- Hirdetés -

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

|

- Hirdetés -

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a Lounge Group Creative Group Headje mesélt nekünk.

- Már korábban is dolgoztatok együtt a nemzeti lottótársasággal, ráadásul ezekkel a kampányokkal díjakat is nyertetek.

- Nagy örömünkre szolgál, hogy a Szerencsejáték Zrt.-vel az elmúlt évek alatt jó néhány látványos, nagy és sikeres kampányt valósítottunk meg közösen. Különösen büszkék vagyunk a sportfogadási szektorba tartozó Tippmix és TippmixPro számára készült díjnyertes kampányainkra. Az egész ország által ismert és szeretett sportolókkal való együttműködés már a nagyközönség számára ismerős a Szerencsejáték Zrt. részéről. Az elmúlt években a Tippmixnek készült anyagokon több nagy bajnokunk is főszerepet kapott. A hazai sportok egyik főtámogatójaként számukra kiemelt stratégiai fontosságú a sportolók jelenléte a kampányok során. Megtisztelő feladatként tekintünk erre, ehhez mérten intenzív kreatív fejlesztés előzi meg a kampányok megszületését, az alapos és precíz megvalósítás mellett a legapróbb részletekre is odafigyelünk, hogy a márkaértékek és az üzenet is könnyen eljuthasson a fogyasztókhoz. E narratíva szerint alkottuk meg az idei legújabb Tippmix-kampányunkat is, amely az Eb időszaka alatt fut majd.

- A Szerencsejáték Zrt. hosszú évek óta a magyar labdarúgó-válogatott kiemelt partnere. Nemrég egy kampányfilmet is készítettetek közösen, miről szól a film?

- Az idei esztendő a futball és a sport éve a Szerencsejáték Zrt. számára. Ezt támogatja a nagyszabású Euro2024 Tippmix kampányunk. Az imázsfilm a 30 másodperces hossza alatt az összetartozás erejét a szurkolók és a nemzeti válogatottunk tagjai között felállított képi párhuzammal mutatja be. A film mellett egy rövidebb szpot formájában egy nyereményjátékkal is erősítjük a kommunikációt a kampány során.

- Magának a kampánynak mi volt a fókusza, az üzenete?

- A Szerencsejáték Zrt. és a Tippmix sportfogadási márka elkötelezett stratégiai támogatója több sportágnak, kiemelten a nemzeti tizenegynek. A fókusz ezen támogatói szerep bemutatása volt a labdarúgó-válogatott sportolóin keresztül, azzal együtt, hogy a sport összekovácsoló erejét méltatjuk. Az „Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld” üzenetünk már több éve a nemzetközi tornához konzisztensen kapcsolt márkaüzenetünk, amely ezt az összetartozást hivatott bemutatni és erősíteni.

- Mikortól és milyen felületeken találkozhatunk a kampánnyal?

- A kampány már a labdarúgó Európa-bajnokságot megelőzően indul, június 1-jétől négy hétig fut majd az országos csatornákon, emellett látható lesz a közterületeken, valamint különböző online tartalmak és megjelenések formájában. A több kulcsvizuállal megtámogatott kampány izgalmas és friss képi világgal, emellett szinte mindenki számára „ismerős” arcokkal jelentkezik majd.

- A filmekben a válogatott több tagja és a szövetségi kapitány is megtalálható. Mennyire volt nehéz megszervezni a forgatást?

- Hosszú szervezési procedúra után négy hőst, a nemzeti válogatottunk négy arcát választottuk ki, hogy a filmben szerepeljen. A sportolóink kötött időbeli ráérése, elfoglaltsága, valamint a készülés az Európa-bajnokságra valóban egy kicsit nehezítette a folyamatot, de mivel időben elindult a projekt, nagy örömünkre sikerrel jártunk. Nagy büszkeség volt számunkra ilyen fantasztikus és szimbolikus emberekkel dolgozni, életre szóló élmény volt „élesben” látni a hősöket, és átélni arénán kívül is azt, hogy mekkora tisztelet és csoda övezte őket végig a produkció megalkotása során.

