- Hirdetés -

Bejön a magyaroknak a Revolut

|

Elérte a 250 ezer felhasználót Magyarországon a Revolut, ami az év elejéhez képest nyolcszoros növekedést jelent.

2015-ös indulása óta a Revolut nyolcmillió ügyfélre tett szert világszerte, 2019 októbere során pedig egymillió új felhasználó nyitott fiókot. Idén a Revolut globális együttműködésre lépett a Visával és Mastercarddal, valamint elindította szolgáltatásait Ausztráliában és Ázsiában (Szingapúrban), továbbá tervezi az Egyesült Államokban is. A Revolut exponenciálisan bővül a közép- kelet európai régióban (többek közt Bulgáriában, a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában és Romániában) is, ahol több mint 2 millióan használják szolgáltatásait.

„A Revolut felhasználói tábora elképesztően gyorsan bővül. Csupán október hónapban 40 ezer új felhasználót üdvözölhettünk Magyarországról. A bővülés gyorsasága igazolja, hogy termékünk egy valós problémára nyújt megoldást a magyar felhasználóknak. Magyarország az egyik legfontosabb piacunknak számít Közép- Kelet-Európában Lengyelország és Románia mellett. Biztosak vagyunk abban, hogy tovább bővül magyar felhasználóink száma: jövőre szeretnénk elérni a félmillió ügyfelet” – mondta Nicoleta Scarlat, a Revolut CEE-régióbeli bővülésért felelős vezetője.

A Revolut szolgáltatásai lehetővé teszik a magyar ügyfelek számára, hogy 150-nél is több különböző valutában kedvező árfolyamon vásárolhassanak. Emellett a standard szolgáltatást használók havonta legfeljebb 75 ezer forintnak megfelelő összeget vehetnek fel ingyenesen külföldi bankautomatákból, a prémium szolgáltatást használók esetén pedig 150 ezer forint ez a keret.

A magyar ügyfelek ezen kívül kedvező árfolyamon utalhatnak át pénzt külföldi számlákra, rejtett költségek nélkül. Az applikáció arra is lehetőséget biztosít számukra, hogy 30 különböző pénznemben (például horvát kunában, amerikai dollárban, brit fontban vagy euróban) tartsák pénzüket vagy átváltsák azt másik valutára.

Valódi megoldás a pénzügyi szolgáltatásokat érintő korlátok átlépésére, hogy a Revolut magyarországi ügyfelei azonnal és ingyenesen pénzt küldhetnek és igényelhetnek más országok Revolut-felhasználóitól. A Revolut Magyarországon kívül Európában, Szingapúrban és Ausztráliában érhető el, valamint tervezi, hogy beindítja szolgáltatásait az Egyesült Államokban, Kanadában és Japánban is. A kontinensek és az országok összekapcsolásával a Revolut lehetővé teszi felhasználóinak, hogy díjmentesen bonyolíthassanak utalásokat. Mostanáig a Revolut 172 milliárd forint (515 millió euró) értékű tranzakciót dolgozott fel Magyarországon: ebből 32 milliárd forintot (96 millió eurót) október hónapban dolgozott fel a cég: ez a tranzakcióérték nyolcszor magasabb volt a januárinál.

A Revolut abban is segíti a magyar fogyasztókat, hogy visszanyerjék a kontrollt kiadásaik felett. A Revolutot használók azonnali fizetési értesítéseket kapnak közvetlenül a telefonjukon, láthatják, hogy hetente és havonta mennyit költenek élelmiszerekre, éttermekre és közlekedésre, és felállíthatnak havi kiadási költségvetést az egyes kategóriákra. A Revolut segítségével a magyar felhasználók úgy is spórolhatnak, hogy fizetéskor mindig egy felfele kerekítik a végösszeget: az applikáció ilyenkor az előzetesen megadott feltételek szerint a számla végösszege feletti összeget egy tartalékhoz adja hozzá. A magyarországi Revolut-ügyfelek ingyenesen küldhetnek és kérhetnek pénzt egymástól, és egy gombnyomással oszthatják el egymás közt akár az éttermi számlát is.

A Revolut egyértelmű előnyt kínál a hagyományos pénzügyi szolgáltatókkal szemben a kártyák és az alkalmazások biztonsága szempontjából. Ez hasznos lehet a karácsonyi időszakban azoknak a magyaroknak, akik azt tervezik, hogy akár hazai, akár külföldi webáruházakban (például az eBay-en, az Amazonon, a Wish-en, az AliExpressen vagy a GearBesten) szerzik be a karácsonyi ajándékokat. Nem csupán a kedvező valutaátváltással spórolhatnak meg pénzt, hanem biztonságosabb módon fizethetnek online a Revolut virtuális kártyákkal, vagy egyszer használatos kártyákkal. Ez utóbbi használata esetén minden tranzakciót új kártyaszámmal lehet bonyolítani. Így, ha a kártya adatai is rossz kezekbe kerülnek, nem használhatók tovább. A magyar felhasználók is stresszmentesen fizethetnek online a Revolut segítségével.

“A magyar Revolut-felhasználók közel fele Budapesten él – ami nagyon magas arány. Lengyelországban például összesen 800 ezer felhasználónk van, de közülük csak 150 ezren élnek Varsóban. További erős felhasználói közösségekkel rendelkező városoknak számít Magyarországon Szeged, Debrecen, Pécs és Miskolc. Reméljük, hogy a jövőben több kisebb település lakosai is élvezhetik majd a Revolut szolgáltatásait” – mondta Karol Sadaj, a Revolut lengyelországi országmenedzsere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...