- Hirdetés -

Álláshirdetési piacon terjeszkedik a RAS

|

- Hirdetés -

A Ringier Axel Springer Media AG megállapodást kötött arról, hogy felvásárolja a lengyel IT piacra fókuszáló álláshirdetési platform, a nofluffjobs.com üzemeltetője, a No Fluff Jobs részvényeinek 44 százalékát. A portál a Ringier Axel Springer Media AG portfólióját gazdagítja majd és a cégcsoport digitális apróhirdetési szegmensét egészíti ki a közép-kelet-európai régióban.

A No Fluff Jobs egy IT állásportál, amely egyedülálló módon kínál egységes és összehasonlítható álláshirdetéseket. A céget az a felfogás vezérli, hogy az egyszerűség, az átláthatóság és a hatékonyság jelentik azokat az alapvető sikertényezőket, amelyek új alapokra helyezhetik a IT-toborzás világát. A No Fluff Jobs kizárólag olyan részletes és összehasonlítható IT-s álláshirdetéseket tesz közzé, amelyeknek kötelező eleme a bérszint megadása, részletes információ a technológiai környezetről, valamint az extra juttatásokról.

Mark Dekan, a Ringier Axel Springer Media AG CEO-ja így nyilatkozott: “Egyedi megközelítési módjával és a csapat aziránti elkötelezettségével, hogy magasabb színvonalra emelje az IT toborzást, a No Fluff Jobs meggyőzött bennünket. Örölünk, hogy egy lengyel apróhirdetési vállalat partnerei leszünk és ennek köszönhetően kibővíthetjük a Ringier Axel Springer Media AG állásportáljainak körét. A sikeres hírmédia üzletágunk mellett a cégcsoporton belül egyre nagyobb jelentőséget kap a digitális apróhirdetési portfóliónk bővítése, amelynek élére Martis Istvánt kértük fel csoportigazgatónak. A Profession.hu CEO-jaként már bizonyította, hogy sikeresen tudja menedzselni és fejleszteni a Ringier Axel Springer Media állásportáljait. Kiemelkedő tapasztalatának köszönhetően újabb lendületet kaphat portfóliónk bővítése ebben a szegmensben.”

A No Fluff Jobs alapítói, Magdalena Gawlowska-Bujok és Tomasz Bujok maradnak a részvények fennmaradó 56 százalékának tulajdonosai, és tagságukat is megőrzik a vállalkozás menedzsmentjében. A cég székhelye változatlanul a lengyelországi Gdynia lesz. A No Fluff Jobs mintegy 25 fős létszámmal működik, és jelenleg az egyetlen olyan állásportál Lengyelországban, amely minden álláshirdetésében kötelezően közzéteszi az elérhető bérszintet is.

A No Fluff Jobs olyan állásportálokhoz csatlakozik a Ringier Axel Springer Media AG-n belül, mint a magyarországi Profession.hu, az Észtországban működő cvkeskus.ee üzemeltetője, a CV Keskus OÜ, a cvmarket.lv Lettországban, valamint a litván cvmarket.lt.

A No Fluff Jobs alapítója és CEO-ja, Tomasz Bujok így nyilatkozott: “Nagyon örülünk, hogy egyesíthetjük erőinket a Ringier Axel Springer Media AG-vel. Ez a partnerség elősegíti, hogy teljesítsük a küldetésünket és változást hozzunk az IT-toborzásba Lengyelországban és világszerte egyaránt. Erős stratégiai partnerünkkel büszkén nézünk a közös jövő elé.”

A No Fluff Jobs alapítója és COO-ja, Magdalena Gawłowska-Bujok: “A No Fluff Jobs mindig is az átláthatóságról, az őszinteségről és egymás tiszteletéről szólt. Ezeknek az értékeknek köszönhetően a platformunk a legkedveltebb IT-s állásportál lett Lengyelországban. Most nagy izgalommal vágunk bele egy új fejezetbe egy olyan partnerrel, aki ugyanezeket az értékeket vallja és hiszünk benne, hogy a java még csak most jön.”

A NoFluff Jobs oldalt 2014-ben alapították a lengyelországi Gdansk-ban. Mindössze négy éves működés után, 2018-ra a portál megváltoztatta hazájában az IT-toborzás sztenderdjeit. Az elmúlt tizenkét hónap során a nofluffjobs.com összesen több mint 5,5 millió oldalletöltést és 650 ezres látogatószámot ért el (forrás: Google Analytics, 2017.07.01. – 2018.06.30.). Ezidáig több mint 1500 cég mintegy 10.000 álláshirdetést tett közzé az oldalon. (forrás: Belső Adatmenedzsment Rendszer, időszak: 2015.01.01. – 2018.06.30.)

Digitális apróhirdetési szegmensének növekedése miatt a Ringier Axel Springer Media AG vezetősége Martis Istvánt (a kiemelt képen) nevezte ki álláshirdetési portfóliója csoportigazatójává. Martis István továbbra is CEO-ként vezeti majd a Profession.hu-t Budapesten, de egyúttal a Ringier Axel Springer teljes álláshirdetési portfólióját is irányítja majd.

Martis István diplomáját Budapesten, a Eötvös Loránd Tudományegyetem Jogtudományi Karán szerezte. Közel tíz évet töltött a humán erőforrás tanácsadás iparágban – dolgozott a magyar piacon, Közép-Kelet Európában és az Egyesült Államokban. 2008-ban csatlakozott a Profession.hu csapatához értékesítési vezetőként, 2012 óta irányítja teljeskörűen a céget. Magyaroszág piacvezető toborzási szolgáltatója 2015-ben került a Ringier Axel Springer Media AG portfóliójába.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030

Jeff Bezos’ Earth Fund commits another $443 million to climate justice and conservation

https://www.theverge.com/2021/12/6/22821102/jeff-bezos-earth-fund-443-million-grants-climate-justice-conservation

Exclusive: SEC probes Tesla over whistleblower claims on solar panel defects

https://www.reuters.com/markets/commodities/exclusive-sec-probes-tesla-over-whistleblower-claims-solar-panel-defects-2021-12-06/

Saját ruhamárkával rukkolt elő az élsportoló

Ligetvári Patrik régóta dédelgetett álma volt egy saját kollekció, amelyben a hozzá hasonló, magas testalkatúak is megtalálják a számukra kényelmes, egyedi darabokat.Bár örökös első helyet foglal el Ligetvári Patrik életében a kézilabda, egy régi...
X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...

Durván elszálltak a bérleti díjak

Meg sem kottyant az erőteljes negyedik hullám a budapesti bérlakáspiacnak, sőt, novemberben a bérleti díj szintje éves csúcsot döntött, és a keresleti oldal fizetőképessége sem volt olyan erős tavaly július óta, mint a múlt...

A pénzügyi egészségért küzd az Erste

Világszerte 28 bank csatlakozott az élenjárók csoportjához azzal, hogy aláírták a felelősségteljes bankolás, valamint a pénzügyi egészség, és a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférés előmozdításával kapcsolatos elkötelezettség alapelveiről szóló dokumentumot. Az Erste Csoport a kelet-közép-európai...

77% of marketers to spend more on online video in 2022

https://www.warc.com/content/feed/77-of-marketers-to-spend-more-on-online-video-in-2022/en-GB/5030
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA