- Hirdetés -

Bejött a márkafrissítés az Auchan Korzónak

|

A megújult márkanév, logó és szlogen, valamint az új márkanagykövetek a vásárlókkal való kapcsolat és a márka iránti lojalitás erősödését hozták az Auchan Korzó brand számára.

(Szponzorált tartalom)

Az elmúlt egy év marketingkommunikációs tevékenységét értékelte az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Services Hungary Kft. A márkához országszerte 18 Auchan áruházban csaknem 650 üzlet, szolgáltató, étterem és kávézó, köztük számos ismert világmárka tartozik. A világjárvány elkerülhetetlenül meghatározta az Auchan Korzók tavalyi évének kommunikációját, arra azonban kevésbé lehetett számítani, hogy az elhúzódó válság az idei évre megfogalmazott terveket is újraírja.

„Arra készültünk, hogy nagyszabású húsvéti kampánnyal indul az Auchan Korzó idei marketing kommunikációja, de a pandémia keresztülhúzta a számításainkat, így a húsvéti helyett „újranyitási” kampányt tervezünk. Fontos, hogy azonnal tudjunk reagálni minden helyzetre, és a megfelelő csatornákon a megfelelő üzeneteket juttassuk el a vásárlóink számára. Sajnos még mindig a Covid kommunikációé a főszerep, számunkra rendkívül fontos, hogy naprakészen tájékoztassuk a látogatóinkat. Online felületeinken már a korlátozó intézkedések bejelentését követő percekben tudunk reagálni, ezzel párhuzamosan pedig indul az offline kommunikációs eszközök – plakátok, padlómatricák, megállítótáblák stb. – kihelyezése az Auchan áruházak területén, hogy vásárlóink minél gyorsabban értesüljenek az aktuális szabályokról és információkról.” – nyilatkozta Fonay Gergely, a cég marketing igazgatója az aktuális helyzettel kapcsolatban.

 

Fonay Gergely

 

A 2020-as évet az üzemeltető az Auchan üzletsorok márkanevének, logójának és szlogenjének megújításával kezdte. A korábban használt „Korzó” elnevezés helyett az online és offline platformokon is bevezetésre került az „Auchan Korzó” márkanév, mellyel a márka a fogyasztók számára ismertebb Auchan márkanév mellé került. A brand arculati elemeiben is az Auchanhoz igazodott. A megújulás keretében a „Vásárolj be, kapcsolódj ki” szlogen is bevezetésre került a logóban. A kommunikáció ma már a nők mellett a férfiakat is célozza, illetve az egyedülálló fiatalok mellett fontos szerepet kapott a kommunikációban a családosok és az idősebbek csoportja is.

Az Auchan Korzó márkafrissítésének következő lépéseként a vállalat két új márkanagykövetet választott a brand képviseletére, további népszerűsítésére. A sikeres színésznő-műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna, valamint Stohl András, Jászai Mari-díjas színművész és műsorvezető 2020 szeptemberétől egy széleskörű, hosszútávú együttműködés keretében kezdték el kommunikálni az Auchan Korzó márkát. A márkanagykövetek bemutatására az újradefiniált célcsoportok elérését biztosító médiumokban PR cikkek és figyelemfelkeltő bannerek jelentek meg. A különböző tartalmakat a befoglalt médiumokon kívül más felületek is átvették, így organikusan is nőtt a megjelenések száma. Az eredmény messze túlszárnyalta az előre meghatározott KPI-t, közel 13 millió összes elért megjelenéssel. A márkanagykövetek szereplésével Auchan Korzó reklámfilm is készült. A film bemutatását célzó tavaly őszi PR kampány is sikeres volt. A teljesített AV (megjelenés) mennyisége, valamint az Youtube-csatornára átkattintók száma is messze felülmúlta az előzetes várakozásokat.

A szintén a márkanagykövetekre építő adventi kampány még nagyobb volumenű volt. Az online megjelenéseket óriásplakát, citylight és rádiókampány egészítette ki. Szép eredményt hozott a bevezető Adwords kampány, a meghatározott KPI 300 000 megjelenés volt, amit 28%-kal sikerült túlteljesíteni. A rádiószpotok a Retro rádió és a Rádió1 csatornákon futottak is intenzíven futottak. Az online banner és a PR cikkek esetében a teljes kampány által elért megjelenés 25 481 822 AV. A kampány sikerét mutatja, hogy az előzetesen meghatározott KPI-t jelentős mértékben sikerült túlszárnyalni, a megjelenések számát tekintve a pluszban elért organikus elérés közel 20 millió volt, a becsült kattintások száma (CT) pedig több, mint 100 százalékkal lett magasabb a vártnál.

Az Auchan Korzó közösségi média felületein általában sikeresen futottak a publikált tartalmak, melyek többnyire bérlői akciók voltak, de nem titok, hogy a legjobb eredményeket a márkanagyköveteket megjelenítő bejegyzések érték el.

Az Auchan Korzó nemrégiben megújult honlapjának eredményei is azt mutatják, hogy a márkát egyre szélesebb körben ismerik a vásárlók, és mind többen érdeklődnek az üzletek és a bérlői márkák iránt. 2018-ban közel 250.000-en látogattak el a weboldalra, ez a szám 2020-ra több mint százezer látogatóval emelkedett. Bár a honlapon érdekes és hasznos blogcikkek is várják az olvasókat, a keresések leginkább az üzletekre és az aktuális akciókra irányulnak.

Az Auchan Korzók jövőjére vonatkozóan Fonay Gergely marketing igazgató a következő gondolatokat fogalmazta meg: „A legnagyobb kihívást számunkra az e-kereskedelem térnyerése jelenti, ami a járványhelyzet miatt az elmúlt egy évben tovább erősödött. Kiemelten fontos számunkra, hogy megfelelő kommunikációval meggyőzzük azon célcsoportjainkat is, akik a járvány ideje alatt teljesen az online vásárlásra tértek át, hogy üzleteink által számukra is tudunk biztosítani olyan megoldásokat a jövőben, ami a hibrid (click&collect) vásárlást teszi lehetővé. Hiszünk a 2021-es évben, attól függetlenül, hogy most még nem látjuk, hogy a vírushelyzetnek mikor lesz vége. Az idei évre is számos tervünk van: rendezvényekkel és egy új reklámfilmmel is készülünk, a márkanagyköveteinkkel is folytatjuk a közös munkát, illetve további marketing kampányokkal népszerűsítjük a márkát, hogy még több látogatót hozzunk az Auchan Korzókra, ami az egyik legfontosabb célunk.”

[av_mero_auchan_korzo_do]

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...