- Hirdetés -

Arculatváltás és új funkciók a Díványon

|

- Hirdetés -

A prémium magazin olyan letisztult és elegáns külsőt kapott, ami jól tükrözi, hol tart jelenleg a kiadvány. Strukturális változásokat is hozott az átalakítás, illetve új tartalmi elemekkel is bővült az oldal.

Legutóbb 2021-ben volt nagyobb ívű fejlesztés a Díványon, ami a mobileszközökön való felhasználói élmény javítását célozta. Az azóta eltelt néhány évben jelentős, több területet is érintő változások és fejlesztések történtek a kiadványnál, amelyek egyértelműen hozzájárultak a magazin sikereihez, így látogatószámának folyamatos emelkedéséhez. A mostani megújulás ezt a fejlődést és a Dívány prémium státuszát követi le vizuálisan és funkciókban is.

A fejlesztés célja egy letisztultabb és elegánsabb online magazin megszületése volt, amely könnyebb olvashatóságot, a tartalmak minél felhasználhatóbarátabb elérését és jól áttekinthető oldalszerkezetet nyújt a prémium kiadvány olvasóinak.

„Erős női portfóliót tudhatunk magunkénak, amelynek prémium kiadványként a Dívány oszlopos és meghatározó tagja. Eredményeink, így a Dívány sikerszériája sem magától értetődő, nap mint nap figyelünk az olvasói igényekre és arra, hogy minőségi, valódi értéket képviselő tartalmak kerüljenek a Díványra, és erre most vizualitásban és funkcióban is ráerősítettünk. Igazán büszke vagyok az eredményre és a csapatra, amely dolgozott magazinunk megújulásán” – mondta Somodi Hajnalka, a Femina Média ügyvezetője.

Egységesebb és harmonikusabb összhatás, átlátható struktúra várja mostantól a Dívány olvasóit, a könnyű olvashatóság érdekében új betűtípust vezettek be az oldalon. A már jól ismert „Dívány-lila” továbbra is megmaradt, de új kiegészítő színekkel bővítették az arculati színskálát, így még harmonikusabb lett a vizuális összhatás.

Az új szájt összességében szellősebb elrendezésű, valamint az egyes blokkok közötti finom elválasztó vonalak is segítik az olvasót a navigálásban és az oldalstruktúra átlátásában. A képek megjelenítésénél szempont volt, hogy még inkább tükrözze a magazinos stílust: váltakozó képarányok és kiemelések teszik hangsúlyosabbá az illusztrációkat.

„Izgalmas kihívás volt a redesign folyamat, számos funkció új, letisztultabb külsőt kapott. Egy, a mai modern és a nemzetközi trendeknek is megfelelő magazinos megjelenéssel újult meg a kiadvány, ami egy egységesebb, harmonikusabb összhatást eredményezett. Legtöbb változáson a struktúra esett át: horizontális scrollozós részeket, a tavaly megjelent Dívány-könyvnek egy jól elkülönített, dinamikus megjelenést, a podcastnak és az interjúknak pedig külön blokkokat terveztem. Ezek mind azt célozták, hogy jobban vezesse a felhasználót a felület. "A világ innen több." - hangzik a Dívány szlogenje, amit a tartalom mellett most már a megjelenés is lekövet" – emelte ki a megújulás fontosabb részleteit Zsédely Teréz, a Femina Média grafikusa.

A fentieken túl a népszerű kvízek is méltó helyet kaptak az oldalon egy kvízdoboz formájában, ahol számtalan tudásteszt közül válogathatnak az olvasók. A személyességet és a szerzői hitelességet erősítő újdonság a főszerkesztői ajánló doboz, melyben Reiber Gabriella főszerkesztő előző heti cikkek közül mutatja be kedvenc tartalmait.

„Nagyon büszke vagyok arra a fejlődésre, amelyen az elmúlt közel két és fél évben keresztülment a Dívány, mind a tartalmat, mind a látogatottságot tekintve. Elérkezett az idő, hogy az oldal arculatát is felzárkóztassuk ehhez a fejlődéshez. Úgy érzem, sikerült egy jól áttekinthető, letisztult, ugyanakkor elegáns és izgalmas prémium magazint alkotnunk az olvasóinknak, ahol összhangban van egymással a külcsín és a belbecs, és ahol érdemes hosszan elidőzni, újabb és újabb érdekes tartalmak közt böngészve” – foglalta össze Reiber Gabriella, a Dívány főszerkesztője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...