- Hirdetés -

Arculatváltás és új funkciók a Díványon

|

A prémium magazin olyan letisztult és elegáns külsőt kapott, ami jól tükrözi, hol tart jelenleg a kiadvány. Strukturális változásokat is hozott az átalakítás, illetve új tartalmi elemekkel is bővült az oldal.

Legutóbb 2021-ben volt nagyobb ívű fejlesztés a Díványon, ami a mobileszközökön való felhasználói élmény javítását célozta. Az azóta eltelt néhány évben jelentős, több területet is érintő változások és fejlesztések történtek a kiadványnál, amelyek egyértelműen hozzájárultak a magazin sikereihez, így látogatószámának folyamatos emelkedéséhez. A mostani megújulás ezt a fejlődést és a Dívány prémium státuszát követi le vizuálisan és funkciókban is.

A fejlesztés célja egy letisztultabb és elegánsabb online magazin megszületése volt, amely könnyebb olvashatóságot, a tartalmak minél felhasználhatóbarátabb elérését és jól áttekinthető oldalszerkezetet nyújt a prémium kiadvány olvasóinak.

„Erős női portfóliót tudhatunk magunkénak, amelynek prémium kiadványként a Dívány oszlopos és meghatározó tagja. Eredményeink, így a Dívány sikerszériája sem magától értetődő, nap mint nap figyelünk az olvasói igényekre és arra, hogy minőségi, valódi értéket képviselő tartalmak kerüljenek a Díványra, és erre most vizualitásban és funkcióban is ráerősítettünk. Igazán büszke vagyok az eredményre és a csapatra, amely dolgozott magazinunk megújulásán” – mondta Somodi Hajnalka, a Femina Média ügyvezetője.

Egységesebb és harmonikusabb összhatás, átlátható struktúra várja mostantól a Dívány olvasóit, a könnyű olvashatóság érdekében új betűtípust vezettek be az oldalon. A már jól ismert „Dívány-lila” továbbra is megmaradt, de új kiegészítő színekkel bővítették az arculati színskálát, így még harmonikusabb lett a vizuális összhatás.

Az új szájt összességében szellősebb elrendezésű, valamint az egyes blokkok közötti finom elválasztó vonalak is segítik az olvasót a navigálásban és az oldalstruktúra átlátásában. A képek megjelenítésénél szempont volt, hogy még inkább tükrözze a magazinos stílust: váltakozó képarányok és kiemelések teszik hangsúlyosabbá az illusztrációkat.

„Izgalmas kihívás volt a redesign folyamat, számos funkció új, letisztultabb külsőt kapott. Egy, a mai modern és a nemzetközi trendeknek is megfelelő magazinos megjelenéssel újult meg a kiadvány, ami egy egységesebb, harmonikusabb összhatást eredményezett. Legtöbb változáson a struktúra esett át: horizontális scrollozós részeket, a tavaly megjelent Dívány-könyvnek egy jól elkülönített, dinamikus megjelenést, a podcastnak és az interjúknak pedig külön blokkokat terveztem. Ezek mind azt célozták, hogy jobban vezesse a felhasználót a felület. "A világ innen több." - hangzik a Dívány szlogenje, amit a tartalom mellett most már a megjelenés is lekövet" – emelte ki a megújulás fontosabb részleteit Zsédely Teréz, a Femina Média grafikusa.

A fentieken túl a népszerű kvízek is méltó helyet kaptak az oldalon egy kvízdoboz formájában, ahol számtalan tudásteszt közül válogathatnak az olvasók. A személyességet és a szerzői hitelességet erősítő újdonság a főszerkesztői ajánló doboz, melyben Reiber Gabriella főszerkesztő előző heti cikkek közül mutatja be kedvenc tartalmait.

„Nagyon büszke vagyok arra a fejlődésre, amelyen az elmúlt közel két és fél évben keresztülment a Dívány, mind a tartalmat, mind a látogatottságot tekintve. Elérkezett az idő, hogy az oldal arculatát is felzárkóztassuk ehhez a fejlődéshez. Úgy érzem, sikerült egy jól áttekinthető, letisztult, ugyanakkor elegáns és izgalmas prémium magazint alkotnunk az olvasóinknak, ahol összhangban van egymással a külcsín és a belbecs, és ahol érdemes hosszan elidőzni, újabb és újabb érdekes tartalmak közt böngészve” – foglalta össze Reiber Gabriella, a Dívány főszerkesztője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...