- Hirdetés -

Bánhegyi és Beke a TOP50-es rangsorok élén

|

Bánhegyi Zsófia végzett a Marketing&Media magazin legsikeresebb hazai marketingvezetőket bemutató TOP50-es rangsora élén, míg a PR/kommunikációs szakembereket felvonultató TOP50 listát Beke Zsuzsa vezeti. Jelentős változások voltak a múlt évhez képest az idei rangsorokban, a marketingesek esetében a listán szereplők negyede, míg a PR-eseknél ötöde cserélődött egy év alatt.

Idén már kilencedik alkalommal állította össze az 50 legsikeresebb marketingvezető listáját a Marketing&Media magazin, amelynek az első helyén a szakmai zsűri szavazatai alapján Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója végzett, aki a 2016-os, első ízben összeállított rangsort is megnyerte. Ő azon kevesek közé tartozik, akik három különböző vállalattól isfelkerültek a listára, ugyanis a Magyar Telekomot követően a Magyar Turizmus Ügynökség munkatársaként is ott volt az összeállításban. Az Szrt.-nél 2019 óta dolgozik, és 2020 óta zsinórban elért második helyezései után lett listavezető.

Az idei második a tavalyi éllovas, Szabó Béla Attila, a Magyar Telekom márka- és kereskedelmi kommunikációs igazgatója, aki 2020 óta, azaz négy éve „nem talált legyőzőre”. Az idei jó szereplését annak köszönheti, hogy a vállalata tavaly árbevétel, profit és növekedés szempontjából is topévet zárt, így a részvényárfolyam is történelmi magasságokba emelkedett. Ennek a sikernek több összetevője volt, de a marketing kiemelt helyet foglal el közöttük.

Az éllovasok tehát helyet cseréltek, a marketinges TOP50 rangsor harmadik helyén azonban nem volt változás, a dobogó harmadik fokán, ahogy tavaly, az idén is Mérő Ádám, a Coca-Cola edigital acceleration strategy for Europe, senior directora található. Ő mozgalmas időszakot tudhat maga mögött, hiszen a cég két globális és egy európai kampányában is aktívan szerepet vállalt, és az E2E-stratégiák kialakítását vezette.

A tavalyi debütálás után az idén második alkalommal állította össze a Marketing&Media magazin a legjobb PR- és kommunikációs szakembereket bemutató rangsort, amelynek az élén Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon Nyrt. csoportszintű PR-, SCR- és kormányzati kapcsolatok vezetője áll. A második helyen a 2023-as listavezető Pantl Péter, a Mol Csoport kommunikációs igazgatója található, a harmadik pedig Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója, aki az elmúlt esztendőben a PR-es összeállításunk második helyén végzett.

Beke Zsuzsa már huszonöt éve dolgozik a Richter Gedeonnál, és az idén a pozíciója is változott egy kicsit, ugyanis összhangban a vállalat multinacionális cégként való működésének erősítésével, az idén júniustól az általa vezetett szervezeti egység neve csoportszintű kommunikációs, SCR- és kormányzati kapcsolatok főosztály lett. A Richternél a társaság márkáiért felel minden olyan piacon, ahol jelen vannak, így az Európai Unió országai mellett az orosz régióban és Latin-Amerikában is.

Pantl Péter 2015-ben igazolt át a médiapiacról a vállalati kommunikáció területére, öt éven keresztül a Hell Energy marketingigazgatója volt, és 2020 óta dolgozik a Mol kommunikációs igazgatójaként. Az általa vezetett kommunikációs osztály közel 60 márkáért felelős 20 országban, ezek között megtalálható többek között a Mol, az INA és a Slovnaft is.

 

Horváth Magyary Voljč Nóra Beke Zsuzsához hasonlóan hosszú évek, egészen pontosan 2002 óta dolgozik a K&H-nál, előtte hat esztendőt töltött a Coca-Colánál, azaz a nagyvállalati kommunikáció terén a legtapasztaltabb hazai szakemberek közé tartozik. Munkája során a K&H Csoport teljes

magyarországi kommunikációs tevékenységét irányítja, és az általa vezetett csapat munkájának is

köszönhetően évek óta nő a hitelintézet innovációs imázsmutatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...