- Hirdetés -

Az Oracle-lel gyorsít a Vodafone

|

- Hirdetés -

Az Oracle és a Vodafone, a legnagyobb páneurópai és afrikai technológiai kommunikációs vállalat stratégiai partnerséget jelentett be a Vodafone európai IT-infrastruktúrájának modernizálása és a felhőre való átállás felgyorsítása érdekében.

A több évre szóló megállapodás keretében a Vodafone számos rendszerét modernizálja és telepíti át egy teljes mértékben az Oracle által menedzselt felhőrégióba (OCI Dedicated Region), amely az Oracle összes nyilvános felhőszolgáltatását elérhetővé teszi a Vodafone saját hálózatában és adatközpontjaiban. Ez dedikált felhőplatformot biztosít a Vodafone számára több ezer Oracle-adatbázisának modernizálásához, valamint kritikus OSS- és BSS-rendszereinek - köztük a CRM-nek és a megrendelések kezelésének - támogatásához és skálázásához.

A bevezetés azt is lehetővé teszi a Vodafone számára, hogy gyorsabban építsen új felhőalapú alkalmazásokat, és nemzetközi lefedettségét kihasználva egyszerre több piacon is bevezesse azokat.

Az Oracle OCI Dedicated Region rendszereket telepít a Vodafone főbb európai IT- és hálózati műveleteket kezelő adatközpontjaiba. A nyilvános felhőszolgáltatások telepítése közvetlenül a Vodafone saját hálózatába és adatközpontjaiba lehetővé teszi a szolgáltató számára, hogy rugalmasan modernizálja, kezelje és automatizálja kritikus rendszereit az új technológiák, például az autonóm szolgáltatások segítségével, és könnyebben megfeleljen ezen alkalmazások késleltetési és teljesítménybeli követelményeinek.

A Vodafone olyan számítási erőforrásokhoz is közeli hozzáférést kap, amelyek lehetővé teszik a szolgáltatások dinamikus bővítését és skálázását több földrajzi területen a változó üzleti igényeknek megfelelően, miközben csökkentik a működési költségeket és megfelelnek az adatelhelyezési szabályoknak.

Az együttműködés támogatja a Vodafone azon hosszú távú kezdeményezését, amelynek célja a kritikus fontosságú rendszereket támogató technológiai infrastruktúra konszolidálása és modernizálása egy megosztott, házon belül telepített, nyílt szabványú platformon, amely képes támogatni és bővíteni a következő generációs digitális szolgáltatásokat. A rendszer emellett segíteni fogja a Vodafone-t az ún. Tech 2025 célok megvalósításában. Ezek közé tartozik a szolgáltatások piacra kerülési idejének csökkentése, a mindig elérhető szolgáltatások révén kiemelkedő ügyfélélmény biztosítása, valamint az automatizálás révén a működési költségek csökkentése.

"Mivel a Vodafone a növekedésre összpontosít, az adatok kulcsfontosságúak ahhoz, hogy fejlesszük üzletmenetünket, új képességeket alakítsunk ki és újítsunk azért, hogy megfelelhessünk ügyfeleink igényeinek. Az Oracle-lel való együttműködésünk támogatja elképzelésünket, hogy technológiai kommunikációs vállalattá váljunk" - mondta Scott Petty, a Vodafone digitális és informatikai igazgatója. "A megállapodás lehetővé teszi az Oracle számára, hogy felhőszolgáltatásai teljes portfólióját közvetlenül a Vodafone adatközpontjaiba vigye. Ez magában foglalja ugyanazt a struktúrát, szoftvert, szolgáltatásokat és vezérlést, amelyet az OCI nyilvános felhőjében használnak. Az OCI által kínált rugalmasság lehetővé teszi számunkra, hogy saját adatközpontjainkban nagy teljesítményű, biztonságos és bővíthető felhőplatformot építsünk ki, miközben biztosítja az üzleti tevékenységünk növekedéséhez és diverzifikációjához szükséges működési agilitást és skálázhatóságot."

"A távközlési vállalatok újragondolják üzleti modelljeiket, hogy gyorsan és nagy mennyiségben tudjanak újdonságokat piacra vinni és új üzleti lehetőségeket kiaknázni" - mondta Clay Magouyrk, az Oracle Cloud Infrastructure ügyvezető alelnöke. "A Vodafone élen jár ebben a gondolkodásban, és örömmel hozzuk el az OCI előnyeit a Vodafone adatközpontjaiba, hogy a vállalat és partnerei az összekapcsolt szolgáltatások következő generációját építhessék ki."

