Az MBH-val érkezik a „Fradi Élmény”

Az MBH Bank és a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. támogatói együttműködést kötöttek, így a hitelintézet a „Fradi Élmény” program, és a Skybox szintek névadó szponzorává vált. A megállapodásnak köszönhetően az MBH Bank már nemcsak mint a Ferencvárosi Torna Club (FTC) hivatalos bankja és pénzügyi stratégiai partnere vehet részt a sportolók és a fiatal tehetségek támogatásában, hanem hozzájárulhat a hazai sportközösség erősítéséhez és Magyarország legnagyobb szurkolótáborának programjaihoz.

Az MBH Bank a Ferencvárosi TC otthonát, a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive-val most kötött megállapodás alapján támogatóként részt vesz a hazai labdarúgó közösség erősítésében és építésében. A Groupama Aréna 3. és 4. szintjén található Skybox névadó szponzoraként a hitelintézet hozzájárul a mérkőzésekre kilátogató partnerek és szurkolók teljes értékű szórakozásához és professzionális kiszolgálásához.

Az együttműködés keretében emellett az MBH Bank névadó szponzorként támogatja az úgynevezett „MBH Fradi Élmény” programot is, amely csomag többek közt olyan exkluzív élményeket foglal magába, mint a múzeumlátogatás, bepillantás a Fradi öltözőjébe a meccs előtti órákban, közös vacsora a Fradi korábbi csillagaival.

„A Sportfive-val kötött megállapodásunkkal, mint a sport iránt elkötelezett vállalat, már nemcsak a fiatal tehetségeket érhetjük el az FTC-vel korábban kötött partnerség révén, hanem magukat a szurkolókat is, akik nélkül nem lenne ugyanolyan a labdarúgás. Bankunk elkötelezett a közösségek erősítése mellett, és hiszünk abban, hogy a sport lehetőséget teremt a kötődésre és az együttműködésre. Célunk, hogy inspiráló és emlékezetes sporteseményeknek lehessünk a részesei, amelyek örömöt és motivációt, felejthetetlen élményt nyújtanak mind a résztvevőknek, mind pedig a nézőknek, névadó szponzorként pedig ezek megvalósítására most lehetőségünk nyílt” – nyilatkozta Dr. Barna Zsolt, az MBH Bank elnök-vezérigazgatója a támogatási szerződés ünnepélyes aláírásakor.