- Hirdetés -

Az autónk is a márkánk része! Ezekre figyeljünk új autó vásárlása esetén (x)

|

- Hirdetés -

Az autó nemcsak egy közlekedési eszköz, hanem egy olyan „üzenőfal”, amely cégünk, pozíciónk és személyiségünk lényegét is tükrözi. Ezért fontos, ha új járgány vásárlása előtt állunk, akkor olyan típust válasszunk, amely illik a személyiségünkhöz, a stílusunkhoz, az értékeinkhez és a céljainkhoz, azaz hozzájárul a céges vagy személyes márkánk építéséhez. (x)

Mielőtt nekiállnánk autót keresni, érdemes tisztázni, hogy milyen célokra és milyen gyakran használnánk azt, mennyit tudunk rá költeni és milyen extrákra van szükségünk. Például, ha sokat utazunk, fontos a fogyasztás, a kényelem és a biztonság, ha pedig városban élünk, akkor a méret, a könnyebb parkolás és a környezetvédelem lehetnek meghatározó tényezők. Ha ezeket az igényeket meghatároztuk, akkor könnyebben szűkíthetjük a választékot a stílusjegyek mentén.

Milyen autó illik legjobban a személyes brandünkhöz?

Ha az üzleti szférában, vagy kreatív területen dolgozunk, akkor fontos lehet, hogy az autónk is tükrözze a pozíciónkat és a személyes márkánkat. Az autóválasztásnál nemcsak olyan praktikus szempontokat érdemes számba venni, mint például a fenntartás, a szerviz vagy a kötelező biztosítás díjai, hanem az értékrendünket, a stílusunkat és azt is, hogy az autónk milyen képet közvetíthet rólunk.

Mit árul el rólunk az autó típusa?

Az autó típusa sokat elárul arról, milyen életstílust folytatunk, milyen igényeink vannak, és milyen benyomást akarunk kelteni. Például egy terepjáró azt sugallhatja, hogy szeretjük a kalandokat, egy sportautó azt, hogy dinamikusak és teljesítményorientáltak vagyunk, egy elektromos autó azt üzeni, hogy számunkra fontos a környezettudatosság és a technológia. Az önvezető autóval azt sugározhatjuk, hogy magabiztosak, kényelmesek és modernek vagyunk, egy luxusautó pedig azt közvetíti, hogy a gazdagság és a dominancia számunkra fontos tényező, míg egy kisautó azt, hogy praktikusak és takarékosak vagyunk.

Természetesen ezek csak általánosítások, és nem mindenki illeszkedik ezekbe a kategóriákba, de érdemes figyelembe venni, hogy az autó típusa milyen üzenetet közvetít a külvilág felé.

Számít az autó színe is

Természetesen a színek is fontos szerepet játszanak az énmárka építésében, hiszen a színeknek pszichológiai hatásuk van, és kifejezik az érzelmeinket, a hangulatunkat, a személyiségünket. Például a fekete autó azt mutatja, hogy komolyak és tekintélyesek vagyunk, a fehér azt, hogy tiszták, egyszerűek és szívesen haladunk a tömeggel, a piros szenvedélyességet, bátorságot és energikusságot közvetít, a zöld autó a természetességre hívja fel a figyelmet, míg a sárga vidámságot, tömegből kitűnni vágyást tükröz.

Árulkodó részletek

Az autó felszereltsége is befolyásolja az énmárkánkat, hiszen, ha már valaki beült mellénk az autóba, további információkat kaphat rólunk, például azt, hogy mennyire fontosak számunkra a részletek: a tisztaság, a kényelem, a biztonság, a technológia és az extra funkciók.

Egy navigációs rendszer, egy parkolóradar, egy tempomat, egy ülésfűtés, egy sávváltó asszisztens, egy tolatókamera, egy hangvezérlés, egy Bluetooth, egy USB-csatlakozó, egy érintőképernyő, egy tetőablak, egy panorámaablak, egy holttérfigyelő rendszer stb. a kényelem és a biztonság szolgálata mellett azt is sugallja, hogy mennyire követjük a trendeket és hogy tudjuk-e, akarjuk-e beépíteni az újdonságokat az életünkbe.

Egy nem elhanyagolható elem: a karbantartás

De legyen bármilyen luxusautónk és az megannyi extrával felszerelt, ha az állapota olyan, amilyen. Sokat rombolhatunk az énmárkánkon azzal, ha a használati tárgyainkat, az eszközöket, amelyekkel dolgozunk nem tartjuk karban. Például egy tiszta, fényes, karcolás- és rozsdamentes, jól működő, rendszeresen szervizelt, új gumikkal ellátott autó azt jelzi, hogy gondoskodunk a környezetünkről és fontos számunkra a minőség, illetve az igényesség.

Az autóvásárlás tehát egy izgalmas és fontos döntés, amely sok tényezőtől függ. Ha alaposan átgondoljuk az igényeinket és a lehetőségeinket, utánanézünk a piaci kínálatnak, a kötelező biztosítás díjainak, és kiválasztjuk azt a típust, amely a legjobban illik a személyiségünkhöz, akkor biztosan megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbb gépjárművet, amely nemcsak a közlekedésünket, hanem a márkánkat is szolgálja. (x)

Ez a cikk egy fizetett promóció, támogatott tartalom, megrendelője a K&H Bank Zrt. A cikkben hivatkozott termék vagy termékek részletei és feltételei a K&H Bank személyes ügyfélpontjain és honlapján (www.kh.hu) érhetőek el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...