• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Arculatújítás a Visánál
  • Brand

Arculatújítás a Visánál

2021. július 22.

A Visa megújulásának részeként változik a márka logója is, amelynek a célja a digitálisabb hatás elérése. A logónak lesz márkanév nélküli, csupán három színre épülő verziója is.

A brandmegújítás első szakaszát kísérő Meet Visa kampányban már megjelennek a Mucho által kidolgozott új vizuális elemek is, amelyeket az idei év folyamán folyamatosan vezet be majd a márka több mint 200 országban.

A Wieden+Kennedy, a Visa globális kreatív reklámügynöksége által készített, a Visa sokoldalúságát hangsúlyozó rövidfilm az olimpia megnyitója alatt debütál a tévében – írta a kreativ.hu.

  • Címkék
  • arculat
  • logó
  • márka
  • megújulás
  • VISA
Facebook
Email
    Előző cikkMáris célegyenesben a 6G-s technológia?
    Következő cikkNyolc csatornán közvetíti az olimpiát az MTVA
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Új kampányt indít az Alfa Biztosító

    Litkai Gergővel indított kampányt a BKK

    Hadat üzen a tévhiteknek a BioTechUSA

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Gyökérkezelés modern megoldásokkal Budapesten (x)

    Marketing 2025. szeptember 18.
    Az egészséges mosoly mindennél többet ér. Amikor azonban fogfájás jelentkezik, sokan mégis halogatják a fogorvos felkeresését. Pedig ilyen esetben a páciensek okkal tarthatnak attól, hogy elveszítik a problémás fogat. A modern fogászat egyik legfontosabb...

    A Revolut felrázta Európa zenei fesztiváljainak színpadait

    Marketing 2025. szeptember 18.
    A Revolut az idei nyáron Európa legismertebb fesztiváljain való megjelenésével újraértelmezte a pénzügyek és a kultúra találkozási pontját. A hagyományos szponzorálás határait átlépve, Revolut a teljes körű üzleti megoldásait és lakossági termékeit integrálta az...

    Hatalmas durranásra készül a Samsung

    Digital Center 2025. szeptember 18.
    A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

    Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába

    Média 2025. szeptember 18.
    Az Eseményhorizont égisze alatt Klein Dávid és Nagy Márton expedíciója a világ hetedik legmagasabb hegyére, a Dhaulagiri 8167 méteres csúcsára mászik fel, oxigénpalack és magashegyi teherhordók nélkül. Az expedíció egy hosszú távú terv megkoronázásának...

    Ma este érkezik a marketinges és PR-es toplista

    Marketing 2025. szeptember 18.
    Pár óra és kiderül, hogy kik kerültek fel idén a legsikeresebb hazai marketingszakemberek és PR-esek 50-es toplistájára. A Marketing&Media magazin rangsorait a mai Marketing Summit esti programjában mutatják be, az élen végzettek a helyszínen...

    Digital Center

    Hatalmas durranásra készül a Samsung

    Digital Center 2025. szeptember 18.
    A Samsung bejelentette, hogy a vállalat történetének eddigi legnagyobb kiállítóterével vesz részt a CES 2026 Kiállításon. A Samsung standja a látványos Wynn és Encore Las Vegas szállodákban lesz látogatható, a vállalat kiállítótere pedig az...

    Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

    Digital Center 2025. szeptember 17.
    Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

    A kibertámadások fő célpontja lett Európa

    Digital Center 2025. szeptember 16.
    A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

    Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

    Digital Center 2025. szeptember 12.
    Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

    Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

    Digital Center 2025. szeptember 12.
    A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat