Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli győzteseként kapjanak elismerést, a megmérettetést a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) hozta el Magyarországra.
A Campaign Agency People of the Year versenye hosszú évek óta több országban díjazza a kreatív iparág legkiemelkedőbb ügynökségeit, így a nyertesek nemzetközi szintű elismerést kapnak egy nemzetközi standardokon nyugvó bírálati szempontrendszer alapján. 2024-ben érkezett meg hazánkba is, annyi többletszemponttal, hogy azokat az ügynökségi szakembereket szeretné elismerni, akik innovatív és kreatív látásmódjukkal napi szinten értéket teremtenek ügynökségük és a szakma egészére nézve.
Összesen 54 pályázat érkezett be 13 ügynökségtől; a díj nívóját jól mutatja, hogy szinte az összes nagy ügynökség pályázott rá. A legtöbben a Publicis Grouptól kerültek be a legjobbak közé - 11 fő -, a Wavemakertől 7 szakember lett shortistes, az EssenceMediaComtól pedig 5-en.
A többfordulós kiválasztási folyamatot egy 28 fős előzsűri és egy 14 fős főzsűri vitte végig, meghatározó hazai és nemzetközi marketingkommunikációs vezetők részvételével. Végül 14 kategóriában 47 fő került shortlisre, itt lehet megnézni, hogy kik ők.