- Hirdetés -

Az 5 legnépszerűbb szolgáltatás hazánkban (x)

|

- Hirdetés -

Ahogy telik az idő, a fogyasztói társadalom igényei egyre nőnek. Ez valamelyest arányos a technika fejlődésével, hiszen régebben gépek híján az ember is kevesebb termék előállítására volt képes, ám mostanra szinte minden kapható, amit csak elképzelünk. Nincs ez másképp a szolgáltatóiparban sem, ami az utóbbi pár évben teljesen új oldaláról mutatkozott meg. De melyek manapság azok, amelyek a legnagyobb népszerűségnek örvendenek a lakosság körében? (x)

 

Az 5 legnépszerűbb szolgáltatás Magyarországon

Magyarország a világ számos részéhez hasonlóan bővelkedik szolgáltatásokban, így a fogyasztóknak csak meg kell találniuk a számukra ideálisat. Van köztük online szolgáltatás, és olyan is, ami a személyes jelenlétet igényli, van, amelyik a pénzügyeinkre irányul, de olyan is, ami a külsőnkre koncentrál.

Vendéglátás

A vendéglátás minden kétséget kizáróan az egyik legnépszerűbb szolgáltatás. Éttermek, bárok és kávézók a falvaktól kezdve a nagyvárosokon át a Balaton partjáig mindenhol vannak, úgyhogy bőven van lehetősége annak, aki ezzel szeretne foglalkozni. A jó lokáció megtalálása kulcsfontosságú, s innentől kezdve a jó minőséggel és a profi szolgáltatással garantálhatjuk jövőnket. Akik szállást biztosítanak, szintén jól járhatnak, akár kicsiben, akár nagyban játszanak. A balatoni telkek szép hasznot hozhatnak a nyár folyamán, a nagyobb hotelekről nem is beszélve!

Pénzügyi szolgáltatások

A világot a pénz mozgatja. Nem csoda hát, ahogy ekörül forog az élet: bankszámlára érkezik a fizetésünk, hitelt veszünk fel, ha ingatlant vagy autót veszünk, de ha készpénzre van szükségünk, akkor is a bankba igyekszünk. Ezek az intézetek igencsak kihasználják kivételezett helyzetüket: számtalan ajánlatot hirdetnek, így magunk dönthetjük el, hogy melyiküknél érdemes számlát nyitni vagy éppen hitelt felvenni.

Szépségipari szolgáltatások

A szépségipar az egyik legnépszerűbb szolgáltatás, nemcsak a nők, hanem a férfiak körében is. A fodrászat, a kozmetika és a műköröm a szépségápolás mindennapi részei lehetnek, ám ide tartoznak az olyan beavatkozások is, mint a lézeres szőrtelenítés, a zsírégetés különböző formái vagy éppen a hajbeültetés.

Online szolgáltatások

Az utóbbi pár évben teljesen átalakult az online piac: ma már olyan dolgokat is megkaphatunk számítógépünkön keresztül, amikre korábban nem is gondoltunk. Nemcsak különböző tárgyakat rendelhetünk meg, hanem régóta áhított kurzusokon vehetünk részt, jósoltathatunk magunknak, vagy akár mi magunk is meghirdethetjük szolgáltatásainkat. Az online oktatás megnyitotta a kapukat a nyelvtanulás előtt, de sok helyütt a korrepetálás vagy akár a főzőkurzusok is a számítógépek előtt zajlanak. Ha mi is érzünk magunkban alkotói kedvet és tudunk videót vágni vagy cikket írni, különböző portálokon találhatjuk meg számításainkat és akár home office-ból is dolgozhatunk.

Csomagszállítás

A csomagszállítás kéz a kézben jár az online szolgáltatásokkal. Számtalan kisebb-nagyobb weboldal kínálja portéjákát, legyen az bútor, ékszer, különböző kézzel készült termékek vagy antik tárgyak. A csomagszállítók nélkül a posta rendkívüli módon le lenne terhelve, ám az átvevőpontok és a házhozszállítás megjelenésével gyorsan és könnyen hozzájuthatunk csomagjainkhoz. Ugyan az ételfutárok nem csomagot szállítanak, ők is nagy piacot fednek le az utóbbi időszakban, hiszen mind biciklivel, mind autóval sokan vállalnak ilyen jellegű munkát.

Szépségipar, az örök

A szépségipar nem kétséges, hogy az élbolyban szerepel a szolgáltatások között. Az újságok és a reklámok mind-mind ontják magukból a szebbnél szebb férfiakat és nőket, akik láttán az ember próbál jobban adni magára. Mivel nem mind felsőkategóriás szolgáltatás, amit csak a felső tízezer tud megfizetni, a fodrászok, a borbélyok és a kozmetikusok általában elfoglaltak, legyen az téli vagy akár nyári időszak. Az embernek mindig kell ügyelni a külsejére: míg nyáron azon dolgozunk, hogy a strandon egyetlen árválkodó szőrszál se legyen rajtunk, addig télen az arctisztításra és hajunkra fordítunk nagy gondot.

A komolyabb kezelések, mint a hajbeültetés, a végleges szőrtelenítés vagy akár a zsírégetés már komolyabb beruházásnak számítanak. Ugyan forintban drágának tűnhetnek, külföldről már más a helyzet. Éppen ezért gyakori, hogy a külföldiek Magyarországon végeztetik el a kezeléseket, ugyanis sokkal jobban járnak vele.

Mit hozhat a jövő?

Nem is olyan régen kiderült, hogy sokkal több minden megoldható az interneten keresztül, mint gondolnánk. Ugyan mindig maradnak olyan szolgáltatások, amikhez szükséges a személyes jelenlét, előbb-utóbb bizonyosan teret hódít az online gyógyítás, vagy akár a gyári munka is, amit később home office-ból, számítógéppel irányíthatunk. De az sem kizárt, hogy a zsírégetés is olyan géppel fog zajlani, amit orvosunk a számítógépünkön keresztül kezel.

Nem telik el nap, hogy ne vegyünk igénybe egy vagy inkább több szolgáltatást. Ha pénzt veszünk ki a bankból, kávézóba megyünk egy barátunkkal vagy éppen a vasárnapi ebédet étteremben töltjük a családdal, mindannyiszor szolgáltatásokat veszünk igénybe. Nem lennénk meg szolgáltatók nélkül, ám ők sem nélkülünk! (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...

Van, ahol már a mesterséges intelligencia írja a hirdetéseket

Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál...

Új erőre kapott az ingatlanpiac

2023 májusában, országosan 10.187 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 48 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.Az átmeneti, tavaszi enyhülés után újra erőre kapott a hazai ingatlanpiac. 2023...

Erre is jobban figyelnek a nők

A nők befektetésük egészségére is jobban odafigyelnek, mint a férfiak – derül ki az Erste adataiból. Náluk magasabb azok aránya, akik a befektetéseiket megosztják a különböző formák között amellett, hogy rendszeresen és tudatosan takarítanak...

Felpöröghetnek a házhoz szállító éttermek

A tavalyi év meglehetősen feketén zárult a vendéglátóipar tekintetében, a gazdasági válság ugyanis a vendéglátóipari egységeket érte el először és őket is érintette a legsúlyosabban. Az energiaárak, majd az alapanyag-árak drasztikus növekedése azt eredményezte,...

Kiderül, hogy Magyarországra jön-e a NASCAR

Tavaly a floridai Daytona Beach-en, a NASCAR bölcsőjében rendezték a magyar-amerikai szakmai kapcsolatok egyik legnagyobb rendezvényét, a Hungarian Summitot, akkor Jordan Jiloty, a NASCAR ügyvezető igazgatója üdvözölte a konferencia résztvevőit, de úgy tűnik ez...

Demokratizálja a marketinget a mesterséges intelligencia

Egy újabb marketing demokratizálódási hullám elején vagyunk. A mesterséges intelligencia (AI) hasonló forradalmi változást idéz elő a marketingben, mint korábban az internet. Hatására olyan mértékben egyszerűsödnek le egyes feladatok, hogy azzal kisvállalkozók tömegei számára...

Óriási húzás – Az RTL adja a Bajnokok Ligáját

Történelmi jelentőségű megállapodást kötött az RTL Magyarország és az UEFA. A 2024/25-ös szezontól a következő három szezonon át az RTL lesz a Bajnokok Ligája otthona. Nem is akármilyen taktikával sikerült nyélbe ütni az üzletet:...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Közel 100 filmmel jön a héten a Magyar Mozgókép Fesztivál

Idén június 7. és 10. között rendezik meg a Nemzeti Filmintézet és a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program szervezésében, a Magyar Mozgókép Fesztivált. Az esemény keretében három városban, Veszprémben, Balatonfüreden és Balatonalmádiban, kilenc...

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...

Van, ahol már a mesterséges intelligencia írja a hirdetéseket

Az ingatlanpiac olyan szektor, ahol az ügynököknek gyakran szembe kell nézniük a mindennapi teendők mellett nagy mennyiségű adminisztrációs feladatokkal is. Egy forradalmi innováció azonban egészen új távlatokat nyit a szakmában: egy magyarországi ingatlanos hálózatnál...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....