Kutatások alapján tény, hogy az egészségtudatosság mellett az egyik legfontosabbá váló szempont a kényelmes, egyszerű, gyors fogyaszthatóság. Erre építve a Pannontej szeptemberben indította el a Medve Szeletem sajtok új bevezető kampányát, amelyet a Havas Budapest készített.
A Medve egy számára teljesen új területre lép be a lágy ízű és krémes állagú vékony sajtszeletek, a Medve Szeletem bevezetésével, rögtön három variációban: a Klasszikust selymes lágyság jellemzi, a Zamatost karakteresebb íz, a Könnyedet pedig a többihez képest csökkentett zsírtartalom.
Gábor Andrea, a Pannontej Zrt. marketingigazgatója elmondta, hogy a Medve Szeletem sajtokat lágy ízük, krémes állaguk és magas minőségük emeli ki a versenytársaik közül, így mindenkinek, mindenkor, mindenhol jó választás lehet – hűen a Medve szlogenjéhez, miszerint Kedvencünk a Medve sajt.
A kampány jelentős televíziós támogatást kapott: a Medve Szeletem a márka 2017-es, hazai gyártású reklámfilmjei végén jelenik meg, illetve CLP és DLP poszterek is segítik a bevezetést. Ezek mellett széles körű online kampány is indul, és látványos eladáshelyi jelenlét egészíti ki a mixet.
A bevezetés alapját képező kommunikációs stratégiát és a kampány kreatív anyagait a Havas Budapest készítette.