- Hirdetés -

Az időseknek kedvez a Telenor

|

- Hirdetés -

A karanténhelyzet óta kiemelt figyelem hárul az idősekre, akikkel a fokozott védelem miatt sok családban ritkábban, vagy csak online módon tartják a kapcsolatot. A Telenor friss reprezentatív kutatása szerint ez az idei karácsonyra is rányomhatja a bélyegét, így még fontosabb az igény: biztonságban tudni az idős hozzátartozókat. A szolgáltató karácsonyi ajánlataiban több, kifejezetten az időseknek szóló megoldást kínál; ilyen a 0-24-ben hívható, országos segítségnyújtó SOS Központ szolgáltatás.

A Telenor kutatása szerint idén a megkérdezettek 44%-a a járvány miatt kevesebb személyes találkozást tervez az ünnepek idején, és közülük közel 50% úgy véli, hogy leginkább az idősebb, nem közös háztartásban élő rokonokkal, szülőkkel, nagyszülőkkel nem fog találkozni. A vírushelyzet hatására általában is az idősekre jellemző a kevesebb szociális interakció: a 60-69 évesek 64%-a csökkentette a személyes találkozások gyakoriságát, míg a fiatal felnőtteknek (18-29 évesek) csak 35%-a.

Az elszigeteltség ellen az online kommunikáció és a digitális eszközök megoldást jelentenek: a kutatás szerint ezek használata az összes válaszadó körében nőtt a járvány hatására, az idősebb generáció pedig egyre nagyobb magabiztossággal bánik az okoseszközökkel, vagy pl. az online videóchattel. Az internetező magyar lakosságot tekintve a 60-69 évesek közel 30%-a többet chatel, mint a járványt megelőzően. A karácsonyi időszakra készülve a Telenornál kiemelt figyelmet kap az idős hozzátartozók biztonságáról való gondoskodás, és az ezeket szolgáló megoldások.

SOS Központ szolgáltatás és Myki Spot: biztonság egy gombnyomásra

Számos helyzetben adódhat, hogy az időseknek azonnali segítségre van szükségük, ám ezt nehéz megoldaniuk, a családtagok pedig nem elérhetőek éppen. Az ehhez hasonló helyzetekre kínál megoldást a Telenornál mostantól elérhető, 0-24 órában hívható, országos segítségnyújtó SOS Központ szolgáltatása. Az SOS Központ képzett egészségügyi szakemberei az év minden napján fogadják a bajba jutott ügyfelek hívásait – például ha az idősek elesnek, korlátozottan vagy nehézkesen tudnak mozogni, eltévedtek vagy akár ha gyanús zajt hallanak a házban és rendőrt kell hívni.

Az SOS Központ szolgáltatáshoz kifejezetten javasolt időseknek és családtagjaiknak, de anélkül is hasznos kiegészítő kütyü a helymeghatározó és nyomkövető, SOS hívásgombbal ellátott MyKi Spot. A nagyobb gyufásskatulya méretű, nyakba akasztható, övre vagy táska pántjára húzható eszközön beállítható három, veszély esetén hívható telefonszám, amiket az SOS gomb megnyomása esetén tárcsáz az eszköz, míg annak helyzetét a hozzátartozó családtag saját telefonján, a MyKi Spot alkalmazás (android app és iOS app) segítségével távolról is láthatja. Érdemes az eszközt SOS Központ szolgáltatással kombinálni, hiszen abban az esetben, ha a gomb megnyomására egy családtag sem tudja fölvenni a telefont – és beállításkor az SOS Központ számát is a gyorshívóhoz adták –, akkor az SOS Központban is kicsöng a hívás, képzett szakembereik segítséget tudnak nyújtani.

Az SOS Központ szolgáltatás havonta 990 forintért érhető el a Telenornál hűségidő nélkül, bármilyen telefonnal, de elsősorban és különösképp SOS-gombbal ellátott eszközökhöz ajánlott. A MyKi Spot Telenor Mini tarifával vásárolható meg. A tarifa havonta 1990 Ft-ért 2 szám ingyenes, korlátlan hívását, HiperCsoporton belül pedig 100 perc lebeszélhetőséget biztosít.

Két könnyen használható, SOS gombbal ellátott telefon, és időseknek szóló, speciális tarifa

Sok idősnek nem ideális az érintőképernyős okostelefon, ezért két, kifejezetten nekik szánt, SOS gombbal ellátott nyomógombos telefont is bevezet a Telenor. Az egyszerű telefonálást és üzenetküldést támogatja a klasszikus stílusú Doro 7010 készülék, valamint a Blaupunkt BS06 kagylótelefon is, amely dokkolóba állítva óraként és rádióként is használható.

A Telenornak az idős korosztály mobilhasználati szokásaira szabott új, alacsony havidíjú ajánlata a Telenor Senior tarifa, amivel elkerülhető a kártyás egyenlegfeltöltéssel való bajlódás. A tarifa HiperCsoportban készülék nélkül 2490 Ft-os kedvezményes havidíjért érhető el. A HiperCsoporton belül korlátlan díjmentes beszélgetés jár, a tarifába épített havi 50 perc belföldi beszélgetés és 500 MB adatkeret mellé.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA