- Hirdetés -

AI filmfesztivállal erőst a BrandFestival

|

- Hirdetés -

Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye, ugyanis szoros stratégiai partnerségre lépett az AI Film Fest Amsterdammal. A világ egyik legelismertebb mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja most először csatlakozik a rendezvényhez, amelyet idén ősszel Berlinben rendeznek meg.

Az együttműködés keretében az AI Film Fest képviselői bemutatják legutóbbi versenyük nyertes alkotásait, valamint szakmai előadás keretében ismertetik az AI filmkészítés forradalmi lehetőségeit. Az együttműködés célja, hogy a kreatív iparág képviselői számára bemutassa, hogyan formálja a mesterséges intelligencia a jövő filmjeit és a márkakommunikációs stratégiákat.

„Nagy öröm számunkra, hogy az idén az AI Film Fest csapata is csatlakozik a BrandFestivalhoz, ugyanis mesterséges intelligenciával készült filmek forradalma új perspektívákat nyit a konferenciánk résztvevői számára. Évről-évre a leginnovatívabb megoldásokat mutatjuk be, így a mottónk töretlenül érvényes: elsőként, elsőknek, első kézből.” – Barna Tamás, BrandFestival

„Megtiszteltetés számunkra, hogy bemutathatjuk a nyertes filmjeinket a BrandFestivalon és bízunk benne, hogy inspirálni tudjuk a résztvevőket arra, hogy saját kreatív folyamataikban is alkalmazzák az AI-t, vagy együttműködjenek díjnyertes AI filmes közösségünkkel. Továbbra is hatalmas az érdeklődés a téma iránt; idén közel 40 országból érkeztek résztvevők az AI Film Fest Amsterdamra és az AI Advertising Contestre.” – Asad Ayub, AI Film Fest Amsterdam

A jövő filmjei és a stratégiaalkotás

Az AI Film Fest Amsterdam nemcsak a filmkészítésben hoz újat, hanem a brandépítésben és a kommunikációban is. A BrandFestival látogatói első kézből tapasztalhatják meg az AI által kínált lehetőségeket, és betekintést nyerhetnek abba, hogyan alkalmazható ez a technológia a márkastratégiai döntéshozatalban.

A berlini esemény új korszakot nyit meg mind a mesterséges intelligencia, mind a márkakommunikáció területén, emellett pedig olyan meghatározó témák kerülnek terítékre, mint:

az európai gazdaság és márkák jövője,

az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztés szintjén,

valamint az AI egyéb lehetőségeinek kiaknázása a digitális forradalom során.

Nemrégiben megjelent a 2024-es, legfrissebb szakmai tudást összefoglaló TrendReport is, amely a BrandFestival idei lineupja és számos hasznos információ mellett elérhető a honlapon.

BrandFestival

20+ év, 1120+ brand, 2500+ előadó, 13500+ regisztráció. Az elmúlt években olyan speakerek szakmai tudásából, tapasztalatából inspirálódhatott a konferencia közönsége, mint a zaklatás ellen küzdő társadalmi aktivista Monica Lewinsky, a 22-szeres Everest-csúcstartó serpa Ngima Nuru, valamint a nemzetközileg elismert pszichológus, a flow-élmény pszichológiájának atyja Csíkszentmihályi Mihály. A 2022-es rendezvény 4 kategóriában is a világ legjobbjai közé került a londoni Conference & Events Awards díjátadón.

AI Film Fest

Az AI Film Fest Amsterdam a világ első mesterséges intelligencia tematikájú filmfesztiválja, a filmkészítés új korszakát hirdeti. Legutóbbi rendezvényüket júniusban, az EYE Film Museumban tartották, ahol vetítésekkel, szakértői workshopokkal és panelbeszélgetésekkel készültek a szakmabeliek és az érdeklődők számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Változások a kriptopiacon

Jelentősen, 13,1 százalékkal esett vissza a kriptopiac teljes kapitalizációja augusztusban, elsősorban az Egyesült Államokból érkező kedvezőtlen foglalkoztatottsági adatok miatt – áll a Binance Research legfrissebb kriptopiaci körképében. A trend azonban megfordulhat a Fed szeptemberi...

Új applikáció segíti a diákmunkásokat

A WHC Csoport bemutatja legújabb fejlesztését, a „DEasy” névre hallgató applikációt, amely teljeskörű online ügyintézést kínál diákok és munkáltatók számára egyaránt. A HR szolgáltató új rendszere egyedülálló a piacon, mivel ilyen komplex megoldás a...

