- Hirdetés -

Az ízek világában kalandozott a BrandMania

|

- Hirdetés -

Az elmúlt évek trendjeit figyelve igazi ízorgia bontakozott ki az italok piacán, a sörgyártóktól kezdve az üdítőitalos cégekig sorra dobják piacra az új, egzotikus ízvilágot ígérő termékeket. A BrandMania legújabb adásában utánajárt a legfrissebb piaci trendeknek és az is kiderül a műsorból, hogyan érzi magát Bruce Willis.

A múlt évben a Magyar Sörgyártók Szövetségének elemzése szerint az öt legnagyobb piaci szereplő 6,2 millió hektoliter sört értékesített, ami éves összevetésben 1,3 százalékos bővülést jelentett. Az ízesített sörök piaca ugyan még nagyon kis szegmens, hiszen mindössze 317 ezer hektoliteres volt tavaly, igaz ebben a kategóriában már 5 százalékos volt a bővülés.

Az ízek nagyon számítanak a söröknél, főleg az alkoholmentes szegmensben, ahol a gyümölcsös íz szegmens évről-évre növekszik – mondta el Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing és kereskedelmi igazgatója. A sörpiacon a változatosság irányába mozdulnak el a fogyasztói igények – számolt be a tapasztalatokról Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketingigazgatója. A BrandMania stábjának nyilatkozva elmondta azt is, hogy citromos sörnek lennie kell a kínálatban, de utána minél egzotikusabb ízű egy sör, annál nyitottatbban a fogyasztók. A Drehernél úgy látják, hogy bár megkerülhetetlenek a nagy ATL kampányok, a sikeres termékbevezetés kulcsa a kóstolás, mert az íz adja el a nap végén a terméket.

Juhász Péter Tibor, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint egyre inkább a minőségi söröket keresik az emberek. Az ízeket, származási országot, alapanyagokat is nézik már a hazai fogyasztók, aki nagyon keresik az újdonságot, a különlegest keresik.

A nagy gyártók folyamatos megújulását indokolja az is, hogy elindult a kézműves sör forradalom. A BrandManiának nyilatkozva Kurucz Gergely, a First Craft Beer tulajdonosa beszél többek között arról, hogy milyen szegmensekben lehetnek esélyeik a kézműves sörök készítőinek.

A szénsavas üdítőital a legnagyobb kategória az élelmiszerek között, 2017-ben 70 milliárd forint fölötti volt a piac. Kerekes Péter, a Coca-Cola Company Magyarország ügyvezető igazgatója a műsor stábjának beszámolt arról, hogy milyen szempontok fontosak számukra a gyártás során és azt is elárulta, miért érezték fontosnak, hogy megjelenek az energiaitalok piacán is.

Bár nőtt a verseny, Pantl Péter, a Hell Energy nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója megnyugtat mindenkit, vannak még nagyon jó ötleteik a tarsolyukban. Az energiaital szegmens mellett jelen vannak az üdítőitalok piacán is, ahol komoly arculatfrissítésre készülének és új ízek bevezetésére, de izgalmas változások várhatók a jegestea kínálatukban. Pantl Péter beszélt arról is, hogy mennyire volt jó döntés, hogy bevonták Bruce Willis-t a kampányukba, hogyan érzi magát a sztár és folytatódik-e az együttműködés.

A műsor második felében pedig a próbavásárlás témáját járta körül a stáb. Ha nem jól működik az ügyfélkiszolgálás, akár 20-30 százalékot is lehet bukni egy profiton, vagyis nagyon jól jöhet, ha független szakértőktől érkeznek visszajelzések, hogy min kell javítani. Hogyan működik a gyakorlatban, milyen előnyökkel jár, mennyire élnek a próbavásárlás lehetőségével – többek között erről is szó esik az adásban.

A legújabb BrandMania ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezekre a marketingtrendekre kell figyelni idén

Az üzleti szempontok és a társadalom iránti felelősség összehangolása, a fogyasztói tudatosság egyre magasabb szintre emelkedése, az élmények iránti fokozott vágy, járvány-fásultság – többek között ezekre a trendekre lesz érdemes odafigyelniük idén a marketingszakembereknek....

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE Communications nyerte az S IMMO Hungary ingatlanbefektetési társaság marketing céljainak támogatására kiírt zárt ügynökségi tenderét. Az ügynökség felel az S IMMO helyi média-, marketing- és PR-tevékenységéért.Az S IMMO AG egy bécsi székhelyű,...

Egyre fontosabb a fogyatékossággal élők munkaerőpiaci integrációja

Nem csak kiemelt társadalmi ügyként kezelik, hanem el is várják a munkáltatóktól a fogyatékosággal élők munkaerőpiaci integrálását a dolgozók – derült ki a Szerencsejáték Zrt. megbízásából a közelmúltban készített 1000 fős online kutatásból. A...

Nyáron érkezik hozzánk a Disney+

A Disney hivatalosan is bejelentette, hogy idén nyártól újabb 42 országban teszik elérhetővé a Disney+ streaming szolgáltatást, az újabb bővítési körbe pedig Magyarország is bekerült. Az új piacok között, ahol megjelenik a Disney+ számos európai...

A hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei

A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből. A csomagok többsége házhoz szállítással érkezett, a...

Világhírű befektető csapott le a magyar startupra

Az elektromosautó-flották számára útvonaltervezőt fejlesztő Volteumra a világ egyik legmeghatározóbb startup befektetője is felfigyelt. A korábban a Start it @K&H inkubátorban fejlődött csapat most bekerült a Techstars „Cities of the Future” akcelerátor programjába, ami...

Komoly kockázatot jelenthet az ügyfélazonosítás

Az utóbbi időszakban a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb fókuszt kapott a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni fellépés az Európai Unióban. Bár az EU-s jogszabályban rögzített átvilágítási folyamat alapjaiban nem változott, a most elkészült...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

2022 is az e-kereskedelem éve lesz

Azt régóta tudjuk, hogy sikeres vállalkozás ma már nem létezhet hatékony online jelenlét nélkül, de a világjárvány hazánkban is példátlan e-commerce robbanást hozott magával: 2021 első félévében 30 százalékos bővülés mellett bruttó 494 milliárd...

Ezekre a marketingtrendekre kell figyelni idén

Az üzleti szempontok és a társadalom iránti felelősség összehangolása, a fogyasztói tudatosság egyre magasabb szintre emelkedése, az élmények iránti fokozott vágy, járvány-fásultság – többek között ezekre a trendekre lesz érdemes odafigyelniük idén a marketingszakembereknek....

Új vezetők a Borsodinál

A Borsodi Sörgyár idén januártól átalakította ellátási láncért felelős csapatát. Plamen Angelov Denchev, aki korábban a Molson Coors bolgár Haskovo sörgyárát irányította, tavaly év vége óta tölti be az ellátási lánc igazgatói szerepet a...

Új taktikákkal támadnak a kiberbűnözők

Új, gyorsan fejlődő kémprogramtámadás-sorozatot fedeztek fel a Kaspersky szakértői, melynek keretében már több mint 2000 iparvállalatot ért támadás világszerte. A mainstream kémprogram-támadásokkal ellentétben ezek a támadások azzal tűnnek ki, hogy korlátozott számú célpontra irányulnak,...

Ismét díjazták a Baumit honlapját

A Baumit Kft. vállalati honlapja – baumit.hu – 2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...