- Hirdetés -

Amerikában duplázott a magyar Stylers Group

|

A dinamikusan fejlődő IT-szektorban is látványos eredményt könyvelhetett el tavaly a vállalati informatikai rendszereket fejlesztő és üzemeltető Stylers Group, több mint 600 millió forintos összárbevételt realizálva. A valóra vált amerikai sikersztori 2004-ben kezdődött egy kollégiumi szobában, a tíz éves jubileum pedig teljes arculat- és profilváltást hozott. A cégcsoport San Diego-i irodáját is a magyar szürkeállomány tartja az élmezőnyben, ennek köszönhetően a Stlyers Group az elmúlt öt évben megduplázta árbevételét az amerikai piacon, de nincs megállás: idén újabb területeket hódít meg a cég.

A Budapesten és San Diego-ban is irodát működtető Stylers Group sikerreceptje egyszerű: komplex informatikai megoldásokat nyújtanak, folyamatosan a szakma élvonalában járnak és tudatosan keresik a kihívásokat, így mindig egy lépéssel a versenytársak előtt járnak. Magyarországon együtt dolgoznak például a Cofidis-szel, a KPMG-vel és az ELMÜ-vel, leginkább nagyvállalati szoftverek (CRM; ERP; Intranet stb.) fejlesztésével, valamint mesterséges intelligencia alapú és oktatási szoftverekkel foglalkoznak. A cégcsoport 2019-es árbevétele az amerikai piacon közel 300 millió forint volt, melyet többek között az Oprah Winfrey és Deepak Chopra cégei számára fejlesztett informatikai megoldásokkal értek el, de több digitális ügynökséget is partnereik között tudhatnak.

„Nagyon örülünk annak, hogy komoly sikereket könyvelhetünk el az Egyesült Államokban, és egyre több ügyfél szavaz nekünk bizalmat ezen a rendkívül kiélezett piacon. Az üzleti eredmények mellett azonban más területeken is profitálunk a kint szerzett tapasztalatokból. A pezsgő techközösség tagjaként naprakészen követhetjük a trendeket, sőt, mi magunk is alakíthatjuk a jövő informatikai megoldásait. Ennek felbecsülhetetlen értéke van, legfőképp a magyar piacon, hiszen ezt a tudást azonnal a hazai ügyfeleink javára fordíthatjuk” – hívta fel a figyelmet Gönczy Gábor, a Stylers Group vezérigazgatója-tulajdonosa.

Learn IT, work IT, love IT – közösségben könnyebb

A cégcsoport alapító tagja a San Diego Tech Hub-nak, melyet 2018 decemberében hoztak létre azzal a céllal, hogy közösségbe szervezze a környékbeli IT-szakembereket. Az előadásokat és csapatépítőket ma már többszáz résztvevő látogatja, a közösség pedig közel 3000 fősre bővült. A programok nagy hangsúlyt fektetnek az IT-irányú átképzésekre, illetve az informatikai terület népszerűsítésére a fiatalabb korosztály körében. A szakmai felelősségvállalás nem csupán a külföldi tevékenységüket jellemzi, 2016-ban hozták létre hazai oktatási intézményüket, a Briaining Hub-ot.

„Olyan gyakorlatorientált képzéseket teszünk elérhetővé, melyekkel a vállalati környezetben is alkalmazható tudással rendelkező, minőségi IT-szakembereket képezhetünk a növekvő piaci igényeknek megfelelően. Nagyon fontosnak tartjuk a szakmai párbeszédet, az oktatást és az információs technológiával kapcsolatos ismeretterjesztést. Igazi digitális forradalom zajlik körülöttünk, ebből pedig minden szereplőnek ki kell vennie a maga részét, aki ezen a területen képzeli el a jövőjét” – hangsúlyozza Gönczy Gábor.

A Stylers Group 2020-ban is ambiciózus tervekkel fordul az amerikai piac felé: várhatóan tovább bővítik együttműködésüket a médiamogul Oprah Winfrey-vel, betörnének a kinti középvállalati szektorba szolgáltatásaikkal és nagy lehetőséget látnak a digitális termékek subscription (feliratkozás) alapú értékesítésében. Már útjára indult egy újabb innovatív fejlesztésük, az ultimatehumanperformance.com, ahol a sportteljesítmény növelésével kapcsolatos anyagok érhetőek el “video-on-demand” és digitális coaching szolgáltatásokon keresztül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...