- Hirdetés -

Befektetés, ami garantáltan megéri – Elindult az MKB Bank rendhagyó image platformja

|

- Hirdetés -

A bankszektorban egyedülálló programot indított az MKB Bank #20percegészség néven, melyet kampány is népszerűsít. A #20percegészség program célja, hogy minél többen fordítsanak legalább napi 20 percet testi-lelki egészségük megőrzésére, életminőségük javítására. Ezért is lett a kampány jelmondata: „Az egészség a legjobb befektetés!” (x)

„Az MKB Bank rendkívül büszke ügyfélközpontúságára: nálunk nemcsak marketinges frázis az ügyfelekkel való törődés, hanem napi szinten kapunk pozitív visszacsatolást a témában az ügyfeleinktől. Ezt a törődést szerettük volna a következő szintre emelni úgy, hogy a pénzügyeken túl is tudjunk valamit nyújtani az ügyfeleknek. Már a gondolkodás kezdeti fázisában egyértelmű volt, hogy nem egy klasszikus TV kampány lesz a megoldás, hanem egy, a mindennapok ritmusához sokkal jobban illeszkedő, valódi tartalommal és hozzáadott értékkel bíró márkaplatform. Így született meg a #20percegészség program ötlete.” – mesélt a kampány hátteréről Koltai Dániel, az MKB Bank marketing és kommunikációs igazgatója.

A program weboldalán olyan kézzel fogható és inspiráló tippekkel találkozhatnak az olvasók, amelyek mindössze napi 20 perc ráfordítással könnyen beépíthetőek a rohanós mindennapokba: hogyan készíts magadnak egészséges irodai lunch boxot 20 perc alatt, milyen kalandok várnak rád a gyerekekkel, ha 20 percig követtek egy hangyát, vagy hogyan tervezd meg 20 perc alatt a nyaradat úgy, hogy ne csak a gyerekek táboroztatására legyen gondod, hanem arra is, hogy egy-egy napot tudatosan beiktass, amit egy jó könyvvel tölthetsz a strandon EGYEDÜL.

A program szakmai hátterét 4 olyan véleményvezér biztosítja, akik az életünk egy-egy meghatározó területén tudnak praktikus és könnyen beépíthető tanácsokkal és tippekkel szolgálni. Havas Dóra gasztroblogger az egészséges táplálkozás, Kádár-Papp Nóri, a Gyerünk, anyukám! edzője a mozgás, Bábel-Szücs Szilvia aka Anyapara a saját magunkra fordított idő, míg az Apu-kalipszis blog szerzője, Ficza János a családdal töltött idő fontosságára hívja fel a figyelmet.

„Mivel a célunk nemcsak az, hogy minél többen olvassák a cikkeket, hanem valóban meg is fogadják a tanácsokat, ezért gondoltunk azokra is, akik úgy érzik, hogy egyedül nem lenne elég kitartásuk egy ilyen életmódváltáshoz. Létrehoztunk egy Facebook-csoportot, ahol nem csak a bloggerek tippjeit olvashatják, hanem bárki megoszthat egymással egy-egy témába vágó cikket vagy személyes tapasztalatot, élményt.” – mondta Koltai Dániel.

A programot nagyszabású TV és online kampány népszerűsíti, melyhez kétféle tv spot, valamint egy hosszabb, csak a bank Youtube-csatornáján látható spot is készült, továbbá online bannerek és cikkek egészítik ki a kommunikációt. A programhoz Facebook-csoportban vagy az Instagramon lehet csatlakozni, valamint hetente hírlevelet is kapnak azok, akik feliratkoznak a program weboldalán.

A bank elhivatottságát jelzi, hogy a filmben több banki dolgozó is feltűnik, akik nemcsak reklámfilm szereplők, de egyben az egészséges életmód bankon belüli nagykövetei is.

A reklámfilm forgatásán készült képek:

Az MKB #20percegészség program itt ismerhető meg:

mkb20percegeszseg.hu

instagram.com/mkb20percegeszseg

https://www.facebook.com/groups/MKB20percegeszseg

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...