Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház CTV (Connected TV) portfóliója.
A SWEET.TV több mint 130 000 magyarországi háztartásban érhető el, alkalmazása pedig több mint 2 300 000 CTV-eszközön használható, beleértve a nagyobb okostévé-márkákat, mint a Samsung, az LG, a Philips, az Apple TV és a Sony, valamint olyan multiplatformos eszközöket, mint az Xbox, Android és iOS.
A SWEET.TV prémium hirdetési lehetőséget kínál a hirdetők számára - több mint 130 népszerű televíziós csatorna és a legnagyobb stúdiók (Disney, Universal, Paramount, Sony) legnépszerűbb tartalmaival.
A SWEET.TV FAST channel szolgáltatást is biztosít az előfizetőik számára. A FAST (Free Ad-Supported Streaming TV) TV olyan internetalapú lineáris televíziós csatornát jelent, amely non-stop tartalomfolyamot biztosít, hasonlóan a hagyományos lineáris csatornákhoz. Különlegessége, hogy rendkívül hatékonyan ötvözi a klasszikus televíziós élményt a digitális hirdetési lehetőségekkel, például a célzott reklámokkal, és rugalmasan illeszkedik a felhasználók médiafogyasztási szokásaihoz.
A SWEET.TV FAST közönségének több mint 70%-a nagy képernyőkön (CTV) élvezi a tartalmakat, ami alacsony reklámzajszintet és rendkívül jól mérhető kampányteljesítményt biztosít a hirdetők számára.
A SWEET.TV FAST csatornái magyar nyelven kínálnak szórakoztató tartalmakat az előfizetők számára, az akciófilmtől, a vígjátékokon át a gyermekcsatornákig. A dinamikus növekedést és a nagyképernyős tartalomfogyasztást elősegíti, hogy egyedülálló fejlesztésként Magyarország a Samsung 2024-es smart TV irányítóin már külön SWEET.TV brandingelt gomb is helyet kapott.