- Hirdetés -

Az Uniomedia Csoport a Stevie Awards legnagyobb nyertese

|

- Hirdetés -

A 2023-as Stevie Awardson az Uniomedia Csoport hozta el a legtöbb díjat – nemcsak a magyar vagy a regionális, hanem a teljes nemzetközi mezőnyt nézve is.

A világ egyik legrangosabb PR versenyén 5 arany, 3 ezüst és 1 bronz díjat érdemelt ki az ügynökség négy kampánya. A Mastercard Budapest első digitális termelői piaca kampány két arany és egy ezüst díjat, a Telekom T Phone ÉLŐ! Kincsvadászat kampánya 3 ezüst díjat, a szintén részükre készült Kölni by AI kampány két aranyat, az Aegon (augusztus 1-től Alfa) részére készült Digitális Analógok kampány pedig egy arany díjat hozott el a versenyről.

Mastercard – Digital farmers, head for the future! (Budapest első digitális termelői piaca)

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Marketing – Business-to-Business

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Community Relations

Díj: BRONZE STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Technology

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Magyarországon az őstermelők a kereskedelmi szektor azon csoportja, akiknél az egyik legalacsonyabb a kártyaelfogadási hajlandóság. Éppen emiatt a Mastercard a példamutatás eszközében találta meg a megoldást: a Budapest első digitális termelői piaca kampány során influencer együttműködést kötött Mautner Zsófival, Magyarország első számú gasztro bloggerével, aki a projekt márkanagykövete lett, illetve öt őstermelővel. Ezen együttműködések célja az volt, hogy megmutassa és bebizonyítsa az őstermelőknek, hogy a mai világban szükségük van az innovációkra, a digitalizmusra, az érintésmentes fizetési megoldásokra – így például a telefonterminálra –, hiszen ezek nemcsak gyorsabbak, kényelmesebbek és biztonságosabbak a készpénznél, de a vásárlók részéről is nagyon nagy igény mutatkozik irántuk. A kampánynak köszönhetően a közkedvelt budai Czakó Piacz árusainak több mint 90%-a ma már elfogad valamilyen elektronikus fizetési megoldást. Az influencerek által megosztott social media tartalmak a videós megosztásokkal együtt több, mint 700.000 embert értek el. A legkiemelkedőbb eredmény azonban nem csupán az, hogy a piaci vásárlás immár egy sokkal gyorsabb, egyszerűbb és biztonságosabb élménnyé vált, hanem az is, hogy a piac „lelkei”, az őstermelők egyúttal környezettudatosabb, jövőállóbb és fenntarthatóbb vállalkozókká is váltak.


Telekom – T Phone LIVE! Treause Hunt (T Phone ÉLŐ! Kincsvadászat)

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – New Product or Service Launch

Díj: SILVER STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused

Díj: SILVER STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Technology

Díj: SILVER STEVIE® WINNER

2022 szeptemberében a Deutsche Telekom kilenc európai országban, köztük Magyarországon is elindította a saját márkás T Phone készülékeinek forgalmazását. A kampány során a Telekom arra kereste a választ, hogyan lehet kitűnni a többi gyártó kommunikációja közül ebben a zajos időszakban, amikor a többi gyártó is bemutatja új eszközeit. A kommunikációs minden tevékenységét a kincsvadászat tematikája köré szervezték. Meghirdették az innovatív T Phone 5G kincsvadászatot, amely élő közösségi média közvetítésekkel vonzotta a résztvevőket, és arra ösztönözte őket, hogy felfedezzék a környezetüket. Magyar hírességek is csatlakoztak a játékhoz: Lola, Lóci, Papp Gergő és Iszak Eszti. A kincskeresést négy városban indították útjára, és fő platformja a Telekom Facebook csatornája volt. A szabályok egyszerűek voltak: képes vagy beazonosítani, hogy hol van a híresség? Ha igen, akkor csak annyit kell tenned, hogy elsőként érj a helyszínre, és máris egy vadonatúj T Phone Pro 5G-vel gazdagodhattál!

Telekom – Cologne by AI

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Digital Creativity

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Low Budget (Under $10,000 / € 8,500)

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

A legújabb felmérések szerint a magyarok egyharmada negatívan vélekedik a mesterséges intelligenciáról. Húsvét közeledtével a Telekom bemutatta, hogyan képes a mesterséges intelligencia az innováció motorja lenni és kézzelfogható, pozitív hatást gyakorolni az életünkre. Sokféle tradíció létezik a magyaroknál, de a kölniről alkotott vélemény általában közös: nincs jó illata. A Telekom az AI és Kiss Virág parfümszakértő segítségével közösen megalkották az első illatos locsolókölnit.

Aegon (augusztus1-től Alfa): Analoggers Anonymous by Aegon (Digitális analógok)

Kategória: Communications or PR Campaign of the Year – Financial Services & Investor Relations

Díj: GOLD STEVIE® WINNER

Az Aegon elkötelezett, hogy potenciális és jelenlegi ügyfeleinek digitális megoldásokat is kínáljon. De a magyarok 27%-a, főképp 50 év felettiek, még mindig nem szívesen intézik online ügyeiket. A régi szokásoktól nehezen térünk el. De hogyan lehetne meggyőzni az „analóg” megoldásokhoz ragaszkodó ügyfeleket, hogy váltsanak? Ez volt a mi heuréka pillanatunk: ők valójában az offline függők! Így született meg az anonim analógfüggők főszereplésével a Legyen tiszta! Tiszta online kampány.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....