- Hirdetés -

Adatban is jön a korlátlanság az új RED csomagoknál

|

Újabb korlátok szűnnek meg a Vodafone új RED tarifacsomagjaival, a korlátlan beszélgetés és SMS mellé, a magyar piacon jelenleg egyedüliként, már korlátlan adat is került az ajánlatokba.

A korlátlanság élménye többek között azt jelenti, hogy az adatkeret mint fogalom megszűnik az előfizetők számára. Az új tarifacsomagokkal többé nem kell ellenőrizni, hogy mennyi adatot használtunk el, bárhol, bármikor online lehetünk, és azonnal elérhetjük a kívánt tartalmakat és alkalmazásokat – legyen szó egy 3 másodperc alatt betöltődő Chrome weboldalról, a friss hírekről, egy HD minőségű filmről vagy egy Full HD minőségű Youtube videóról.

Az új tarifacsomagokat a Vodafone a folyamatosan változó felhasználói igények változására reagálva alkotta meg. A vállalat felmérte a hazai mobilhasználók adatkeretre és árazásra vonatkozó preferenciáit és azt találta, hogy a lakossági számlás mobilelőfizetők döntő többsége rendelkezik mobiladatforgalmi kerettel (85%), de csupán 7%-uknak korlátlan az adatforgalma, az ilyen csomagok ára miatt pedig kompromisszumra kényszerülnek a mobilinternet-használatban. A felmérés szerint a lakossági előfizetők többsége számára kiemelkedően fontos a mobiladatforgalmi keret (75%) és mobilinternet díja (77%) a szolgáltató kiválasztásánál.

„Amióta a mobilinternet létezik, azóta él a vágy az ügyfelekben, hogy korlátlanul használhassák. A mobilinternet alapjaiban változtatta meg az életünket: segítségével új módokon tudunk szeretteinkkel, barátainkkal kapcsolatban lenni, feldobja az utazásokat, hiszen útközben olvashatunk, zenét hallgathatunk, közösségi médiát böngészhetünk. Elképesztően hatékonyabbá tette az életünket azáltal, bárhol és bármikor használhatunk navigációt, emailezhetünk, utánanézhetünk az időjárásnak, stb. Amikor az adat elfogy, akkor úgy érezzük, mintha a kőkorszakba léptünk volna vissza. Az új Red tarifákkal az volt a célunk, hogy soha többé ne kelljen ilyet átélni az ügyfeleknek! Szabadon, korlátok nélkül internetezhet minden ügyfelünk az új Red tarifákkal” – mondta el Révész Balázs, a Vodafone Magyarország lakossági üzletágának vezérigazgató-helyettese.

Az új tarifák közül a RED Free 10 990 forintos havidíjért 10Mbit/sec le- és feltöltési sebeséggel biztosítja a korlátlan adatforgalmat, míg a RED Infinity World havi 15 990 forintos díjért nyújtja a korlátlanság élményét a sebesség maximálása nélkül.

A tudatosság kérdését vizsgálja Magyarország első, filterbuborékot vizsgáló reprezentatív kutatása, amely a Vodafone Magyarország megbízásából készült. A filterbuborékról, vagyis az internetes algoritmusok és a keresési előzményeink által befolyásolt tartalomfogyasztásról eddig nem készült átfogó hazai kutatás.

A 18+ éves internetezők körében készült kutatás megállapította, hogy a híroldalakon és a közösségi médiában kifejezetten zavarja az embereket a filterbuborék. Érdekes, hogy bár csak az internetezők harmadát frusztrálja a filterbuborék jelenség, őket viszont nagyon. Legnagyobb arányban a 18-29 éves korosztályt zavarja a jelenség. A felmérés szerint a közösségi oldalakon a megkérdezettek 60%-a olyan jellegű tartalmakkal találkozik, mint amiket korábban lájkolt vagy megosztott, de csak 39%-uk érzi úgy, hogy az érdeklődési körének megfelelő tartalmakkal találkozik a közösségi oldalakon. Vagyis a felhasználóknak lenne igényük diverzifikáltabb tartalmakra, de mégsem kapják meg ezeket. Híroldalak esetében 62%-uk érzi úgy, hogy nem az érdeklődési körének megfelelő hírekkel találkozik. Ennek ellenére csak 37%-uk keres fel a rendszeresen olvasott portálokon kívül más portálokat is.

A kutatás arra az eredményre jutott, hogy kevesebb, mint a megkérdezettek fele gondolja úgy, hogy nem rajta múlik, hogy milyen tartalmak jelennek meg a közösségi oldalakon, holott a filterbuborék mögött álló algoritmusok pont a felhasználók viselkedése alapján ajánlanak további tartalmakat. Tudatos internethasználattal, a böngészési előzmények rendszeres törlésével és a sütibeállítások módosításával az internetezők színesebb, diverzifikáltabb tartalmakhoz juthatnak, és valóban kiélvezhetik a korlátlan adatkeret nyújtotta maximális internetezési élményt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...