- Hirdetés -

Az Eurosporton jön a US Open

|

- Hirdetés -

A Warner Bros. Discovery (WBD) és az Egyesült Államok Teniszszövetsége USTA) új, hosszú távú megállapodást kötött a US Open közvetítéséről 45 európai országban. A megállapodás keretében az Eurosport és a streaming platformok minden meccset közvetítenek. A megállapodás előzménye, hogy 2022-ben a WBD US Open-közvetítése minden platformon rekordokat döntött, jelentősen növelve a torna közönségét.

A Warner Bros. Discovery újabb régiókban szerezte meg a US Open közvetítési jogait, így a megállapodás már 45 európai országra szól, melyek közül a WBD 42 országban exkluzív jogokat birtokol az Egyesült Államok Teniszszövetségével (USTA) kötött új, öt évre szóló megállapodás szerint.

A megállapodás keretében a streaming platformokon és az Eurosport Appon keresztül az összes meccs elérhető lesz élőben és összefoglalók formájában az Eurosport 1 és 2 csatornán zajló élő közvetítések mellett. Bizonyos régiókban, köztük a skandináv országokban lehetőség nyílik majd arra is, hogy a legjobb mérkőzések megtekinthetők legyenek a Warner Bros. Discovery ingyenes csatornáin, így a tenisztorna még több nézőhöz eljuthat.

A megújított megállapodás azt jelenti, hogy az Eurosport még szorosabbra fűzi és 25 éven túlra is biztosítja kapcsolatát az év utolsó Grand Slam-tornájával, melyet a csatorna 2001 óta közvetít. A „tenisz otthona”-ként a Warner Bros. Discovery több élő közvetítést nyújt, mint bármelyik másik sportcsatorna: platformjain összesen évente több mint 720 órányi élő tenisz tekinthető meg, köztük az összes Grand Slam-torna, tíz országban az ATP-szezon, a Laver-kupa, továbbá az összes olimpiai teniszmérkőzés.

Trojan Paillot, a Warner Bros. Discovery Europe sportközvetítések akvizíciójáért és szindikálásáért felelős elnökhelyettese elmondta: „A ’tenisz otthona’-ként brandünk egyértelműen összeforrt a sportággal. Az elmúlt 25 évben mi közvetítettük a rajongóknak a US Open történetének legtöbb emlékezetes pillanatát, miközben folyamatosan növeltük a torna nézettségét Európa-szerte. A USTA megbízható partnereként már bevált stratégiánk van arra, hogy csatornáinkon és platformjainkon keresztül a lehető legszélesebb közönséghez eljuttassuk a közvetítéseket. A tenisz területén megszerzett páratlan szakértelmünkkel, a technológiai hátterünkkel és történetmesélési képességünkkel együtt mindez azt jelenti, hogy évről évre mélyebb és nagyobb bevonódást biztosító nézői élményt nyújtunk a rajongóknak. Alig várjuk, hogy a kapcsolatunk még szorosabbá váljon ezzel a nevezetes tornával, és még több néző előtt feltárhassuk a tenisz erejét.”

A megállapodást megelőzően a Warner Bros. Discovery arról számolt be, hogy 2022-ben több országban is rekordokat döntött a US Open nézettsége. Minden korábbinál többen nézték a közvetítéseket a digitális platformjain, a discovery+ platformon kétszer annyian követték a közvetítéseket, mint az azt megelőző évben, továbbá az Eurosport 2 csatornán ­­– amelyen a különböző országokban a helyileg releváns sztárokat lehet követni – is minden korábbinál nagyobb nézettséget értek el az adások.

Az Eurosport.com oldal az élő közvetítések mellett bemutatta a játékosok egyéni történeteit, illetve a lehető legnagyobb közönséghez eljuttatta olyan Grand Slam-bajnokok szakértői elemzéseit is, mint Mats Wilander vagy John McEnroe. Mindez hozzájárult ahhoz, hogy az oldalt naponta több mint egymillió egyéni látogató kereste fel a 2022-es torna ideje alatt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan újra képernyőn az RTL társkereső realityje

A 7. évaddal tér vissza az RTL társkereső realityje, a Házasodna a gazda, a műsor szeptember 23-tól minden hétköznap este lesz látható a csatornán. Hat gazda párkeresését követhetik nyomon a nézők, a műsorvezető ezúttal is...

Édes pihenésre csábít a csokimárka

A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a mindennapi hajtásban, de csak a megkérdezettek 34 százaléka érzi az így eltöltött időt igazán minőséginek. Ezért a KitKat új nemzetközi reklámkampánya arra buzdít, hogy...

Tovább zöldít a DHL

Tovább bővül a DHL Express Magyarország Kft. nulla helyi károsanyag-kibocsátású járműflottája: a vállalat az eddigi 20-ról 39-re növeli Budapesten az elektromos futárautóinak számát, így a fővárost kiszolgáló járművek 70 százaléka már teljesen környezetbarát módon,...

Infláció: kellemes meglepetés

Közzétette a KSH az augusztusi fogyasztói inflációs adatokat. Az idei év nyolcadik hónapjában a fogyasztói árak stagnáltak az előző hónaphoz képest. Az éves inflációs ráta így csökkent: 3,4 százalékra a júliusi 4,1 százalékról. Az...

Befejeződött Nemes Jeles László új filmjének forgatása

Befejeződött az Oscar-, Golden Globe-, Bafta díjas Saul fiát, és a Napszálltát jegyző Nemes Jeles László legújabb filmjének forgatása. Az Árva című alkotást a forgatókönyvet is jegyző Nemes Jeles László rendező családjának története ihlette,...

Hosszú az út az ingatlanszektor karbonsemlegességéhez

Az ingatlanszektor a klímakrízis kezelésének egyik kulcsszereplője lehet, hiszen az új kivitelezések és a meglévő épületek fenntarthatóbbá tétele a teljes ÜHG kibocsátás több mint 40 százalékára kedvező hatást gyakorol. A Gránit Pólus Csoport ESG...

Díjazták a legjobb családi vállalatokat

Kilencedik alkalommal adták át a K&H családi vállalatok kiválósági díjat azoknak a családi tulajdonú magyar cégeknek, amelyek példamutató eredményeket értek el a hosszú távú stratégia, a generációváltás, a környezeti fenntarthatóság vagy az innováció területén....

Nehéz helyzetbe kerültek a lakásvásárlók

A Budapest belvárosának népszerűsége töretlen az ingatlanvásárlók között, azonban a kínálatban és a vásárlók összetételében is voltak változások az elmúlt években – derül ki a Duna House adataiból. A fővárosi ingatlan vásárlását tervezők között...

Itt van minden, amit az építkezésről tudni kell

Otthon trendek építkezéstől felújításig egy helyen! 2024. október 4-5-én a Millenáris B épület Nagycsarnokban várja látogatóit a BAU Budapest Expo lakásfelújítás, építés és design kiállítás.2024-ben immár harmadik alkalommal kerül megrendezésre az átfogó tematikájú kiállítás,...

Hatalmas büntetést kell fizetnie az Apple-nek és a Google-nek

Az EU bírósága helyben hagyta az Google internetes óriásvállalatra kiszabott 2,42 milliárd euró bírságot, amelyet 2017-ben szabtak ki rá amiatt, hogy versenyelőnyével visszaélve a keresőjében saját árösszehasonlító szolgáltatását részesítette előnyben a versenytársak kárára. A...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sok vállalkozás még nem érte el a szükséges digitális érettséget – interjú Szalkai Rékával

A Mastercard marketing csapatának egyik legfontosabb feladata a következő években is az lesz, hogy a sokszor ellentmondásos trendeket kiegyensúlyozott, integrált marketing stratégiába ágyazza – mondta el Szalkai Réka. A vállalat marketing igazgatója az mmonline.hu-nak...

Hamarosan újra képernyőn az RTL társkereső realityje

A 7. évaddal tér vissza az RTL társkereső realityje, a Házasodna a gazda, a műsor szeptember 23-tól minden hétköznap este lesz látható a csatornán. Hat gazda párkeresését követhetik nyomon a nézők, a műsorvezető ezúttal is...

Édes pihenésre csábít a csokimárka

A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a mindennapi hajtásban, de csak a megkérdezettek 34 százaléka érzi az így eltöltött időt igazán minőséginek. Ezért a KitKat új nemzetközi reklámkampánya arra buzdít, hogy...

Tovább zöldít a DHL

Tovább bővül a DHL Express Magyarország Kft. nulla helyi károsanyag-kibocsátású járműflottája: a vállalat az eddigi 20-ról 39-re növeli Budapesten az elektromos futárautóinak számát, így a fővárost kiszolgáló járművek 70 százaléka már teljesen környezetbarát módon,...

Infláció: kellemes meglepetés

Közzétette a KSH az augusztusi fogyasztói inflációs adatokat. Az idei év nyolcadik hónapjában a fogyasztói árak stagnáltak az előző hónaphoz képest. Az éves inflációs ráta így csökkent: 3,4 százalékra a júliusi 4,1 százalékról. Az...

Don't Miss

Ezekre a területekre keresik a legtöbb frissdiplomást

Bár a felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők lehetőségei valamelyest szűkültek tavaly augusztushoz képest, mégis számos olyan terület emelkedik ki, ahova tárt karokkal várják a frissdiplomások tömegeit, ráadásul mérnök területen még mindig kiemelkedő bérekkel.A Profession.hu 2022...

Változás a feat. vezetésében

Béky Patrik társ-kreatívigazgatói szerepkörben folytatja pályafutását a feat.-nél 2024. őszétől. A szakember feladata Persely Tamás (kreatívigazgató, tulajdonos) mellett az ügynökség kreatív divíziójának irányítása, projektjeinek teljes körű szakmai vezetése, valamint a csapat munkájának innovációs fejlesztése...

Új vezetővel erősít a K&H

2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át a K&H Vállalati divíziójának irányítását, valamint tagja lett a K&H vezetői bizottságának is. A K&H Vállalati divíziójának vezetését 2024. augusztus 26-tól Bodor Tibor vette át és személyével bővült...

Mészáros Péter a Hello Agency-nél folytatja

A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos...

Rangos nemzetközi díjat nyert a magyar borászat

A Red Dot Awards a világ legnagyobb és legtekintélyesebb dizájn és formatervezési díja, amelyre minden évben tízezernél is többen pályáznak a világ több mint 50 országából. Idén a Pátzay Borbirtok címkéi is díjat kaptak,...