Az Artvertising Group a Törley Pincészet három márkájának, a Törley, a Hungaria és a François pezsgőnek készített a szó legszorosabb értelmében házon belül forgatott filmet az ügynökség és barátainak részvételével, valamint az Óbudai Danubia Zenekar közreműködésével.
Csomay András, a Törley Pincészet termékmenedzsere elmondta: „A filmben igyekeztünk megtalálni az egyensúlyt a jelenlegi helyzet és a pozitív jövő közt. Túl harsányak nem lehetünk, hiszen most nem a nagy bulik ideje van itt, hanem a mindennapok apró ajándékainak megünneplése. Nem a nehézségeket akarjuk ünnepelni, hanem az életet. A végeredmény házon belül is akkora tetszést aratott, hogy végül a közösségi oldalak mellett a televízióban is adásba kerül az 1 perces léleksimogató szpot.”
„Szerintem a márkáknak most abban is felelősségük van, hogy minél többen mondják el a saját nyelvükön, saját stílusukban, saját közönségüknek a közös üzenetet. És az a kivételes helyzet van, hogy a hasonló „briefre” épülő, de másképp megfogalmazott üzenetek most nem gyengítik, hanem erősítik egymást. Ha például csak a Rolling Stones zenélne otthonról, az kevésbé lenne hatásos, mint amikor látod, hogy minden zenész ezt teszi a saját zenéjével, saját stílusában, saját közönségének” – fűzte hozzá Hevesi László, az Artvertising Group társtulajdonos kreatív igazgatója.