- Hirdetés -

Az Oracle-lel gyorsít a Vodafone

|

- Hirdetés -

Az Oracle és a Vodafone, a legnagyobb páneurópai és afrikai technológiai kommunikációs vállalat stratégiai partnerséget jelentett be a Vodafone európai IT-infrastruktúrájának modernizálása és a felhőre való átállás felgyorsítása érdekében.

A több évre szóló megállapodás keretében a Vodafone számos rendszerét modernizálja és telepíti át egy teljes mértékben az Oracle által menedzselt felhőrégióba (OCI Dedicated Region), amely az Oracle összes nyilvános felhőszolgáltatását elérhetővé teszi a Vodafone saját hálózatában és adatközpontjaiban. Ez dedikált felhőplatformot biztosít a Vodafone számára több ezer Oracle-adatbázisának modernizálásához, valamint kritikus OSS- és BSS-rendszereinek - köztük a CRM-nek és a megrendelések kezelésének - támogatásához és skálázásához.

A bevezetés azt is lehetővé teszi a Vodafone számára, hogy gyorsabban építsen új felhőalapú alkalmazásokat, és nemzetközi lefedettségét kihasználva egyszerre több piacon is bevezesse azokat.

Az Oracle OCI Dedicated Region rendszereket telepít a Vodafone főbb európai IT- és hálózati műveleteket kezelő adatközpontjaiba. A nyilvános felhőszolgáltatások telepítése közvetlenül a Vodafone saját hálózatába és adatközpontjaiba lehetővé teszi a szolgáltató számára, hogy rugalmasan modernizálja, kezelje és automatizálja kritikus rendszereit az új technológiák, például az autonóm szolgáltatások segítségével, és könnyebben megfeleljen ezen alkalmazások késleltetési és teljesítménybeli követelményeinek.

A Vodafone olyan számítási erőforrásokhoz is közeli hozzáférést kap, amelyek lehetővé teszik a szolgáltatások dinamikus bővítését és skálázását több földrajzi területen a változó üzleti igényeknek megfelelően, miközben csökkentik a működési költségeket és megfelelnek az adatelhelyezési szabályoknak.

Az együttműködés támogatja a Vodafone azon hosszú távú kezdeményezését, amelynek célja a kritikus fontosságú rendszereket támogató technológiai infrastruktúra konszolidálása és modernizálása egy megosztott, házon belül telepített, nyílt szabványú platformon, amely képes támogatni és bővíteni a következő generációs digitális szolgáltatásokat. A rendszer emellett segíteni fogja a Vodafone-t az ún. Tech 2025 célok megvalósításában. Ezek közé tartozik a szolgáltatások piacra kerülési idejének csökkentése, a mindig elérhető szolgáltatások révén kiemelkedő ügyfélélmény biztosítása, valamint az automatizálás révén a működési költségek csökkentése.

"Mivel a Vodafone a növekedésre összpontosít, az adatok kulcsfontosságúak ahhoz, hogy fejlesszük üzletmenetünket, új képességeket alakítsunk ki és újítsunk azért, hogy megfelelhessünk ügyfeleink igényeinek. Az Oracle-lel való együttműködésünk támogatja elképzelésünket, hogy technológiai kommunikációs vállalattá váljunk" - mondta Scott Petty, a Vodafone digitális és informatikai igazgatója. "A megállapodás lehetővé teszi az Oracle számára, hogy felhőszolgáltatásai teljes portfólióját közvetlenül a Vodafone adatközpontjaiba vigye. Ez magában foglalja ugyanazt a struktúrát, szoftvert, szolgáltatásokat és vezérlést, amelyet az OCI nyilvános felhőjében használnak. Az OCI által kínált rugalmasság lehetővé teszi számunkra, hogy saját adatközpontjainkban nagy teljesítményű, biztonságos és bővíthető felhőplatformot építsünk ki, miközben biztosítja az üzleti tevékenységünk növekedéséhez és diverzifikációjához szükséges működési agilitást és skálázhatóságot."

"A távközlési vállalatok újragondolják üzleti modelljeiket, hogy gyorsan és nagy mennyiségben tudjanak újdonságokat piacra vinni és új üzleti lehetőségeket kiaknázni" - mondta Clay Magouyrk, az Oracle Cloud Infrastructure ügyvezető alelnöke. "A Vodafone élen jár ebben a gondolkodásban, és örömmel hozzuk el az OCI előnyeit a Vodafone adatközpontjaiba, hogy a vállalat és partnerei az összekapcsolt szolgáltatások következő generációját építhessék ki."

“A távközlési vállalatoknak gyorsabban kell új technológiákat bevezetniük, mint valaha és új, innovatív termékeket szállítaniuk, miközben folyamatosan meg kell felelniük a változó szabályozási követelményeknek. A Vodafone-nal való partnerségünk alapja ennek az egyensúlynak az elérése, olyan felhőplatform biztosítása, amely lehetővé teszi a Vodafone számára, hogy modernizálja és konszolidálja meglévő infrastruktúráját, miközben megalapozza a digitális jövőt. Alig várjuk, hogy a távközlési szektor egyik digitális úttörőjével működhessünk együtt, és segíthessünk a kommunikációs szolgáltatások és üzleti modellek következő generációjának kialakításában" - mondta Jonathan Tikochinsky, az Oracle globális stratégiai ügyfelekért felelős ügyvezető alelnöke.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...

Ötszáznál is több csomagautomatába rendelhetünk egységes áron az eMAG-tól

A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron...

Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter

Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a társaság közleményt adott ki, amelyben megerősítették a létszámcsökkentés tényét. A...

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy,...

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia - derül ki az Ericsson tanulmányából....

Hogyan alakítható ki a munka és a magánélet egészséges egyensúlya? (x)

Valljuk be: a rohanó XXI. században nem egyszerű feladat megtalálni egy egészséges munka-magánélet egyensúlyt. Reggeltől estig rohanunk, intézzük az intézendőket, hazavisszük a munkát, a reggeliről általában megfeledkezünk, valahol bedobunk egy gyors ebédet, miközben igyekszünk...

Új videósorozatot indít a WMN

A WMN vadonatúj videósorozatot indít, amellyel egy új korosztály felé nyitnak: a huszonéveseket célozza meg a Korszak című videós podcastszériával. A sorozat koncepcióját a két műsorvezető, a fiatal kora ellenére már veterán WMN-szerzőnek számító...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készül a fesztiválokra a Dreher

Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb...

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....