- Hirdetés -

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

|

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a Lounge Group Creative Group Headje mesélt nekünk.

- Már korábban is dolgoztatok együtt a nemzeti lottótársasággal, ráadásul ezekkel a kampányokkal díjakat is nyertetek.

- Nagy örömünkre szolgál, hogy a Szerencsejáték Zrt.-vel az elmúlt évek alatt jó néhány látványos, nagy és sikeres kampányt valósítottunk meg közösen. Különösen büszkék vagyunk a sportfogadási szektorba tartozó Tippmix és TippmixPro számára készült díjnyertes kampányainkra. Az egész ország által ismert és szeretett sportolókkal való együttműködés már a nagyközönség számára ismerős a Szerencsejáték Zrt. részéről. Az elmúlt években a Tippmixnek készült anyagokon több nagy bajnokunk is főszerepet kapott. A hazai sportok egyik főtámogatójaként számukra kiemelt stratégiai fontosságú a sportolók jelenléte a kampányok során. Megtisztelő feladatként tekintünk erre, ehhez mérten intenzív kreatív fejlesztés előzi meg a kampányok megszületését, az alapos és precíz megvalósítás mellett a legapróbb részletekre is odafigyelünk, hogy a márkaértékek és az üzenet is könnyen eljuthasson a fogyasztókhoz. E narratíva szerint alkottuk meg az idei legújabb Tippmix-kampányunkat is, amely az Eb időszaka alatt fut majd.

- A Szerencsejáték Zrt. hosszú évek óta a magyar labdarúgó-válogatott kiemelt partnere. Nemrég egy kampányfilmet is készítettetek közösen, miről szól a film?

- Az idei esztendő a futball és a sport éve a Szerencsejáték Zrt. számára. Ezt támogatja a nagyszabású Euro2024 Tippmix kampányunk. Az imázsfilm a 30 másodperces hossza alatt az összetartozás erejét a szurkolók és a nemzeti válogatottunk tagjai között felállított képi párhuzammal mutatja be. A film mellett egy rövidebb szpot formájában egy nyereményjátékkal is erősítjük a kommunikációt a kampány során.

- Magának a kampánynak mi volt a fókusza, az üzenete?

- A Szerencsejáték Zrt. és a Tippmix sportfogadási márka elkötelezett stratégiai támogatója több sportágnak, kiemelten a nemzeti tizenegynek. A fókusz ezen támogatói szerep bemutatása volt a labdarúgó-válogatott sportolóin keresztül, azzal együtt, hogy a sport összekovácsoló erejét méltatjuk. Az „Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld” üzenetünk már több éve a nemzetközi tornához konzisztensen kapcsolt márkaüzenetünk, amely ezt az összetartozást hivatott bemutatni és erősíteni.

- Mikortól és milyen felületeken találkozhatunk a kampánnyal?

- A kampány már a labdarúgó Európa-bajnokságot megelőzően indul, június 1-jétől négy hétig fut majd az országos csatornákon, emellett látható lesz a közterületeken, valamint különböző online tartalmak és megjelenések formájában. A több kulcsvizuállal megtámogatott kampány izgalmas és friss képi világgal, emellett szinte mindenki számára „ismerős” arcokkal jelentkezik majd.

- A filmekben a válogatott több tagja és a szövetségi kapitány is megtalálható. Mennyire volt nehéz megszervezni a forgatást?

- Hosszú szervezési procedúra után négy hőst, a nemzeti válogatottunk négy arcát választottuk ki, hogy a filmben szerepeljen. A sportolóink kötött időbeli ráérése, elfoglaltsága, valamint a készülés az Európa-bajnokságra valóban egy kicsit nehezítette a folyamatot, de mivel időben elindult a projekt, nagy örömünkre sikerrel jártunk. Nagy büszkeség volt számunkra ilyen fantasztikus és szimbolikus emberekkel dolgozni, életre szóló élmény volt „élesben” látni a hősöket, és átélni arénán kívül is azt, hogy mekkora tisztelet és csoda övezte őket végig a produkció megalkotása során.

 

Baross Gábor

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...