- Hirdetés -

Az RTL Klub visszavette a vezetést

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben jó hete volt az RTL Klubnak, valamint a teljes csatornacsoportjuknak is. Ettől függetlenül a hét legnézettebb műsorát ismét a TV2 adta.

Fordítani tudott az elmúlt héten az RTL Klub és visszavették a vezetést a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Az RTL Klub (lineáris) közönségaránya 14,5 százalékot tett ki, a TV2-é 12,9 százalékot. Ez 1,6 százalékpontos különbséget jelent, miközben egy héttel korábban még a TV2 vezetett 1,2 százalékponttal. A hétfőtől péntekig terjedő időszakban ennél egy kicsivel nagyobb volt a differencia, ugyanis az RTL Klub 14,9 százalékos, a TV2 pedig 12,6 százalékos közönségarányt produkált. A szombat estét az RTL Klub nyerte 11,8 százalékos share-rel, a 6,9 százalékos TV2 előtt. A vasárnap viszont megint a TV2-é volt, miután 19,6 százalékot tett ki a közönségarányuk, az RTL Klub 15,2 százalékával szemben.

A teljes csatornacsoportokat nézve az RTL Magyarország 29,9 százalékos, a TV2 Csoport 26,6 százalékos heti közönségarányt hozott össze. A nemzetközi portfóliók külön meccsét a ViacomCBS nyerte 6,4 százalékkal, a 6,3 százalékos AMC és az 5,2 százalékot elértő Antenna Group előtt.

8. hét / 7. hét / 6. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,5% / 13,1% / 13%
TV2 – 12,9% / 14,3% / 14,4%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (8. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 6,4% (5,4%)
Híradó – 23,2% (19%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 20,5% (16,3%)
Keresztanyu – 17% (17,4%)
Hotel Margaret – 9,1% (10%)

TV2
Remények földje – 14,8% (16,6%)
Tények – 18,6% (20,4%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 11,6% (13,3%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 14% (15,2%)

Egy héttel ezelőtt még arról írtunk, hogy a Tények átlagos nézőszáma magasabb volt, mint az RTL Híradóé. Az elmúlt héten viszont fordult a helyzet, nem is kicsit. AZ RTL Híradó átlagban 4,6 százalékponttal ért el magasabb közönségarányt, mint a Tények. Ez egyértelműen az orosz-ukrán háború miatt megnövekedett híréhség eredménye. Az sem meglepő, hogy ennek az RTL Híradó a nyertese, ugyanis a korábbi hasonló helyzetekből is inkább ez a hírműsor tudott profitálni.

Amúgy nemcsak share-ben, hanem átlagos nézőszámban is nagyot ugrott az RTL Híradó, a korábbi heti 170 ezerről 215 ezerre nőtt az átlaguk. Magukkal húzták a Fókuszt is, aminek a korábbi heti 165 ezres átlaga 213 ezerre hízott. A Keresztanyuig már nem ért el ez a hatás, egy picit csökkent is a sorozat átlagos nézettsége (212 ezerről 204 ezerre), de azért még ez is bőven jó eredmény. Az már nagyobb fejtörést jelenthet az RTL-nek, hogy a Hotel Margaret továbbra is lefelé haladt – share-ben és nézőszámban is. Utóbbi a korábbi 110 ezerről múlt héten 89 ezres átlagra csökkent. A TV2-s Exatlonnál is történt némi csökkenés, a share-jüknél 15,2-ről 14 százalékra, nézőszámban 174 ezerről 154 ezerre, de azért még ez sem számít rossznak.

Vasárnap este a TV2-n futó Sztárban sztár 305 ezres nézettséggel és 21,8 százalékos közönségaránnyal futott. Ugyanakkor a Cápák között sem vallott szégyent: 293 ezret tett ki a nézettségük, a közönségarányuk pedig 20,7 százalékot.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora ismét a Sztárban sztár volt a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is, utóbbinál 910 ezret tett ki a nézettségük. A hét második legnézettebbje a 18-49 éveseknél a Cápák között volt, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó szerepelt a legjobban, 855 ezer volt a nézettségük.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_8het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_8hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...

Így lehet élmény a tanulás

Sokat tehetnek a szülők az iskolakezdésre készülve is azért, hogy megkönnyítsék gyerekeiknek a tanulást. Ebben kulcsszerep az okoseszközöknek juthat, amelyek a hagyományos tankönyvekkel szemben nem csak az információt bocsátják rendelkezésre, hanem az agy bal...

A befektetők uralják a nyári ingatlanpiacot

 Az ingatlanpiacon továbbra is kitart a nyár, az extrém szabadságolási időszak és a változó gazdasági és társadalmi környezet erős, legutoljára a járvány sújtotta 2020-as év májusában tapasztalt visszaesést jelentett a tranzakciók számában. 2022 júliusában...

Nagyot zuhanhat a használt lakások ára

A gáz és az elektromos áram árának emelkedésére azonnal megnőtt a kínálat a régebbi építésű, nagy alapterületű és belmagasságú házak hirdetései között, miközben az újlakások iránti kereslet érezhetően emelkedett. Dr. Sziszák György, a Sziszák...

Előnyben a fenntartható szálláshelyek

A személyre szabhatóság és a fenntarthatóság is megjelenik a legfontosabb döntési szempontok között a magyaroknál a szállás kiválasztása során – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. A legtöbben energiatakarékos izzók, illetve napelemek telepítésével...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....