Különválik 2017. januárjától a Ringier Axel Springer Magyarország Hirdetés és marketing igazgatósága, két önálló egységként működnek a továbbiakban. A hirdetési csapatot az újonnan érkező Békés Miklós vezeti hirdetési igazgatóként, a marketing igazgató Holczer Angéla, korábbi marketingkommunikációs koordinátor lett.
Békés Mikós a RAS Magyarország Kft. és a Blikk Kft. portfóliójába tartozó print és online termékek hirdetési bevételeiért felelős, elsődleges feladata a print értékesítési kompetenciák és eredmények további fejlesztése mellett a cégcsoport portfóliójába tartozó online termékek hirdetési piaci jelenlétének erősítése – írja közleményében a RAS.
A szakember az értékesítés területén szerzett 20 éves tapasztalattal csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoporthoz. Több vezető pozíciót töltött be olyan cégeknél, mint a British American Tobacco, ahol az üzletfejlesztésen és értékesítési csapatok vezetésén kívül magyarországi és nemzetközi projektekben vett részt sikeresen, az Arkon Zrt. (ingatlan.com, köpönyeg.hu), ahol digitális termékek értékesítésben szerzett tapasztalatot, valamint a Metro Kereskedelmi Kft. értékesítési csapatát vezette.
Az újonnan létrejövő Marketing igazgatóság a Hirdetési igazgatósághoz hasonlóan közvetlenül az operatív ügyvezető igazgatóhoz, Dr. Király Máriához tartozik.
Holczer Angéla a Ringier Axel Springer jogelődjénél kezdte pályáját, majd a Big Fourban üzleti tanácsadás területén szerzett tapasztalatot. 2013-ban csatlakozott újra a RAS marketing osztályához, feladata a kiadó print és online termékeihez kapcsolódó kommunikációs és kutatási projektek vezetése volt. A továbbiakban a Marketing igazgatósághoz tartozik az ATL, BTL és a kutatás B2B és B2C területen egyaránt.