- Hirdetés -

Aznapi átvétellel erősít az Euronics

|

- Hirdetés -

Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.

Több olyan szolgáltatását fejlesztette az Euronics, amely az online vásárlásokat teszi még könnyebbé és kényelmesebbé. Az online rendelések előretörésére az Euronics is jól reagált: hazánk legnagyobb kizárólag magyar tulajdonú e-kereskedőjévé nőtte ki magát. Az ügyfeleknek nem csak a kényelmes megoldást nyújtó vásárlás lett a legfontosabb elvárás, hanem a megrendelt termékek kiszállításának gyorsasága és a többféle szállítási mód közötti választás lehetősége is.

Hűtő aznapra, ingyenes átvétellel

A weben megrendelt termékek például áruházi – aznapi - átvétellel is kérhetőek. Az online megrendelt termékek korábban az Euronics központi raktárából kerültek a vásárló által kiválasztott üzletbe. A logisztikai folyamat igénybe vett pár napot, ami a szolgáltatás bevezetésével gyakorlatilag nullára csökkent, mert az áruházi készletből szolgálják ki a webáruház ügyfeleit.

„A folyamatok átalakításának köszönhetően mára a webáruházunkban leadott online megrendeléseket akár aznap átvehetik az üzletben, ráadásul díjmentesen. A webáruházba beérkezett rendelés valós időben szinkronizálódik az áruházi értékesítő kolléga mobileszközére, aki a lehető legrövidebb időn belül elkülöníti az online megrendelést. Ez a folyamat pár percet vesz igénybe, a lezárását követően e-mail üzenetben értesítjük az ügyfelet, hogy átveheti a rendelését. Amellett, hogy ma már elvárás, hogy minél gyorsabban hozzájussanak a vásárlók a termékekhez, számos olyan élethelyzet van, amikor ez különösen fontos. Gondoljunk például arra, ha valakinél nyáron elromlik a hűtőgép vagy a munkához, másnapi utazáshoz szükséges eszközök mennek tönkre” – mondta Monostori Csaba, az Euronics e-commerce managere.

A szolgáltatás 2023. év végén indult, eleinte csak három budapesti áruházban, majd fokozatosan, területenként aktiválták a szolgáltatást, 2024. márciusa óta pedig az összes üzletben elérhető. Mára már ott tart az Euronics, hogy a webáruházban leadott megrendelések többségét, 60-70 százalékát áruházi átvétellel kérik. A legtöbb áruházi átvételes online megrendelést a budapesti üzletekben veszik át a vásárlók, majd a nagyobb vidéki városok következnek, így Debrecen, Szeged, Nyíregyháza, Pécs és Győr.

Házhoz is jön a rendelés

A megrendelt cikkekért nem szükséges elmenni egy üzletbe ahhoz, hogy a rendelés napján megérkezzen, bizonyos termékek esetében azonnali kiszállítást is lehet kérni. A szolgáltatás Budapesten belül érhető el. Azokat a kis vagy közepes méretű rendeléseket, amiket délután 15 óráig – az időablakot az indulás óta 4 órával kitolták - leadnak a webshopon a vásárlók, már délután – 13 és 22 óra között – kiszállítja az Euronics szállító partnere. Mindezért kis csomag (maximum 15 kg és 60x60x60 cm) esetén 1990 forint, közepes csomag (maximum 30 kg és 60x60x60 cm) esetén pedig 2490 forint szállítási díjat kell fizetni. Ez egyébként minimálisan több mint a standard szállítás díja.

A vásárlók egyébként jellemzően olyan termékeket rendelnek így, amelyekre valóban rögtön szükségük lehet, ilyenek például a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, a vízszűrő-tartozékok, a headsetek és az állateledelek, de rendeltek már vasalót, asztali grillt és notebookot is. Monostori Csaba hozzátette, hogy a szállítási díjak változatlanok maradtak, így a megrendelések száma megduplázódott. Az Euronics pedig tovább fejleszti a szolgáltatást, hogy még kényelmesebb és könnyebb legyen a rendelés.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...