- Hirdetés -

Az Eurosport komolyan rágyúr az olimpiára

|

- Hirdetés -

Az Eurosport minden eddiginél több programmal hozza közelebb a Tokiói Olimpiai Játékokat a nézőkhöz. Az Eurosport 1 és az Eurosport 2 csatornái mellett exkluzív, dedikált olimpiai pop-up csatornák, valamint az Eurosport 4K is elérhető lesz a magyar nézők számára, hogy minden kihagyhatatlan pillanatot átélhessenek a 2020-as Tokiói Olimpiai Játékokról.

A játékok során az Eurosport 1 a magyar sikersportágak közvetítéseit – így az olimpiák során rendkívül eredményes kajak-kenu, úszás, valamint az atlétika versenyeit – kiemelten fogja kezelni. Mindezek mellett komoly figyelem irányul majd a tradicionális olimpiai sportágakra is, így az ökölvívás, vagy a súlyemelés szerelmesei se maradnak le semmiről a játékok ideje alatt.

A nézők szintén nyomon követhetik a labdarúgás, a torna, az evezés, a műugrás, a szlalom kajak-kenu, a röplabda közvetítéseit, illetve a Giro d’Italia-n csodálatos eredményeket elérő Valter Attila kerékpárversenyét is. Az Eurosport 2 a tokiói játékok során legfőképpen a magyar sportolókra koncentrál majd, napi több órányi műsorral kiegészülve, mindemellett pedig az új generációs sportágak is otthona lesz.

A legátfogóbb, minden pillanatot lefedő olimpiai közvetítés érdekében az Eurosport vadonatúj, exkluzív pop-up csatornákkal is készül a Discovery-vel partnerségben álló tévészolgáltatóknál. A különleges, olimpiai közvetítés céljából megjelenő pop-up csatornák mindegyike több, különféle sportágra specializálódva több száz órányi élő közvetítéssel készül, hogy a szurkolók a nap bármely pillanatában figyelemmel kísérhessék a tokiói játékok izgalmait.

“A Tokiói Olimpiai Játékok globális szinten az egyik legjobban várt sportesemény. Örülünk, hogy ilyen kiterjedt tudósítást készítettünk nézőink számára. Az Eurosport 1 és az Eurosport 2 mellet különleges pop-up csatornáinkkal gondoskodunk arról, hogy minden kihagyhatatlan pillanat elérhető legyen a magyar nézők számára. Az előkészületek zökkenőmentesen zajlottak az igazán profi és nagyszerű magyarországi csapatunknak, valamint hozzáértő piaci partnereinknek köszönhetően, akik minden téren felkészültek, szenvedélyesek és jártasak a sportban, és akik velünk együtt kezdték ezt az utat. Élvezzük együtt a 2020-as olimpiai játékok Tokiót!” – mondta Kenechi Belusevic, a Discovery CEEMEA és a PayTV kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatója.

A magyar sportolókért már az olimpiai megnyitót követő napon, július 24-én szurkolhatnak a nézők. Szilágyi Áron és a férfi kardvívó csapat mellett Salim Omar taekwondo bajnokért lehet izgulni. Július 25-én Hosszú Katinkáé és a női úszóké, a férfi vízilabda csapaté, a sportlövőké, a férfi kardvívóké és a női kézilabda csapaté lesz majd a főszerep.

A következő napok menetrendje során pedig figyelemmel kísérhetjük többek között Milák Kristófot, Kenderesi Tamást és a férfi úszókat, valamint a férfi és a női kajak-kenu csapatot és a férfi cselgáncsozókat is.

Szintén kiemelt figyelmet kap majd a dzsúdó, ahol az aznap tatamira lépő súlycsoport eseményeit minden délután összefoglaló műsorban elemzik ki az Eurosport csatornáinak magyar szakértői. A csapatsportok közül a kézilabdára is kiemelt figyelem irányul: a női válogatott valamennyi csoportmérkőzését láthatják majd a nézők az Eurosport 2 műsorán. Mindemellett pedig végigkövethetjük a hazai férfi tenisz csillag Fucsovics Márton meccseit is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA