Átmárkázás és légi kalandok a Business Lounge-ban

Márton Szabolcs, az Indamedia ügyfélélmény-igazgatója lesz a Business Lounge egyik mai vendége, akivel a brand és az olvasottság kapcsolatáról, illetve egy átmárkázás kihívásairól beszélgetnek, amihez az apropót az adja, hogy a napi.hu economx.hu néven működik már. A mai adás másik vendége pedig Radó András, a Wizz Air kommunikációs vezetője lesz, aki többek között a repüléssel kapcsolatos biztonsági szabályok szerepéről beszél majd és elárulja azt is, hogy mire érdemes figyelniük az utazóknak.

(kiemelt fotón balra Márton Szabolcs, jobbra Radó András)

Milyen hatással van a brand az olvasottságra? Hogyan fogyasztunk online tartalmakat? Mik a preferenciák? Mennyire számít a márka? Név vagy a tartalom alapján választunk? Mit jelent és hogyan zajlik egy átmárkázási folyamat? Erről és hasonló érdekességekről beszélgetnek a Business Lounge mai adásában Márton Szabolccsal, az Indamedia ügyfélélmény-igazgatójával annak apropóján, hogy a napi.hu már economx.hu néven működik.

A régen luxusnak számító utazási forma, a repülés ma szinte tömegközlekedésnek számít. Az utazással viszont több biztonsági szabály is jár. Mennyire teszi ez komfortossá, vagy éppen nehézkessé az utazásunkat? Tényleg szükség van ezekre, vagy feleslegesek és bosszantók?

Ezek között van, aminek az oka első hallásra érthető, van, ami kevésbé...

Mire érdemes figyelnünk nekünk, utasoknak, illetve mire kell felkészülnie a repülőgép személyzetének. Van-e olyan, amire nem lehet felkészülni és improvizálni kell? Ezekről beszélgetnek a mai Business Lounge-ban Radó Andrással, a Wizz Air kommunikációs vezetőjével.

Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafén.