- Hirdetés -

Belenéztünk a varázsgömbbe – 2021-es jóslatok a BrandManiában

|

- Hirdetés -

A BrandMania idei utolsó adásában a stáb megnézte, hogyan váltak be a hazai cégvezetők 2020-ra vonatkozó jóslatai és persze ismét arra kérte őket, hogy mondják el, mit várnak 2021-től. Mennyi aranyat nyerünk az olimpián, hogyan hasznosítjuk az idén tanultakat, továbbjut-e a válogatott a foci EB-n a csoportjából és meddig kell még aggódnunk a vírus miatt – többek között erről is szólt a legújabb BrandMania.

A koronavírus-járványt és annak hatásait természetesen tavaly decemberben nem lehetett megtippelni, de azért a digitalizáció már akkor is nagyon forró téma volt, ahogyan a pénzügyi szektor szabályozása is, és persze az online médiában zajló változások is napirenden voltak. A BrandMania stábja ezúttal a tavalyi jóslataikkal szembesítette a nagyvállalati vezetőket. Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, például azt várta, hogy jó aurája lesz 2020-nak, és bár valóban lett egyfajta aurája az évnek, jónak azért nem lehet nevezni. A szakember Cannes-ból is várt egy aranyat, ami nem jöhetett össze, hiszen nem rendezték meg a reklámfesztivált. Viszont jövőre már arra számít, hogy a Telekom maga nyer majd, a 6:3-as aktivitással, a legendás angol-magyar felújításával.

Pantl Péter a múlt év végén még a Hell nemzetközi kommunikációs és marketing vezetőjeként nyilatkozott, azonban az év egyik nagy igazolása miatt a legújabb BrandManiában már a Mol Csoport kommunikációs igazgatójaként beszélt. Ő már tavaly is azt várta, hogy kijut az EB-re a válogatott, az olimpiától pedig nyolc magyar aranyat remélt. Úgy gondolja, hogy megtanultunk együttélni ezzel a helyzettel, home office-ból menedzselni összetett projekteket, korábban személyes kapcsolatot igénylő helyzeteket, erre a tudásra kell építeni jövőre.

Noszek Péter a Nestlé Hungária vezérigazgatója az RTL Klub magazinműsorának tavaly azt mondta, hogy 150 milliárd forintos forgalmat vár 2020-tól, ami egyébként már 2019-ben összejött. Biztos abban, hogy nem áll vissza a 2020 február előtti helyzet, ha végre lesz vakcina és megoldódik a Covid-helyzet, egy másik világba térünk majd vissza.

Kurtisz Krisztián, a Cherrisk és az Uniqa vezérigazgatója már tavaly is az első külföldi piacon való megjelenésről beszélt, idén pedig ez megvalósult, Németországban indultak el, teljesen home office-ból lebonyolítva a rajtot és már ött több mint 57 ezer felhasználója van a Cherrisk ökoszisztémának. Jelezte azt is, hogy sokat tanultak idén arról, hogyan kell költségekkel még jobban bánni, ügyfélkapcsolatokat digitális csatornákon menedzselni és fontosnak tartja, hogy az idén tanultakat ne felejtsük el pár éven belül.

Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatóságának ügyvezető igazgatója a múlt év végén azzal számolt, hogy több kihvással szembesül majd a pénzügyi szektor, részben a szabályozói környezet szigorodása miatt. Ez a jóslata be is vált, elég csak arra gondolni, hogy a Covid miatt milyen szabályok jöttek – például személyi kölcsönök esetében THM maximalizálása, vagy hiteltörlesztési moratórium bevezetése. A K&H munkatársa beszélt arról is, hogy milyen változások vannak az online médiában, kiemelve, hogy egyre többen hajlandóak fizetni az internetes hírekért, ami egy egészségesebb bevételi struktúrát eredményezhet a hírportáloknál.

A BrandManiának nyilatkozott Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója is, aki azt várja, hogy 2021 végére elérik a 2019-es forgalmat. Elmondta azt is, hogy véleménye szerint a mostani válságban az erős piaci szereplők előnye tovább nő majd.

Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese szerint fantasztikusan jó év lesz 2021, mindent tudunk majd használni, amit idén megtanultunk. Míg 2020-ban a home office sok vállalat életében kényszer volt, addig jövőre kreatív lehetőséget jelent, a munkahelyek pedig kreatív térként működnek majd. A Telekom vezérigazgató-helyettese úgy véli, jövőre jobb állapotban leszünk mentálisan, a visszatérés miatt óriási euforikus hangulat lesz, hatalmas kreatív energiák szabadulnak fel.

Gecse Mariann, a Huawei Magyarország & Nyugat-Balkán kormányzati kapcsolatokért és kommunikációért felelős igazgatója jövőre azt várja, hogy az 5G hálózatok kereskedelmi alkalmazása sokkal jobban megugrik, minden mindennel egyre inkább összekötött lesz.

Az idei nehéz év volt az üdítők és ásványvizek piacán, hiszen kiesett egy fontos csatorna, a vendéglátóipar. Kerekes Péter, a Coca-Cola Company Magyarország ügyvezető igazgató szerint lassú folyamat lesz, mire helyreáll a piac és arra számít, hogy igazán csak 2021 vége felé tér vissza a normalitás. A cégnél most az otthoni fogyasztásra hegyezik ki a kommunikációt, innovációt.

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója biztos abban, hogy 2021 a sport éve lesz, igaz ahogy elindultak újra a bajnokságok, a magyarok fogadási kedve is visszatért, a Ferencváros-Juventus meccs például rekordot hozott, 1,3 millió fogadás érkezett rá. Jövőre pedig azzal számol, hogy ez a rekord is megdől, lehet olyan mérkőzése az EB-n a válogatottnak, amire 1,5 millióan fogadhatnak.

A BrandManiának nyilatkozó szakemberek tippeltek a válogatott foci EB-s szereplése és a magyarok olimpiai teljesítménye kapcsán is. A műsor ismétlése megnézhető szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy az RTLMoston ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....