- Hirdetés -

Az RTL Klub visszavette a vezetést

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben jó hete volt az RTL Klubnak, valamint a teljes csatornacsoportjuknak is. Ettől függetlenül a hét legnézettebb műsorát ismét a TV2 adta.

Fordítani tudott az elmúlt héten az RTL Klub és visszavették a vezetést a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Az RTL Klub (lineáris) közönségaránya 14,5 százalékot tett ki, a TV2-é 12,9 százalékot. Ez 1,6 százalékpontos különbséget jelent, miközben egy héttel korábban még a TV2 vezetett 1,2 százalékponttal. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél egy kicsivel nagyobb volt a differencia, ugyanis az RTL Klub 14,9 százalékos, a TV2 pedig 12,6 százalékos közönségarányt produkált. A szombat estét az RTL Klub nyerte 11,8 százalékos share-rel, a 6,9 százalékos TV2 előtt. A vasárnap viszont megint a TV2-é volt, miután 19,6 százalékot tett ki a közönségarányuk, az RTL Klub 15,2 százalékával szemben.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország 29,9 százalékos, a TV2 Csoport 26,6 százalékos heti közönségarányt hozott össze. A nemzetközi portfóliók külön meccsét a ViacomCBS nyerte 6,4 százalékkal, a 6,3 százalékos AMC és az 5,2 százalékot elértő Antenna Group előtt.

8. hét / 7. hét / 6. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,5% / 13,1% / 13%
TV2 – 12,9% / 14,3% / 14,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (8. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 6,4% (5,4%)
Híradó – 23,2% (19%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 20,5% (16,3%)
Keresztanyu – 17% (17,4%)
Hotel Margaret – 9,1% (10%)

TV2
Remények földje – 14,8% (16,6%)
Tények – 18,6% (20,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,6% (13,3%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14% (15,2%)

Egy héttel ezelőtt még arról írtunk, hogy a Tények átlagos nézőszáma magasabb volt, mint az RTL Híradóé. Az elmúlt héten viszont fordult a helyzet, nem is kicsit. AZ RTL Híradó átlagban 4,6 százalékponttal ért el magasabb közönségarányt, mint a Tények. Ez egyértelműen az orosz-ukrán háború miatt megnövekedett híréhség eredménye. Az sem meglepő, hogy ennek az RTL Híradó a nyertese, ugyanis a korábbi hasonló helyzetekből is inkább ez a hírműsor tudott profitálni.

Amúgy nemcsak share-ben, hanem átlagos nézőszámban is nagyot ugrott az RTL Híradó, a korábbi heti 170 ezerről 215 ezerre nőtt az átlaguk. Magukkal húzták a Fókuszt is, aminek a korábbi heti 165 ezres átlaga 213 ezerre hízott. A Keresztanyuig már nem ért el ez a hatás, egy picit csökkent is a sorozat átlagos nézettsége (212 ezerről 204 ezerre), de azért még ez is bőven jó eredmény. Az már nagyobb fejtörést jelenthet az RTL-nek, hogy a Hotel Margaret továbbra is lefelé haladt – share-ben és nézőszámban is. Utóbbi a korábbi 110 ezerről múlt héten 89 ezres átlagra csökkent. A TV2-s Exatlonnál is történt némi csökkenés, a share-jüknél 15,2-ről 14 százalékra, nézőszámban 174 ezerről 154 ezerre, de azért még ez sem számít rossznak.

Vasárnap este a TV2-n futó Sztárban sztár 305 ezres nézettséggel és 21,8 százalékos közönségaránnyal futott. Ugyanakkor a Cápák között sem vallott szégyent: 293 ezret tett ki a nézettségük, a közönségarányuk pedig 20,7 százalékot.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora ismét a Sztárban sztár volt a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is, utóbbinál 910 ezret tett ki a nézettségük. A hét második legnézettebbje a 18-49 éveseknél a Cápák között volt, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó szerepelt a legjobban, 855 ezer volt a nézettségük.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_8het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_8hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...

LEGO-val erősít az Euronics

Hosszú távú együttműködést kötött az Euronics Műszaki Áruházlánc és a LEGO Csoport. A partnerség értelmében a kreatív, gondolkodásra késztető LEGO játékkészletek válogatott kínálata már megvásárolható az Euronics üzleteiben.Bár a LEGO játékok eddig is széles...

Nem védjük eléggé a gyerekeket az online térben

Sokkal kevésbé képesek felismerni a gyerekek a számukra ártalmas tartalmakat az interneten, mint azt saját bevallásuk szerint állítják ­– állapítja meg egy friss felmérés. Mindeközben a szülők sem feltétlen tudják, hogyan álljanak hozzá gyermekük...

Élőben követhetjük Kimi Raikkönen visszatérését

Az ARENA4 és az ARENA4+ nézői élőben láthatják Magyarországon Kimi Raikkönen visszatérését. A Formula-1-es világbajnok vasárnap este futja élete első NASCAR Cup Series versenyét a Watkins Glen International szupergyors pályáján. Raikkönen tavaly jelentette be...

Ábel Anita lesz a TV2 új napi sorozatának egyik főszereplője

Hazatalálsz címmel készül a TV2 új napi szériája, a Blikk információi szerint a produkcióban tér vissza a sorozatok világába a Szomszédokban ismertté vált Ábel Anita. Az új produkció egy horvát licencen alapuló, történetalapú, helyzetkomikumokra...

Összeállt a Warner Bros. Discovery régiós menedzsmentje

Bemutatták a Warner Bros. Discovery régiós vezetői csapatát, valamint az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magában foglaló térség (EMEA) fizetős TV hálózatait és kreatív ügynökségét. Jamie Cooke – akit júniusban neveztek ki a Warner Bros. Discovery...

A streaming megelőzte a kábeltévét

Idén júliusban első alkalommal fordult elő, hogy az Egyesült Államokban a tévézésre szánt időből a streaming tartalmak fogyasztása nagyobb arányt tett ki, mint a kábeltévés műsorok. A Nielsen mérései szerint az amerikai júliusban hetente...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagy leégésre számíthatnak a magyarok

Még mindig sokan, háromból egy magyar nyaraló perzselődik a napon 11-15 óra között, a legerősebb UV-sugárzás idején – derült ki a Szallas.hu felméréséből. Minden tizedik válaszadó egyáltalán nem gondoskodik a fényvédelemről. Ráadásul a válaszadók...

Érdekes jogi kérdéseket vet fel a metaverzum

1996. júniusában, a Szomszédok című legendás sorozat 239. részében Vágási Feri elhatározta, hogy "beszáll az internetbe". Szavait manapság mémek ezrei örökítik meg. Ám ha a szavak mögé pillantunk, e szállóige rámutat a technológiai fejlődés...

Tovább drágultak a lakások

Az év első három hónapjában tovább emelkedtek a lakásárak, azonban az előzetes adatok alapján a hazai ingatlanpiaci forgalom már nem bővült tovább. Uniós összehasonlításban Magyarország 2015. évi bázishoz viszonyított összevont lakáspiaci árindexe továbbra is...

Több mint félmilliárd forint jogdíjat kapnak a színészek

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) 543 millió forint jogdíjat fizet ki több mint 11 ezer – 95 százalékban magyar – előadóművésznek műsoraik televíziós ismétlése után. Az eredetileg szeptember végére tervezett jogdíjfelosztást az EJI...

Korábban indult a tanszervásárlási láz

Míg a korábbi években inkább augusztusban és szeptember elején emelkedtek ki számottevően az iskolaszerek-eladások az eMAG-nál, idén júliusban is volt egy csúcs. A klasszikus tanszerek mellett júniusban a tabletek, júliusban a laptopok eladása is...
- Hirdetés -

Don't Miss

Védeni kell a szakmát, a szakembereket, a büdzséket, a fogyasztókat

Most különösen fontos, hogy hitelesen és felelősen használjuk a marketing eszközeit – mutatott rá Bujáki Zsolt. A Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója az mmonline.hu-nak beszélt arról is, hogy milyen kihívásokkal szembesül az autóipar és elárulta...

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....