- Hirdetés -

Magyar fejlesztések segítik a biztonságot

|

- Hirdetés -

Napokon belül piacra kerül két hazai szabadalom, melyek akár együtt is kiválóan szolgálják az általános biztonságérzetet, s vele a normális mindennapok térnyerését. A kézi lázmérő kiváltására fejlesztett, s egyben a maszkviselést is ellenőrző szemszkenneres ThermoVir okoshőmérő öt másodperc alatt, egytized fok pontossággal szűri ki a lázas betegeket; a hőkamerával felszerelt, komplex, marketing modullal is megtámogatott Mondisplay Visitor Management pedig a belső és külső terek létszámszabályozását képes biztosítani, humán erőforrás igénye nélkül.

„Készülékünk működésének lényege, hogy érintésmentesen, emberi beavatkozás nélkül megméri a felhasználó testhőmérsékletét, igény esetén ellenőrzi, hogy visel-e maszkot, és jelez, ha nem találja megfelelőnek az eredményt, kvázi beléptető-rendszer funkcióban is alkalmazható. A tesztidőszak végén vagyunk. Emberi közreműködéssel, kézi berendezéssel történő lázmérés esetén – ami egyébiránt nem is alkalmas tömeges alkalmazásra -, akadhatnak bonyodalmak, mind emberi, mind technikai megközelítésben. A mi készülékünk teljesen automatikus, önállóan működik, így használata esetén szóba sem kerülhet emberi konfliktus, már csak azért sem, mert az emberek kevésbé vitatkoznak a technikai berendezésekkel. Az ThermoVir okoshőmérő hosszú távú védelmet kínál az olyan munkatársak általi fertőzések ellen is, akik nem számolnak annak következményével, ha felelőtlenül, akár csak például egyszerű influenzával mennek dolgozni” – fogalmaz Németh Zoltán mérnök, a ThermoVir okoshőmérő magyar fejlesztőcsapatának vezetője.

A Mondisplay Visitor Management rendszer azért lett létrehozva, hogy megoldást nyújtson a megváltozott társadalmi gondolkodásból fakadó új fogyasztói igények kezelésére, valamint irodáknak, gyáraknak biztosítson olyan eszközöket, amikkel akár egy influenzaszezonban, akár egy világméretű járvány idején meg tudják óvni munkavállalóikat. Az eredetileg interaktív tartalmak, akciók és termékek vagy akár közérdekű információ mozgóképes megjelenítésére alkalmas monbox-ot, azzal a céllal fejlesztették tovább, hogy a koronavírus-járvány tetőzését követő létszámszabályozó óvintézkedések megtételét is objektíven ellenőrizhetővé tegye. „A valós idejű forgalomelemzés és vele a folyamatosság biztosítása fontos szempont úgy a kereskedelemben, mint a különböző szolgáltatók esetén. A Mondisplay Visitor Management beépítésével bizonyos létszám felett automatikusan bezár a fotocella, így elkerülhető a túlzsúfoltság. A 9-12 óra közötti időszakban képes figyelmeztetni a 65 év alattiakat, hogy nem mehetnek be az üzletbe. Személyérzékelője segítségével GDPR-kompatibilis adatokat is rögzít, ami marketing szempontból fogható hadra. Ha például bizonyos napokon vagy napszakokban leginkább 20-30 év közötti férfiak a vásárlók, ilyenkor nyilvánvalóan a számukra releváns reklámok futhatnak a leghatékonyabban. A specifikálható üzenetek elhelyezése mellett, marketing célú adatbázis építését is lehetővé teszi a rendszer” – mondta D. Kiss Péter, a Mondisplay Visitor Management rendszer egyik megalkotója.

Mindkét fejlesztés célja visszaállítani az úgynevezett normál, korábban megszokott biztonságérzetet. Olyan terekben, mint a munkahelyek, óvodák és iskolák, mozik, színházak, szállodák, uszodák vagy éppen az edzőtermek, felelősen gondolkodó üzemeltetők és felelős emberek segítségével biztosítható, hogy a mindennapjaink ne az elmúlt hónapok félelmei közt teljenek.

„A berendezések árait sikerült akár a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások számára is elérhető szinten tartani. Jelen élethelyzetben, mint felelős magyar cégeknek, nem a profitmaximalizálás a célunk, hanem mindannyiunk, társadalmunk elemi érdekeit kell szem előtt tartanunk” – nyilatkozták egybehangzóan a Mondisplay Visitor Management és a ThermoVir fejlesztői.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...