- Hirdetés -

Az igazi álommeló: utazgatás egész nyáron

|

- Hirdetés -

A Z generáció felnőtt tagjai inkább dolgoznának népszerű nyári nyaralóhelyen, mint az Y generációsok; az Y-ok pedig jobban élveznék az önkénteskedést. Közel minden 5. magyar fiatal attól lenne boldog, ha lustálkodhatna a nyáron – mutatják a Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének adatai. Az utazás azonban mindent visz: az Y-ok és a felnőtt Z-k több mint felének álom nyári munkája az lenne, ha fizetésért utazgathatna a világban. Sőt, minden második közülük akár azonnal indulna is.

A Kiwi.com friss, reprezentatív felmérésének eredményei azt mutatják, hogy a fizetéssel járó utazás igazi álommeló. A 18-27 év köztiek és a 28-37 év köztiek döntő többsége (60, valamint 57%-a) tartja ezt álommunkának. Ehhez szorosan kapcsolódik, hogy a fiatal felnőttek 6, az Y-oknak pedig 4%-a lenne szívesen influencer, YouTuber vagy utazási blogger. Összességében 7%-uk dolgozna népszerű nyári nyaralóhelyeken, de ez inkább igaz a Z generációsokra. 6%-uk önkénteskedne, amit inkább végeznének örömmel az Y generációsok. A fiatalok 18%-a kezet foghat Garfielddal. Nekik az az álommelójuk, ha nem csinálnak semmit, élvezik a nyarat vagy ha fizetést kapnak alvásért, evésért, tévézésért. De vannak olyan magyar fiatalok is (6%), akik teljesen elégedettek, és a jelenlegi munkájuk az álmuk – még nyáron is.

A Kiwi.com idén is meghirdette World Travel Hacker kampányát. Ezúttal 12 páros számára lesz adott a lehetőség, hogy 10 000 eurós keretösszegből négy héten át utazzon és közben kihívásokat teljesítsen. Vajon idén is lesz magyar a kiválasztott párosok között? Mindez kiderül június 20. után, hiszen egészen június 19-éig még lehet jelentkezni utazási influencernek. Változás tavalyhoz képest, hogy idén az is kaphat utalványt, aki nem kerül be a kiválasztott párosok közé. A folyamat első lépése regisztráció a Kiwi.com Flight Crew (repülő személyzet) tagjai közé, és még ha nem is lesz valaki World Travel Hacker, akkor is pár klassz utazási posztért akár 100 euró értékű utalványt is kaphat.

Kivennél szabadságot a munkából vagy kimaradnál az egyetemről, hogy négy hétre elutazz 10 000 euró keretösszegből anélkül, hogy pontosan tudnád, hova fogsz utazni? – tette fel a konkrét kérdést a Kiwi.com, és úgy tűnik, hogy több mint minden második magyar fiatal válasza olyannyira igen, hogy akár már pakolna is. A felmérés válaszai alapján a fennmaradók közül is sokaknak csábító a lehetőség: tízből nyolcan fontolóra vennék, és csupán a válaszadók 6%-a zárkózik el ettől. Kíváncsi volt arra is a Kiwi.com, hogy kivel utaznának, hiszen a World Travel Hacker kampányukban is utazó párokat keresnek. A többség (73%) a partnerével utazna, 15% a legjobb barátjával, de akad olyan is (6%), aki az egyik szülőjével kerekedne fel.

„Nagyszerű, hogy ilyen nagy az érdeklődés, már több mint 7000 pályázat érkezett több mint 130 országból. Nagyon változatos a csapat: szabadúszók, vízilabdázók, anyukák, testépítők, rapperek és még feltörekvő politikusok is vannak közöttük. Van olyan jelentkezőnk az Egyesült Államokból, aki az édesanyjával szeretne utazni, míg egy szlovákiai pár készen áll egy újabb utazásra, miután visszatértek 14 hónapos nászútjukról” – mondta a leendő utazási hackerekről Christophe Wechsler, a Kiwi.com tartalomfejlesztési és kreatív vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordot döntött a sportfogadások száma

Kiemelkedő fogadói érdeklődés mellett zajlott le a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság. A spanyol-angol döntőt követően - ahogyan az várható volt - a magyar válogatott csoportkörös mérkőzései is a legnépszerűbb események közé tartoztak a fogadók körében....

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...