Az Evomedia csapatában folytatja pályafutását Pánczél Gabriella, a szakember az indirekt értékesítési csoport szakmai vezetéséért, a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartásért és a cég B2B kommunikációjáért felel Digital Key Account and Marketing Specialist pozícióban.
Az Evomedia a pozíciót újonnan hozta létre. „Gabriella nagy tapasztalattal rendelkezik az integrált digitális kampányok tervezésében és kivitelezésében. Célunk, hogy nagy hirdetőink és kiemelt ügynökségi partnereink display kampányait egyedi mobil marketing, branded content és videó hirdetési megoldásokból álló integrált csomagokkal erősítsük. Ezek kialakítására, értékesítésük támogatására és az Evomedia márkaépítésére Gabriellában találtuk meg a megfelelő szakembert” – mondta a leigazolásról Gazsó Gábor, az Evomedia kereskedelmi igazgatója.
Pánczél Gabriella több, mint 11 éves integrált marketing tapasztalattal rendelkezik, pályafutását az Omnicom Media Groupnál kezdte, majd a Mindshare Hungary-ben és a Vivaki Hungary-ben töltött be különböző pozíciókat. Az Evomediába a Frank Digitalből érkezett, ahol a cég média divíziójának kiépítése és vezetése volt a feladata. Legnagyobb ügyfelei a Sanofi, Raiffeisen Bank, MKB Bank, Nestlé, Boehringer és a Volvo voltak.