 

Baross Gábor

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar Mozgókép Díj: megvannak a nyertesek

A Semmelweis kapta a legjobb játékfilmnek járó díjat, a legjobb rendező pedig annak alkotója, Koltai Lajos lett. Breier Ádám, a Lefkovicsék gyászolnak rendezője bizonyult a legjobb elsőfilmesnek, a Bolond Istók pedig a legjobb tévéfilmnek...

Levizsgáztak az első Net-Coach-ok

2024. június 15-én sikeres záróvizsgát tettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Újmédia Pedagógia ösztöndíjas felnőttképzési program hallgatói. A Net-Coach-programban az NMHH a magyar...

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Hatalmas felvonulás lesz Budapesten

Június 30-án Budapesten ismét az energiatakarékosság és a fenntartható közlekedés iránti elkötelezettség jegyében szervezik meg a VI. Budapesti Rollerbike Felvonulást. Ez a különleges esemény a mikromobilok és az alternatív közlekedés népszerűsítését tűzi ki célul...

A pénzügyeinkben is fordulópontot hozhat a mesterséges intelligencia

Az idei év fordulópont lehet a generatív mesterséges intelligencia hatását tekintve pénzügyeinkre. A Deloitte szakértői szerint míg korábban az ismerkedés és kísérletezés fázisa volt jellemző, a befektetések mára elérték érettségi szakaszukat, és konkrét, a...

A szurkolókat is támadják a kiberbűnözők

Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok - idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket - nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a...

Eszméletlen jó portréfotókat lőhetünk a legújabb okosmobillal

A HONOR egy látványos rendezvényen mutatta be a HONOR 200 termékcsaládot. A vállalat megerősítette, hogy a HONOR 200-as széria Magyarországra is érkezik. Ezzel együtt most először lesz kapható a régióban és az országban a...

Erősebb motorú autók gyakrabban baleseteznek

A kezdő vezetőknek általában azt tanácsolják, hogy amíg kellő tapasztalatot nem szereznek az utakon, lehetőleg olcsó és viszonylag kis teljesítményű motorral felszerelt autót vezessenek – így nagyobb eséllyel kerülhetik el a baleseteket. Ugyanakkor az...

Vadiúj színpaddal jön a Szigetre az ibis MUSIC és az ALL

Az ibis, a világ legismertebb economy szállodamárkájának zenei programja visszatér Európába. Idén nyáron az ibis MUSIC számos izgalmas élményt kínál kiválasztott európai szállodáiban, és neves zenei fesztiválokkal köt partnerséget. Ezek között van a Rock...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ki nyeri az EB-t? – Így tippel Aczél László és Baradits Szilárd

  A múlt hétvégén elrajtolt az EB Németországban, az mmonline.hu pedig a focit kedvelő kommunikációs szakembereket, menedzsereket kért fel, hogy tippeljenek a győztesre és a magyarok teljesítményére. Sorozatunk első részében két nagy Arsenal szurkoló, Aczél...

Magyar Mozgókép Díj: megvannak a nyertesek

A Semmelweis kapta a legjobb játékfilmnek járó díjat, a legjobb rendező pedig annak alkotója, Koltai Lajos lett. Breier Ádám, a Lefkovicsék gyászolnak rendezője bizonyult a legjobb elsőfilmesnek, a Bolond Istók pedig a legjobb tévéfilmnek...

Levizsgáztak az első Net-Coach-ok

2024. június 15-én sikeres záróvizsgát tettek a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Újmédia Pedagógia ösztöndíjas felnőttképzési program hallgatói. A Net-Coach-programban az NMHH a magyar...

A nyári táborokban is színre lép a Kifli.hu

Az óvodai étkeztetési program óriási sikerét követően a Kifli.hu szolgáltatásait kiterjeszti a nyári táborokra is. Ez az új program biztosítja, hogy a gyerekek és a táboroztatók egészséges és tápláló ételekhez jussanak a nyári szünetben,...

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség - éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.A kommunikációs iparág adatvezérelt szeletét képviselő szervezet, a DIMSZ, örömmel jelenti be,...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...