Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a Lounge Group Creative Group Headje mesélt nekünk.

- Már korábban is dolgoztatok együtt a nemzeti lottótársasággal, ráadásul ezekkel a kampányokkal díjakat is nyertetek.

- Nagy örömünkre szolgál, hogy a Szerencsejáték Zrt.-vel az elmúlt évek alatt jó néhány látványos, nagy és sikeres kampányt valósítottunk meg közösen. Különösen büszkék vagyunk a sportfogadási szektorba tartozó Tippmix és TippmixPro számára készült díjnyertes kampányainkra. Az egész ország által ismert és szeretett sportolókkal való együttműködés már a nagyközönség számára ismerős a Szerencsejáték Zrt. részéről. Az elmúlt években a Tippmixnek készült anyagokon több nagy bajnokunk is főszerepet kapott. A hazai sportok egyik főtámogatójaként számukra kiemelt stratégiai fontosságú a sportolók jelenléte a kampányok során. Megtisztelő feladatként tekintünk erre, ehhez mérten intenzív kreatív fejlesztés előzi meg a kampányok megszületését, az alapos és precíz megvalósítás mellett a legapróbb részletekre is odafigyelünk, hogy a márkaértékek és az üzenet is könnyen eljuthasson a fogyasztókhoz. E narratíva szerint alkottuk meg az idei legújabb Tippmix-kampányunkat is, amely az Eb időszaka alatt fut majd.

- A Szerencsejáték Zrt. hosszú évek óta a magyar labdarúgó-válogatott kiemelt partnere. Nemrég egy kampányfilmet is készítettetek közösen, miről szól a film?

- Az idei esztendő a futball és a sport éve a Szerencsejáték Zrt. számára. Ezt támogatja a nagyszabású Euro2024 Tippmix kampányunk. Az imázsfilm a 30 másodperces hossza alatt az összetartozás erejét a szurkolók és a nemzeti válogatottunk tagjai között felállított képi párhuzammal mutatja be. A film mellett egy rövidebb szpot formájában egy nyereményjátékkal is erősítjük a kommunikációt a kampány során.

- Magának a kampánynak mi volt a fókusza, az üzenete?

- A Szerencsejáték Zrt. és a Tippmix sportfogadási márka elkötelezett stratégiai támogatója több sportágnak, kiemelten a nemzeti tizenegynek. A fókusz ezen támogatói szerep bemutatása volt a labdarúgó-válogatott sportolóin keresztül, azzal együtt, hogy a sport összekovácsoló erejét méltatjuk. Az „Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld” üzenetünk már több éve a nemzetközi tornához konzisztensen kapcsolt márkaüzenetünk, amely ezt az összetartozást hivatott bemutatni és erősíteni.

- Mikortól és milyen felületeken találkozhatunk a kampánnyal?

- A kampány már a labdarúgó Európa-bajnokságot megelőzően indul, június 1-jétől négy hétig fut majd az országos csatornákon, emellett látható lesz a közterületeken, valamint különböző online tartalmak és megjelenések formájában. A több kulcsvizuállal megtámogatott kampány izgalmas és friss képi világgal, emellett szinte mindenki számára „ismerős” arcokkal jelentkezik majd.

- A filmekben a válogatott több tagja és a szövetségi kapitány is megtalálható. Mennyire volt nehéz megszervezni a forgatást?

- Hosszú szervezési procedúra után négy hőst, a nemzeti válogatottunk négy arcát választottuk ki, hogy a filmben szerepeljen. A sportolóink kötött időbeli ráérése, elfoglaltsága, valamint a készülés az Európa-bajnokságra valóban egy kicsit nehezítette a folyamatot, de mivel időben elindult a projekt, nagy örömünkre sikerrel jártunk. Nagy büszkeség volt számunkra ilyen fantasztikus és szimbolikus emberekkel dolgozni, életre szóló élmény volt „élesben” látni a hősöket, és átélni arénán kívül is azt, hogy mekkora tisztelet és csoda övezte őket végig a produkció megalkotása során.

 

Baross Gábor