A múlt évben kicsit fékezett az autópiac a koronavírus-járvány miatt, de erre az évre vonatkozóan bizakodóak a márkák. A BrandMania legújabb adásából kiderül, mire számítanak idén a piac meghatározó szereplői és milyen újdonságok érkeznek majd a szalonokba.
Az autópiac kerül terítékre az RTL Klub magazinműsorának legújabb adásában, egy olyan szektor, amit a koronavírus-járvány közvetlen és közvetett hatásai egyaránt érintenek. A pandémia miatt voltak üzemek, amelyeknek le kellett állniuk, az ellátási láncban is voltak problémák, elég csak arra gondolni, hogy a chip ellátás még most sem megoldott.
A tavalyi év megtorpanást hozott a korábban stabilan fejlődő szektorban, a BrandMania stábja pedig annak igyekezett utánajárni, hogy mire számítanak a piac hazai szereplői 2021-ben. A szakértők bizakodók, van aki növekedést vár.
Az is egyértelmű, hogy a fejlesztések nem álltak le a járvány idején sem, és a korábbi években megfigyelhető trend, az elektromobilitás térhódítása idén folytatódik, amit az állami támogatás is tovább pörgethet. 2021 a BrandManiának nyilatkozó egyik szakértő szerint a hibrid éve lehet, a műsorból pedig az is kiderül majd, hogy milyen újdonságokkal készültek a nagy márkák erre az évre.
BrandMania ma éjjel 0:35-kor az RTL Klubon.