- Hirdetés -

Álláskeresőknek segít a TV2 új műsora

|

Március 5-én vasárnap 12:45-kor lesz látható a “Sikeres leszek! - Az álláskeresők műsora” első része a TV2-n. Az új magazinban érdekes foglalkozásokat, karrierutakat ismerhetünk meg, miközben elismert HR tanácsadók látják el hasznos tanácsokkal a nézőket. A műsort Kasuba L. Szilárd vezeti, aki 9 év után tér vissza ilyen szerepkörben a TV2 képernyőjére. Az első évad nyolc részből áll, vasárnaponként kerülnek képernyőre az új epizódok.

A TV2 vadonatúj, álláskeresőknek szóló műsorában elismert HR-esek, tanácsadók, cégvezetők, fejvadászok, önéletrajzírók segítik az álláskeresők gyakran rögös útját. A “Sikeres leszek!” adásaiból érdekes foglalkozásokat és karrier utakat is megismerhetünk közelebbről - mindezt annak érdekében, hogy a nézők közelebb kerüljenek álmaik megvalósításához. Emellett nem csak az álláskeresők, hanem a pályakezdők vagy karrierváltók nehézségeit, kétségeit is végig követhetjük az adások során.

A műsorvezető a sokak által már jól ismert Kasuba L. Szilárd, aki 22 évvel ezelőtt, az akkori egyik legkedveltebb műsort, a Kapcsoltam adásait vezette a TV2-n. Később más csatornákon dolgozott, de a TV2 nézői is rendszeresen találkozhattak vele, például ő és lánya, Virág nyerték meg az Ördög Nóra által vezetett Vigyázat, gyerekkel vagyok! című show egyik fődíját.

Kasuba L. Szilárd elmondta, milyen érzésekkel tér vissza 9 év után a csatorna képernyőjére, mint műsorvezető - hiszen ekkor állt utoljára kamera elé ilyen minőségében.

“Őszintén szólva meglepetésként ért, amikor a műsor producere megkeresett, hogy csatlakozzak a produkcióhoz - persze jó értelemben. Gyors választ kellett adnom, de nem volt nehéz a döntés, hogy elvállaljam-e, mert úgy gondolom, a ‘Sikeres leszek!’ nagyon hasznos információkat közvetít és szórakoztatva segít eligazodni a munkaerőpiacon” - mondta Szilárd.

„Ez most egy nagyon intenzív időszak, tudtam hogy nagyon besűrűsödnek majd a napok. A forgatások mellett ugyanis áprilistól várnak a párjaim, mert élesedik az esküvőszezon, amit nagyon szeretek, és már várom is, hogy újra találkozzam a szerelmesekkel a nagy napjukon”- fogalmazott Kasuba L. Szilárd.

A “Sikeres leszek!” első évada nyolc részből áll, ebben mások mellett a kiskereskedelem, a logisztika, a közösségi közlekedés és az informatika területéről ismerhetnek meg érdekes pozíciókat a nézők, valamint számos HR szakértő segíti majd jelentkezéssel, vagy akár hétköznapi munkaügyekkel kapcsolatban az érdeklődőket.

A “Sikeres leszek! - Az álláskeresők műsora” első része március 5-én vasárnap 12:45-kor lesz látható a TV2-n. Az új epizódok mindig vasárnaponként kerülnek képernyőre, az ismétléseket szombatonként 10:50-től tűzi képernyőre a SuperTV2. A műsor producerei Babay János és Koczka Máté.

Fotó: Sikeres leszek

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...