Nálunk a legdrágábbak a használtautók

Az autóvásárlás jelentős kiadás, ezért a sofőrök általában alaposan megfontolják, mennyi pénzt érdemes erre fordítaniuk. A carVertical autóipari adatokat elemző cég friss kutatása azt vizsgálta, hogy különböző európai országokban, köztük Magyarországon, hány hónapnyi munkára...

Új lehetőség a vállalkozónőknek

2024-ben a befektetések csupán 1 százaléka érkezik női startupokhoz, ami rámutat a női vállalkozók iránti bizalmatlanságra az üzleti világban. Idén ősszel ismét elindul Tomán Szabina mentorprogramja, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást női vállalkozóknak....

Javul a hazai digitális közigazgatás, de még van hova fejlődni

Mindnyájunkban ott él a kép, ahogyan bolyongunk a közigazgatás bürokráciájának útvesztőiben: sorban állás, nyomtatás, szkennelés, iktatás, majd türelmes várakozás, míg elér ügyünk az illetékeshez. Természetes, hogy befizetett adónkért szeretnénk a legjobb ügyfélélményben részesülni. A...

Nem készültünk fel a mesterséges intelligenciára

A Publicis Groupe Hungary és a GKID Research & Consulting által készített eddigi legátfogóbb magyar mesterséges intelligencia (MI) kutatás szerint Magyarország technológiai felkészültsége elmarad a globális átlagtól. A több mint 2000 fő részvételével készült...

Új évaddal tér vissza a Green Team

A Spektrum Home saját gyártású kertészeti műsora idén ősszel is hasznos információkkal várja a kertészkedés iránt érdeklődőket. A negyedik, 10 részes évad során szó lesz konyhakertről, gyümölcsfákról és metszésükről, növényszaporításról, szobanövényekről, fűszerkertről és fűszerspirálról,...

Már lehet szavazni a leginspirálóbb nőkre

Szeptember 9-től voksolhatnak az olvasók az Inspiráló Nők 2024. évi jelöltjeire. A Femcafe.hu hagyománnyá vált kezdeményezését már nem kell bemutatni, a női portál hatodik alkalommal díjazza a kiemelkedő női teljesítményeket. 2024. őszén ismét díjazza...

A hiteles márkaépítés kihívást jelent a szakma számára – interjú Nagy Zoltán Péterrel

A marketing világát továbbra is az adatvezérelt döntéshozatal, és újabb elemként a mesterséges intelligencia által támogatott automatizáció határozza meg – állítja Nagy Zoltán Péter. Az OTP Bank marketing- és kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Bírság a TV2-nek, intézkedés téves korhatár-besorolás miatt

Újabb két médiatartalom ügyében fordult a joghatósággal rendelkező külföldi társhatóságokhoz az NMHH. A Médiatanács e heti ülésén műsorkvóta-kötelezettséggel kapcsolatban fennálló adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését is vizsgálta, illetve bírságot rótt ki a TV2-re. Megsértette a médiatörvény kiskorúakra...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sportolókat díjazott a Szentkirályi

A 2024-es Szentkirályi Tehetségprogram szakmai zsűrije június elején választotta ki a program három dobogósát, akiket a díjnyertes ásványvízmárka az országos ismertségen túl, összesen 3,5 millió forinttal támogat. A nyári olimpiai számokban kiemelkedő fiatal sportolók,...

Változások a kriptopiacon

Jelentősen, 13,1 százalékkal esett vissza a kriptopiac teljes kapitalizációja augusztusban, elsősorban az Egyesült Államokból érkező kedvezőtlen foglalkoztatottsági adatok miatt – áll a Binance Research legfrissebb kriptopiaci körképében. A trend azonban megfordulhat a Fed szeptemberi...

Új applikáció segíti a diákmunkásokat

A WHC Csoport bemutatja legújabb fejlesztését, a „DEasy” névre hallgató applikációt, amely teljeskörű online ügyintézést kínál diákok és munkáltatók számára egyaránt. A HR szolgáltató új rendszere egyedülálló a piacon, mivel ilyen komplex megoldás a...

Nálunk a legdrágábbak a használtautók

Az autóvásárlás jelentős kiadás, ezért a sofőrök általában alaposan megfontolják, mennyi pénzt érdemes erre fordítaniuk. A carVertical autóipari adatokat elemző cég friss kutatása azt vizsgálta, hogy különböző európai országokban, köztük Magyarországon, hány hónapnyi munkára...

Új lehetőség a vállalkozónőknek

2024-ben a befektetések csupán 1 százaléka érkezik női startupokhoz, ami rámutat a női vállalkozók iránti bizalmatlanságra az üzleti világban. Idén ősszel ismét elindul Tomán Szabina mentorprogramja, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást női vállalkozóknak....

Don't Miss

Tapasztalt vezetővel erősít az IndependAds

Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak...

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...