Autós magazinnal bővül a hazai lappiac

Az Autónavigátor.hu október 15-én nyomtatott újsággal is jelentkezik. A negyedévente megjelenő Autónavigátor.hu Magazin első számában a menetpróbák között a legnagyobb teljesítményű magyar gyártású autó, a Mercedes-AMG CLA 45 S és a legfrissebb modellek tesztjei mellett veterántesztet és exkluzív interjúkat is találhatunk.

Az új és használt autókkal kapcsolatos piaci trendek és statisztikák ismertetése, valamint az autóvásárlással és -üzemeltetéssel kapcsolatos szakértői szemléletformálás és segítségnyújtás mellett az Autónavigátor.hu nyomtatott kiadásának is az információgazdag szórakoztatás az elsődleges célja. Az igényes, saját készítésű fotókkal illusztrált bemutatók, menetpróbák és autótesztek mellett ezért több interjú is színesíti a kiadást, továbbá minden lapszám egy egyedi autóskártya-csomagot tartalmaz.

„A 2010-ben indított Autónavigátor.hu megbízható háttérrel lép a nyomtatott sajtótermékek piacára, az online felület kiemelkedően teljesít. A Digitális Közönségmérési Tanács adatai szerint csak 2019 első felében 24%-kal nőtt az elérésünk, így továbbra is stabilan a miénk a harmadik legnépszerűbb autós portál Magyarországon. Nyomtatott magazinunkkal az egyre bővülő olvasóközönségünknek szeretnénk még több exkluzív tartalmat nyújtani, egyben az autórajongók újabb rétegét megszólítani. Immár kézzel fogható formátumban is, de a tőlünk megszokott magas minőségben” – mondta a magazinról Katona Mátyás, az Autónavigátor.hu online és nyomtatott verziójának főszerkesztője.

A magazint a kiadásért felelős Adevinta Classified Media Hungary Kft. a Lapker Zrt-vel együttműködésben terjeszti és értékesíti. Így csaknem 1000 helyszínen lesz kapható, a nagyobb újságárusokon kívül többek között a MOL és a Lukoil töltőállomásain, valamint egyes Auchan és Tesco áruházakban, 1190 forintos áron.

Az Autónavigátor.hu Magazin online is megvásárolható. Az Autónavigátor.hu Magazin második lapszámának megjelenése 2019 decemberében esedékes.