- Hirdetés -

Az Indulhatunk.hu szerint ők csak áldozatok a Green Holiday ügyben

|

Tönkrement az Indulhatunk.hu is a Green Holiday miatt, nekik is több százmillió forintos káruk keletkezett és a történtekben vétlennek tartják magukat.

Nyilatkozatot adott ki az Indulhatunk.hu a Green Holiday Kft. csődje kapcsán. A cég szerint ők nem hibáztak.

„Döbbenten értesültünk az UNIQA Biztosító nyilatkozatáról, mely egyértelműen hátrányosan érinti az Indulhatunk.hu Nemzetközi Utazási Irodáknál befizetett Green Holidays utazások károsultjait.

Fontos: nem az Indulhatunk.hu bontott ketté utazási csomagokat, hogy megtévessze ügyfeleit!

A Green Csoporttal kötött megállapodás értelmében cégeink repülőjegyeket és szálláskuponokat értékesítettek. Ezen szerződéses konstrukcióban utazási csomagot nem adtunk el.

Fenti konstrukciót a hatóság 2016 decemberében teljes körűen megvizsgálta és a hatósági jogkörben felvett jegyzőkönyv tanúsága szerint semmilyen jogellenes magatartást nem állapított meg. Ezen jegyzőkönyv ismeretében társaságaink jóhiszeműen és a jogszabályok betartásával folytatták az értékesítési gyakorlatot.

Ez alapján elmondható, hogy a Green-szerződésekben foglaltaknak és a hatályos jogszabályoknak megfelelően jártunk el, feladatunkat végeztük megbízatásunk és vállalásunk szerint.

Nem a mi cégeink állnak utazásszervezőként az utazások mögött!

Júliusig minden egyes érintett ügyfelünk a Green Holidays szervezésében utazott el, a megvásárolt szolgáltatásokat a Green Holidays teljesítette, azaz cégeink valós szolgáltatásokat értékesítettek.

Az értékesítési időszak alatt közel 1500 ügyfelünk utazott el és tért haza probléma nélkül. Az utolsó pillanatig hittünk szerződéses partnerünknek, hiszen minden egyes eladás mögött valós szolgáltatás szerepelt.

A korábban a Green Csoport által nyújtandó szállás- és személyszállítási szolgáltatásokra vonatkozó teljesítési kötelezettséget az ismert események bekövetkeztéig a Green Holidays Kft. vállalta teljeskörűen, amely társaság utazásszervezői engedélyének birtokában utazási csomagok értékesítésére és teljesítésére is jogosult volt.

Minden egyes ügyfelünk minden egyes foglalását bizonyíthatóan kifizettük a Green Csoport felé!

A kialakult helyzet kapcsán elsődlegesen a Green Csoport vezető tisztségviselőitől szerettünk volna információt kapni, hogy ügyfeleinket a megfelelő módon tájékoztathassuk. Többszöri megkeresésünkre a mai napig sem reagáltak.

Felkerestük a rendőrséget, illetve közbenjártunk az UNIQA Biztosítónál, feltárva az értékesített utazási szolgáltatásokra vonatkozó tényeket, kérve az érintett ügyfeleink kártalanítását. Miután a biztosító a Kormányhivatalt jelölte meg, mint döntéshozásukat alapvetően befolyásoló tényezőt, a Kormányhivatallal is tárgyaltunk az ügy kapcsán.

A helyzet az utolsó pillanatig nem volt egyértelmű, a tárgyalások biztatóak voltak, így megdöbbentőnek tartjuk, hogy az UNIQA Biztosító végül visszautasította ügyfeleink kártalanítását.

Ugyanúgy megütközve állunk a történések előtt, mint ügyfeleink. Társaságunk nem üzleti szempontból kezeli a történteket, cégünk ebben a botrányban tönkrement, de mind erkölcsileg, mind etikailag fontosnak tartjuk, hogy a lehető legtöbbet tegyük annak érdekében, hogy az ügyfeleink kártalanítása megvalósulhasson.

A Green Csoport nemcsak ügyfeleink nyaralását és pénzét vette el, de vele együtt tönkretette az Indulhatunk.hu 12 éves szakmai hírnevét, múltját, hitelességét, tucatnyi kollégánk munkahelyét is.

Több százmillió forint kárunk keletkezett, cégünk vagyona megsemmisült. A jelenlegi helyzet legnagyobb károsultjai között vagyunk és ez a kár előreláthatólag helyrehozhatatlan.

Számunkra is kérdés, hogy hová tűnt a Green Csoporttól ügyfeleink pénze, és hogy hová tűnt a Green Holidays, amikor ügyfeleink jogos felháborodásával kellett volna szembenéznie.

Bízunk benne, hogy az illetékes hivatalok, szervezetek a lehető legrövidebb időn belül megoldást találnak a kialakult helyzet kezelésére.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...