- Hirdetés -

Az egészségre hajt a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsung bemutatta a Samsung Health 6.0-át, a Samsung Health alkalmazás legújabb verzióját. A még inkább személyre szabható applikáció korszerűbb fitnesz és egészségmegőrzéssel kapcsolatos megoldásokkal és megújult felhasználói felülettel érkezik, annak érdekében, hogy a felhasználók jobban felügyelhessék az egészségüket. A több mint 65 millió aktív felhasználóval rendelkező app legújabb verziója új fejezetet nyit a digitális egészségmegőrzés történetében.

A frissített felhasználói felületnek, a felhasználóbarát kialakításnak és az alkalmazás további új funkcióinak köszönhetően a Samsung Health 6.0 egy izgalmas, interaktív, egyszerűen használható és személyre szabható applikáció. A felhasználói visszajelzéseket és a legújabb dizájntrendeket figyelembe véve a Samsung Health kezelőfelületét egyszerűsítették, a felhasználók személyes szükségletei és szokásai szerint kategorizálták, hogy a számukra érdekes tartalmakat egy pillanat alatt elérhessék.

A továbbfejlesztett Együtt funkcióval az ismerősök könnyedén megoszthatják egymással fotóikat és sportteljesítményük adatait, hogy közösen ünnepelhessék az edzés közben elért mérföldköveket. A felhasználók a globális Samsung közösséggel is napi szinten kapcsolatban lehetnek, fotókat és videókat oszthatnak meg egymással, vagy akár sporteredményeiket is összehasonlíthatják. Arra is lehetőségük nyílik, hogy a hónap Globális kihívásán részt vegyenek, hogy még több motivációt kapjanak a mindennapi mozgáshoz. A frissített Felfedezés funkció személyre szabott kezelőfelülete, a vásárló érdeklődési körét és fizikai állapotát figyelembe véve teszi lehetővé, hogy a felhasználók könnyedén elérhessék a számukra érdekes, egészséggel kapcsolatos tartalmakat. A vásárlók emellett viselhető eszközöket, kiegészítőket, és egyéb egészséggel kapcsolatos termékeket és szolgáltatásokat rendelhetnek az alkalmazáson keresztül.

A Samsung Health elkötelezett, hogy partnereivel még szorosabban működjön együtt a digitális egészségügyi ökoszisztéma bővítésén, éppen ezért mostantól egy egész sorozat fejlesztői csomagot támogat az applikáció és webszolgáltatás integrációjának elősegítésére. Ez lehetővé teszi a stratégiai partnerek számára, hogy még színesebb szolgáltatásokat kínáljanak vásárlóiknak a lehető legjobb minőségben. Az újragondolt felhasználói felülettel és frissített Felfedezés funkcióval a vásárlók gyorsan és egyszerűen találhatnak szolgáltatásokat, hiszen még több partner alkalmazásai, termékei és tartalmai között válogathatnak.

Samsung Health: az ideális edzőtárs

A továbbfejlesztett Samsung Health alkalmazással rendelkező viselhető eszközökről és okosórákról még több információ olvasható le egy pillanat alatt. A frissített applikáció visszaszámláló funkcióval is támogatja az edzést, a GPS navigáció és a szívritmusmérő pedig tovább növeli a hatékonyságot. Az utolsó frissítésnek köszönhetően a viselhető eszközök felhasználói már 39 különböző mozgásforma közül választhatnak, emellett pedig folyamatosan nyomon követhetik sportteljesítményüket is. A Samsung legújabb okosórája, a Galaxy Watch a Samsung Health alkalmazással párosítva mind a 39 gyakorlattípust felismeri és lehetővé teszi, hogy a felhasználók akkor is pontosan rögzítsék teljesítményüket és adataikat, ha egy edzés során különböző mozgásformákat végeznek. A Galaxy Watch Magyarországon 2018. szeptember 21-től lesz megvásárolható 119.990 (46 mm) és 109.990 (42 mm) forintos ajánlott fogyasztói áron.

A Samsung Health új wellness és stressz-szint mérőjével az okosórákból akkor is a maximumot hozhatjuk ki, ha éppen nem sportolunk. Az Alváskövetés funkcióval a felhasználók nyomon követhetik alvási ciklusaikat és javíthatnak az alvás minőségén. A szívritmusmérő és pulzusszám változékonyságát követő funkciónak, valamint a légzési gyakorlatokat támogató alkalmazásnak köszönhetően a felhasználók bármelyik pillanatban hatékonyan kezelhetik a stresszhelyzeteket.

Samsung Health: segítség bárhol, bármikor

A Samsung Health célja, hogy intuitív és könnyen hozzáférhető egészségügyi szolgáltatásokat tegyen elérhetővé világszerte. Éppen ezért az alkalmazás Symptom Checker és Ask an Expert funkcióival a felhasználók könnyen tájékozódhatnak esetleges betegségekről, ellenőrizhetik tüneteiket vagy akár orvosokkal is felvehetik a kapcsolatot egy élő chatszolgáltatáson keresztül. Annak érdekében, hogy minél korszerűbb megoldásokat kínáljon felhasználóinak, a Samsung Health olyan elismert egészségügyi márkákkal épített ki partneri együttműködést, mint az angliai Babylon vagy az amerikai American Well.

A 2012-ben indult, az egészséges táplálkozást is támogató fitnesz applikáció, az S Health mára az átfogó, digitális, egészséges életmódot segítő Samsung Health felületté alakult át. A Samsung és nem Samsung készülékek széles skáláján egyaránt elérhető alkalmazás olyan interaktív, az egészség megőrzésével kapcsolatos funkciókkal rendelkezik, mint a távorvoslás, a különféle versenyek az app használói között vagy éppen a személyre szabott tanácsadás.

A Samsung Health alkalmazás legfrissebb verziója a Google Play Store vagy a Samsung Galaxy Apps2 felületeken érhető el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Ez történt a Telekom közgyűlésén

A Magyar Telekom 2024. április 16-án megtartotta Éves Rendes Közgyűlését.A Közgyűlés elején a részvényesek meghallgatták az Igazgatóság jelentését a Társaság ügyvezetéséről, a Társaság és a Magyar Telekom Csoport 2023. évi üzleti tevékenységéről, üzletpolitikájáról, valamint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...

Közel félmilliárd forintnyi támogatást osztanak ki

A testület döntései nyomán az MTVA az idei év első negyedévében 4, a Médiatanács által meghirdetett pályázati eljárásban 82 támogatási szerződést kötött, melyeknek köszönhetően összesen 473 694 208 forintot oszt szét a nyertes pályázók...

Különleges bankkártyák a párizsi olimpia alkalmából

Mostantól a párizsi olimpiai játékok szellemiségét megidéző, egyedi Visa bankkártyákat igényelhetnek az MBH Bank ügyfelei, és nagyszabású, a két vállalat által támogatott kvízjáték kezdődik, amelynek győztesei párizsi utazást és olimpiai belépőt nyerhetnek. A kezdeményezés...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...