- Hirdetés -

Átadták az Év Menedzsere díjakat, hét kategóriában osztottak elismerést

|

- Hirdetés -

Fekete István, Hegedüs Éva, Karikó Katalin, Madaras Liz, Pistyur Veronika, Tajta Ákos és Vidus Gabriella kapták idén az Év Menedzsere elismeréseket. A Menedzserek Országos Szövetsége július 3-án, immáron 26. alkalommal rendezte meg az Év Menedzsere Díjátadó Gáláját. A Budapest Marriott Hotelben tartott eseményen hét kategóriában díjazták 2020 legkiválóbb vezetőit.

A Menedzserszövetség védjegy oltalom alatt álló két díja, a 26. éve átadásra kerülő Év Menedzsere díj és a 20. alkalommal kiosztott Év Fiatal Menedzsere díj mellett 5 további kategóriában tüntette ki azokat az elsőszámú vezetőket, akiknek meghatározó szerepük van vállalatuk, vállalkozásuk irányításában és sikereiben, valamint az elmúlt időszakban kimagasló vezetői teljesítményt nyújtottak.

A Menedzserszövetség Év Menedzsere Díj kitüntetettje Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója lett. „Köszönöm azoknak, akik hittek bennem és abban, hogy a Gránit Bank nem a hagyományos utat választotta. Külön köszönöm a részvényesek közül Demján Sándornak – aki ma nem lehet közöttünk, de talán most onnan fentről mosolyog ránk – aki bátor volt és a válság mélypontján bankot alapított. Tudom, hogy ez a díj nem pusztán nekem szól, hanem egy egész csapatnak – a részvényeseknek, stakeholdereknek, a munkatársaimnak – akik egy olyan bank felépítésén dolgoztak velem együtt, amely tevékenységét kizárólag a digitális üzleti modellre alapozta.” – mondta el Hegedüs Éva a díjátadón. A díjat Kapitány István, a Menedzserszövetség elnöke, a Shell globális alelnöke adta át.

A Menedzserszövetség Év Fiatal Menedzsere Díjat Tajta Ákos, a Wolt Magyarország ügyvezetője kapta meg. „Kemény három év van mögöttünk, a Wolt életében különösen, hiszen egy nagyon gyorsan növekvő cég vagyunk. Kezdetben összesen 6-8 emberrel indultunk egy olyan lakásban, ahol csak az egyik szobában volt klíma, és mindenki értett mindenhez a marketingtől az ügyfélszolgálatig. Ma már 160-an vagyunk és nagyon bízom abban, hogy már nem is a piaci TOP 3-ba, hanem a TOP 1-be rangsorolnak.” – hangzott el Tajta Ákostól, miközben megköszönte a Menedzserszövetségnek a díjat. A díjat Mr. Graham Duncan, a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara elnöke adta át.

A Menedzserszövetség és a DAS Jogvédelmi Biztosító Év Menedzsere Életműdíj kitüntetettje Fekete István, az Interim Vezető Szolgáltató Kft. vezető tanácsadója lett. „Én az élethosszig való tanulásban hiszek, abban, hogy a munkám során nem csak átadom a tudást, hanem folyton tanulok is a partnerektől és a kollégáktól. Az életműdíj számomra azt mondja: érdemes volt, és érdemes tovább csinálni. Nem hagyom abba, nem tudnék csak otthon ülni és rózsákat vagdosni a kertben – amit persze nagyon szeretek – de szükségem van arra is, hogy megmutassam mit tudok és azt átadjam a fiataloknak.”- mondta el az életműdíj büszke tulajdonosa, Fekete István a díjátadó estéjén. A díjat Szabó György, a DAS Jogvédelmi Biztosító vezérigazgatója adta át.

A Menedzserszövetség és az MVÜK Év Női Menedzsere Különdíj kitüntetettje Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója lett. „Megtisztelő és fontos ez a díj, mivel megerősíti azt a tényt, hogy a nők szerepe maghatározó az üzleti életben is, és elismerik a teljesítményüket.”- mondta Vidus Gabriella, aki üzenetében egyúttal gratulált a díjazottaknak. A díjat Horváth János, az MVÜK vezérigazgatója egy későbbi eseményen adja át.

A Menedzserszövetség és a Shell Hungary Év Menedzsere a Társadalomért Különdíj elismerést Pistyur Veronika, a Bridge Budapest és az Oktogon Ventures Kft. ügyvezető igazgatója kapta meg. „Én az értékek világában dolgozom, így a mai estén két számomra nagyon fontos értéket szeretnék kiemelni. Az egyik ilyen érték a hosszútávúság. Furcsa lehet manapság a hosszútávúságról beszélni, amikor az elmúlt másfél évben mindenhonnan azt hallhattuk, hogy dobjuk ki a kukába a nagyívű terveinket. Mi mégis a hosszútávúság mellé tesszük le a voksunkat, ami egy nagyon nehezen értelmezhető fogalom, mégis fontos referenciapontjaink lehetnek ebben az elképesztő bizonytalanságban. A másik számomra fontos érték a kedvesség. Hiszem, hogy a 21. század vezetője akkor lesz jó és sikeres, ha sokkal kevesebb arroganciával és sokkal több empátiával építi fel üzleti vállalkozását. Ha minden vezető egy kicsivel többet tudna tenni a környezetéért, akkor azt hiszem, hogy egy sokkal jobb világban élhetnénk.” – hangzott el Pistyur Veronikától. A díjat Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary igazgatóságának elnöke adta át.

A Menedzserszövetség és a Volkswagen Kék Innovációs Különdíj kitüntetettje Karikó Katalin, a BioNTech alelnöke lett. „Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a Menedzserszövetség a Kék Innovációs Díjat 2020-ban nekem ajándékozta. Jómagam 2013-ban kerültem a BioNTech-hez. Akkor 150 alkalmazottja volt a cégnek, ma már 2000. 7 év alatt növekedett ekkorára. Amikor oda kerültem, még senki sem hallott a BioNTech-ről, eleinte még website-unk sem volt. Ma már az emberek a karjukban érzik a BioNTech-Pfizer által kifejlesztett vakcinát. Köszönöm szépen az elismerést.” – mondta el Karikó Katalin a Gálán is levetített videó üzenetében. A díjat Papp Zoltán, a Volkswagen márkaigazgatója adta át Katalin májusi magyarországi tartózkodása alatt. A díjátadásról szóló kisfilm, Katalin üzenetével együtt levetítésre került.

A Menedzserszövetség és a MetLife Magyarország Jövő Menedzsere Különdíj kitüntetettje Madaras Liz, a Poliloop alapítója lett. „A 2020-as év a Poliloop számára is a változások éve volt. Ebben az évben kezdtünk nemzetközileg is sikeresek lenni, ami azt jelentette, hogy le kellett vennem a kutató köpenyem és felvennem az aktatáskámat, és igazi ügyvezetőként képviselnem a céget. Nagyon felemelő, hogy a Menedzserszövetség ezzel a díjjal koronázta meg a munkámat. Egyértelmű visszajelzés arról, hogy nem volt hiába” – Madaras Liz ezekkel a szavakkal köszönte meg a díjat. A díjat Zolnay Judit, a Metlife Magyarország és Bulgária vezérigazgatója, a Menedzserszövetség elnökségi tagja adta át.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...