“A távközlési vállalatoknak gyorsabban kell új technológiákat bevezetniük, mint valaha és új, innovatív termékeket szállítaniuk, miközben folyamatosan meg kell felelniük a változó szabályozási követelményeknek. A Vodafone-nal való partnerségünk alapja ennek az egyensúlynak az elérése, olyan felhőplatform biztosítása, amely lehetővé teszi a Vodafone számára, hogy modernizálja és konszolidálja meglévő infrastruktúráját, miközben megalapozza a digitális jövőt. Alig várjuk, hogy a távközlési szektor egyik digitális úttörőjével működhessünk együtt, és segíthessünk a kommunikációs szolgáltatások és üzleti modellek következő generációjának kialakításában" - mondta Jonathan Tikochinsky, az Oracle globális stratégiai ügyfelekért felelős ügyvezető alelnöke.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A ChatGPT lehet az értékesítők legújabb fegyvere

A hazai értékesítők közel 70 százaléka már legalább egyszer alkalmazta a Chat GPT-t élesben, munkája során, hogy kreativitást és időt nyerjen a mesterséges intelligencia segítségével. Az adatok és a visszajelzések arra utalnak, hogy a...

Kedvezményekért adnák adataikat az online vásárlók

Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21 ezer fogyasztó körében végzett...

Díjazták a legjobb hazai zenészeket

Idén is kiosztották könnyű- és komolyzenei kategóriákban az Artisjus-díjakat: összesen tizenkét zeneszerző, szövegíró, valamint alkotói közösség munkáját ismerték el. Menyhárt János életműdíjat, Török Ádám pedig posztumusz életműdíjat kapott a szerzői egyesülettől, a többi könnyűzenei...

Kiderült, mennyi szabadidőt szeretnének a magyarok

A dolgozó magyarok mindössze 18 százaléka tud rendszeresen, akár minden hétköznap is magára időt szakítani – derült ki a Kinley márkatulajdonosa, a Coca-Cola kutatásából. A többség az otthonában töltene el legszívesebben egy-két nyugodt órát,...

Változások a Glosternél

Három nagyobb (rendszerintegráció, cloud, nemzetközi szoftverfejlesztés) üzletággá vonja össze az eddigi öt kisebb üzletágat a Gloster Infokommunikációs Nyrt. A cégcsoport több személyi változásról is döntött: Murvai Attilát, a Gloster-Minero IT egyik vezetőjét nevezték ki...

Idén nyáron se igyuk le magunkat a sárga földig

Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti a tudatos alkoholfogyasztást a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei, a spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kezdeményezése. A Magyar Szeszipari...

Gyengélkedik a használtautó-import

Idén májusban a DataHouse adatai szerint 9234 import használt személyautó kapott hazai rendszámot. Ez az érték 13 százalékkal haladja meg az áprilisi értéket, de továbbra is jelentősen elmarad az előző évek 10-11 ezres behozatali...

Mélyebben a zsebükbe nyúlhatnak a szülők

Újabb rekordlétszámot hoz az idei vakáció a táborozók számában, 230 ezer csemete nyaral táborokban a nyár folyamán. Legtöbben közülük sport- és angoltáborban vesznek részt, míg a harmadik legnépszerűbb témát a katonai és honvédelmi táborok...

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Készülhetnek a Marvel rajongók, érkezik az új sorozat

A rajongók már az első előzetes óta lázban égnek, hogy megismerhessék Nick Fury életének egyik újabb titokzatos szegletét. Nem tudod ki az a Nick Fury és hidegen hagy az egész képregényes világ? Esetleg csak...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rákapcsoltak a jövő nyugdíjasai

Az idei első negyedévben a tavalyi év ugyanezen időszakához képes 73 százalékkal nőtt az állami támogatással - adóvisszatérítéssel igénybe vehető - nyugdíjbiztosítási szerződések száma – derül ki a K&H adataiból. A magyarok egyre korábban...

A ChatGPT lehet az értékesítők legújabb fegyvere

A hazai értékesítők közel 70 százaléka már legalább egyszer alkalmazta a Chat GPT-t élesben, munkája során, hogy kreativitást és időt nyerjen a mesterséges intelligencia segítségével. Az adatok és a visszajelzések arra utalnak, hogy a...

Kedvezményekért adnák adataikat az online vásárlók

Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21 ezer fogyasztó körében végzett...

Díjazták a legjobb hazai zenészeket

Idén is kiosztották könnyű- és komolyzenei kategóriákban az Artisjus-díjakat: összesen tizenkét zeneszerző, szövegíró, valamint alkotói közösség munkáját ismerték el. Menyhárt János életműdíjat, Török Ádám pedig posztumusz életműdíjat kapott a szerzői egyesülettől, a többi könnyűzenei...

Kiderült, mennyi szabadidőt szeretnének a magyarok

A dolgozó magyarok mindössze 18 százaléka tud rendszeresen, akár minden hétköznap is magára időt szakítani – derült ki a Kinley márkatulajdonosa, a Coca-Cola kutatásából. A többség az otthonában töltene el legszívesebben egy-két nyugodt órát,...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....