- Hirdetés -

Az X-Faktor nagyon odatette magát

|

- Hirdetés -

A múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél. A TV2-n a Sztárban sztár leszek is egymilliónál több nézőt vonzott.

A korábbi héthez képest egy-egy százalékpontot erősödött múlt héten az RTL Klub és a TV2 is (főműsoridőben és a 18-49 éveseknél). Ebből következően a két csatorna közötti különbség nem változott, 2,4 százalékpontot tett ki. A hétfőtől péntekig terjedő időszakot az RTL Klub 15,5 százalékos, a TV2 13,5 százalékos közönségaránnyal zárta. A hétvége hozott nagyobb tűzijátékot. A szombatot az RTL Klub vitte 28,6 százalékos főműsoridős share-rel, a TV2 11 százalékával szemben. A vasárnap estét pedig a TV2 nyerte 24,9 százalékos közönségaránnyal, eközben az RTL Klub 14,3 százalékot produkált.

A teljes portfóliót nézve jobb hete volt a TV2 Csoportnak. A csatornáik összességében 28,1 százalékos share-t gyűjtöttek össze, míg az RTL Magyarország televíziói 26,6 százalékot értek el.

A tévés második ligában az AMC csatornái teljesítettek múlt héten a legjobban, 4,9 százalékos share-rel. Utánuk a 4,7 százalékos ViacomCBS és a 3,4 százalékos exSony következett.

41. hét / 40. hét / 39. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,4% / 16,4% / 15,1%
TV2 – 15% / 14% / 14,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (41. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 4,4% (4,7%)
Híradó – 17% (16,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3% (16%)
Keresztanyu – 15,5% (16,4%)
Survivor – 16,7% (15,4%)

TV2
A bosszú csapdájában – 15,1% (14,1%)
Tények – 16,3% (15,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,7% (11,3%) – hétfőtől vasárnapig
Séfek séfe – 15,1% (14,2%)
Mintaapák – 8% (7,4%)

A Survivor egész erős eredménnyel búcsúzott (és múlt héten az RTL Moston is ez a műsor váltotta ki a legnagyobb érdeklődést), de a TV2-n futó Séfek séfe is kimondottan jól teljesített. A Mintaapáknak viszont ez a későbbi kezdés sem igazán feküdt.

Szombaton X-Faktor elképesztően magas, 35,7 százalékos közönségarányt ért el, 559 ezres nézőszám mellett. Ezzel a 18-49 éveseknél a múlt heti X-Faktor volt az RTL Klub idei legnézettebb műsora. A TV2-n párhuzamosan futó Dancing with the Stars 11,7 százalékos share-t hozott össze. Vasárnap fordult a kocka, a TV2-n a Sztárban sztár leszek 26,8 százalékkal lazán nyerte a sávját. Az RTL-es Álarcos énekes 15,1 százalékos share-t produkált.

Még a szombatra visszatérve: az Életünk története 12,3 százalékos közönségarányt ért el. Ez így önmagában nem rossz, de annak fényében, hogy egy 35,7 százalékos műsor futott előtte, azért jobb eredményt is hozhatott volna.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az X-Faktor volt. Előbbinél 559 ezret, utóbbinál 1,12 milliót tett ki a nézőszáma. A nézettségi toplista második helyét a Sztárban sztár leszek foglalta el, a 18-49 éveseknél 421 ezer, a teljes lakosságnál 1,06 millió nézővel.

A hét harmadik legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél az Álarcos énekes volt 243 ezer nézővel. A teljes lakosságnál viszont a harmadik helyet az RTL Klubon sugárzott előválasztási vita érte el 815 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2021_41het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2021_41hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...

Újabb autószalon nyílik Budapesten

Sikeresen megtörtént a Váci út 76-80. alatt található szalon műszaki átadása. Az AutoWallis által hazánkban és a régió nyolc másik országában képviselt két ikonikus brit márka a jövő év elejétől egy olyan több mint...

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA