedőház június 1-től értékesíti a Travel Channel szpot és nonszpot reklámidejét. A Travel Channel az idén már a második tévés társaság, amely az Atmediát választotta, így a cég által értékesített csatornák száma 37-re emelkedett.

 

A nézők által is kedvelt, a magyar piacon közel két évtizede jelenlévő utazási műsorokra szakosodott tévés csatorna, a Travel Channel június 1-től az Atmedia portfoliójához csatlakozik. Ez azt jelenti, hogy a világvezető utazási csatorna szpot és nonszpot reklámfelületeit a hirdetők az Atmedia-n keresztül érhetik el.

 

A Travel Channel a Scripps Networks Interactive vállalat tagja a közelmúltban jelentős növekedést ért el Magyarországon, és ez vezetett a döntéshez, hogy elérhetővé teszik a csatornát a hirdetők számára. A Travel Channel az összes hazai nagy szolgáltató kínálatában megtalálható, lefedettsége és nézőszáma folyamatosan bővül, műsorai jelenleg a magyar háztartások mintegy 60%-ában érhetők el.

 

Phillip Luff, a Srcipps Networks Interactive UK és EMEA területekért felelős ügyvezető igazgatója elmondta: „A Travel Channel egyedülálló élményt kínál az utazások és az autentikus kalandok terén. A műfajok széles skáláját biztosítja: a hátizsákos és luxusutazásoktól kezdve a kulináris műsorokig. Így a különböző szektorok hirdetői – legyen szó akár utazáshoz kapcsolódó szolgáltatásról vagy termékről, luxusmárkákról vagy egyéb fogyasztási cikkekről illetve ingatlanokról – nálunk megtalálják a számukra legkedvezőbb felületeket.”

 

Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Örömmel köszöntjük portfóliónkban a piacvezető nemzetközi utazási tévécsatornát, hiszen a hazai televíziós platformon a Travel Channel műsorkínálata speciális nézői és hirdetői igényeket szolgál ki. A Travel Channel márka a mi piacismeretünkkel párosulva várhatóan a hirdetők számára sikeres új megjelenési lehetőséget és akár egyedi megoldásokat is kínál.”

 

A Travel Channel műsorai révén a nézők kiszakadhatnak a mindennapok mókuskerekéből, és szórakozva nemcsak új helyeket ismerhetnek meg, de új élményekkel is gazdagodnak. A csatorna legnépszerűbb sorozatai közül a magyar nézők idén már találkozhattak a „Expedíció az ismeretlenbe”, az „A lehetetlen szálloda ” és a „Bizarr ételek: a finomságok földjén” új évadaival is.

 

A Travel Channel anyavállalata, a Scripps Networks Interactive az utazás mellett az otthonnal és az életmóddal kapcsolatos televíziós műsorok egyik vezető globális tartalomfejlesztője. A nézők számára a Travel Channel több mint 130 országban (Európa, Közel-Kelet, Afrika, Ázsia csendes-óceáni területén) érhető el. A műsorokat a csatorna napi 24 órában 22 nyelven sugározza. A csatorna itthon a legnagyobb szolgáltatók, így a Magyar Telekom, a UPC, a UPC Direct, a DIGI és az Invitel kínálatában megtalálható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...