Tradíció és márkaváltás a Business Lounge legújabb adásában

Milyen előnyei, illetve hátrányai vannak egy „régi” márkának – többek között erről is lesz szó a Business Lounge mai adásában az OTP kapcsán, a műsor vendége lesz Nagy Zoltán Péter, a pénzintézet marketing- és kommunikációs igazgatója. Egy jóval újabb márka, a mindössze két éves Yettel is terítékre kerül, egy új brand bevezetéséről, az eddigi tapasztalatokról a hazai távközlési szektorban régi motorosnak számító Kovács András Péterrel beszélgetnek majd.

Magyarország egyik legrégebbi bankja ma mar 12 országban van jelen, régiós szinten is a topmezőnybe tartozik, árbevételének nagy része nem Magyarországról származik. Egy régi, nagy múltú márka sok előnyt hordoz magában, mint pl. tradíció, megbízhatóság, ismertség, de sok hátránya is lehet, főleg egy gyorsan fejlődő szektorban, ahol a régi, „avítt" percepció káros is lehet.

Az előnye vagy a hátránya az erősebb egy régi márkának, és mit jelent egy regionális bank marketingigazgatójának a közel 100 ország marketingtevékenységét összefogni, mennyire önállók, illetve milyen kötöttségei vannak az egyes országoknak? – többek között erről is beszélgetünk az adás első felében Nagy Zoltán Péterrel, aki 25 éve gyakornokként kezdett az OTP-nél, ma pedig a cégcsoport marketing- és kommunikációs igazgatója.

A Yettel esetében közel sem beszélhetünk ennyi évről, hiszen még csak két éve létezik. Az adás második részében tehát egy friss márkaváltás utáni időszakról beszélgetünk Kovács András Péterrel, aki a telekommunikációs szektorban régi motoros, de a Yettelhez csak közel fél éve igazolt át. Mi az első két év tapasztalata? Sikeresnek tekinthető-e a váltás? Milyen motivációk késztethetik a céget márkaváltásra, ami rengeteg lehetőséget, de nagy felelősséget is hordoz.

Mit ad hozzá a brand egy háromszereplős piacon, hiszen a cégek közel hasonló szolgáltatást nyújtanak. Miben, hogyan tudja megkülönböztetni magát a versenytársaitól. Hogyan alakul egy telekommunikációs cég életében az éven belüli szezonalitás, hogyan igazodnak a vásárlói szokásokhoz, mi volt az idei nyár kiemelkedő márkaaktivitása? Többek között ezekre a kérdésekre is keresik a választ a Business Lounge legújabb adásában.

Business Lounge ma délután 14:00-kor a radiocafén.