- Hirdetés -

Belenéztünk a varázsgömbbe – 2021-es jóslatok a BrandManiában

|

- Hirdetés -

A BrandMania idei utolsó adásában a stáb megnézte, hogyan váltak be a hazai cégvezetők 2020-ra vonatkozó jóslatai és persze ismét arra kérte őket, hogy mondják el, mit várnak 2021-től. Mennyi aranyat nyerünk az olimpián, hogyan hasznosítjuk az idén tanultakat, továbbjut-e a válogatott a foci EB-n a csoportjából és meddig kell még aggódnunk a vírus miatt – többek között erről is szólt a legújabb BrandMania.

A koronavírus-járványt és annak hatásait természetesen tavaly decemberben nem lehetett megtippelni, de azért a digitalizáció már akkor is nagyon forró téma volt, ahogyan a pénzügyi szektor szabályozása is, és persze az online médiában zajló változások is napirenden voltak. A BrandMania stábja ezúttal a tavalyi jóslataikkal szembesítette a nagyvállalati vezetőket. Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, például azt várta, hogy jó aurája lesz 2020-nak, és bár valóban lett egyfajta aurája az évnek, jónak azért nem lehet nevezni. A szakember Cannes-ból is várt egy aranyat, ami nem jöhetett össze, hiszen nem rendezték meg a reklámfesztivált. Viszont jövőre már arra számít, hogy a Telekom maga nyer majd, a 6:3-as aktivitással, a legendás angol-magyar felújításával.

Pantl Péter a múlt év végén még a Hell nemzetközi kommunikációs és marketing vezetőjeként nyilatkozott, azonban az év egyik nagy igazolása miatt a legújabb BrandManiában már a Mol Csoport kommunikációs igazgatójaként beszélt. Ő már tavaly is azt várta, hogy kijut az EB-re a válogatott, az olimpiától pedig nyolc magyar aranyat remélt. Úgy gondolja, hogy megtanultunk együttélni ezzel a helyzettel, home office-ból menedzselni összetett projekteket, korábban személyes kapcsolatot igénylő helyzeteket, erre a tudásra kell építeni jövőre.

Noszek Péter a Nestlé Hungária vezérigazgatója az RTL Klub magazinműsorának tavaly azt mondta, hogy 150 milliárd forintos forgalmat vár 2020-tól, ami egyébként már 2019-ben összejött. Biztos abban, hogy nem áll vissza a 2020 február előtti helyzet, ha végre lesz vakcina és megoldódik a Covid-helyzet, egy másik világba térünk majd vissza.

Kurtisz Krisztián, a Cherrisk és az Uniqa vezérigazgatója már tavaly is az első külföldi piacon való megjelenésről beszélt, idén pedig ez megvalósult, Németországban indultak el, teljesen home office-ból lebonyolítva a rajtot és már ött több mint 57 ezer felhasználója van a Cherrisk ökoszisztémának. Jelezte azt is, hogy sokat tanultak idén arról, hogyan kell költségekkel még jobban bánni, ügyfélkapcsolatokat digitális csatornákon menedzselni és fontosnak tartja, hogy az idén tanultakat ne felejtsük el pár éven belül.

Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatóságának ügyvezető igazgatója a múlt év végén azzal számolt, hogy több kihvással szembesül majd a pénzügyi szektor, részben a szabályozói környezet szigorodása miatt. Ez a jóslata be is vált, elég csak arra gondolni, hogy a Covid miatt milyen szabályok jöttek – például személyi kölcsönök esetében THM maximalizálása, vagy hiteltörlesztési moratórium bevezetése. A K&H munkatársa beszélt arról is, hogy milyen változások vannak az online médiában, kiemelve, hogy egyre többen hajlandóak fizetni az internetes hírekért, ami egy egészségesebb bevételi struktúrát eredményezhet a hírportáloknál.

A BrandManiának nyilatkozott Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója is, aki azt várja, hogy 2021 végére elérik a 2019-es forgalmat. Elmondta azt is, hogy véleménye szerint a mostani válságban az erős piaci szereplők előnye tovább nő majd.

Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese szerint fantasztikusan jó év lesz 2021, mindent tudunk majd használni, amit idén megtanultunk. Míg 2020-ban a home office sok vállalat életében kényszer volt, addig jövőre kreatív lehetőséget jelent, a munkahelyek pedig kreatív térként működnek majd. A Telekom vezérigazgató-helyettese úgy véli, jövőre jobb állapotban leszünk mentálisan, a visszatérés miatt óriási euforikus hangulat lesz, hatalmas kreatív energiák szabadulnak fel.

Gecse Mariann, a Huawei Magyarország & Nyugat-Balkán kormányzati kapcsolatokért és kommunikációért felelős igazgatója jövőre azt várja, hogy az 5G hálózatok kereskedelmi alkalmazása sokkal jobban megugrik, minden mindennel egyre inkább összekötött lesz.

Az idei nehéz év volt az üdítők és ásványvizek piacán, hiszen kiesett egy fontos csatorna, a vendéglátóipar. Kerekes Péter, a Coca-Cola Company Magyarország ügyvezető igazgató szerint lassú folyamat lesz, mire helyreáll a piac és arra számít, hogy igazán csak 2021 vége felé tér vissza a normalitás. A cégnél most az otthoni fogyasztásra hegyezik ki a kommunikációt, innovációt.

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója biztos abban, hogy 2021 a sport éve lesz, igaz ahogy elindultak újra a bajnokságok, a magyarok fogadási kedve is visszatért, a Ferencváros-Juventus meccs például rekordot hozott, 1,3 millió fogadás érkezett rá. Jövőre pedig azzal számol, hogy ez a rekord is megdől, lehet olyan mérkőzése az EB-n a válogatottnak, amire 1,5 millióan fogadhatnak.

A BrandManiának nyilatkozó szakemberek tippeltek a válogatott foci EB-s szereplése és a magyarok olimpiai teljesítménye kapcsán is. A műsor ismétlése megnézhető szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy az RTLMoston ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Az 5G a leggyorsabban terjedő mobilgeneráció

A világ számos részén jellemző gazdasági nehézségek ellenére valószínű, hogy az év végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma a világban, vagyis jóval gyorsabban jut ehhez a mérföldkőhöz, mint a 4G – derül...

Jelentős változások a Jazzy rádiónál

Új névvel és arculattal folytatja a 90.9 Jazzy Rádió, a jövőben Jazzy-ként működik az adó. A station voice Peller Anna színművész lett, az új szignálpark zenéit pedig az ország egyik legkreatívabb, többszörös díjnyertes DJ-producer-zeneszerzője,...

Ügynökséget választott a Provident

Új vállalati kommunikációs stratégiájának kidolgozására és a márka építésére írt ki tendert a Provident Pénzügyi Zrt. A pályázati anyagok közül a NEST Communications koncepciója bizonyult legerősebbnek, így ősztől az ügynökség segíti a Providentet a...

Németországban terjeszkedik a Gloster

Új lendületet ad a hazai gazdaságban köztudottan óriási szerepet játszó német autóipari együttműködésnek a Gloster: a magyar IT cég többségi tulajdonrészt szerzett a németországi székhelyű G-plus Consulting GmbH-ban, aminek köszönhetően közvetlen informatikai beszállítója lett...

Nyitottak a lakóhelyváltásra a magyar munkavállalók

A munkavállalók 53 százaléka hajlandó jelenlegi lakóhelyéről elköltözni: kétharmaduk belföldi, egyharmaduk külföldi célpontban gondolkodik - derül ki a Trenkwalder Mobilitási Indexéből. Az alkalmazottak a jelenlegi helyzetükkel mérsékelten elégedettek: munka- és megélhetési körülményeiket bemutató Elégedettségi...

Magyar cégek a régió legjobbjai között

A Deloitte Central Europe 2022-es Technology Fast 50 programjára 16 közép-európai országból közel 400 pályázat érkezett. A kiemelkedő érdeklődés mellett idén a rangsorra felkerült cégek növekedésének mértéke is rekordot döntött.A Deloitte CE Technology Fast...

Új vezető a Kulcs-Soft-nál

2022. december 1-jétől Hóbor Péter tölti be a Kulcs-Soft Nyrt. CTO – Technológiai igazgató és hibrid vállalatirányítási üzletágvezető pozícióját. Hóbor Péter régi „motoros” az IT szakmában, dolgozott többek között a Shell Gas-nál, az Avayá-nál,...

Új szolgáltatásokkal bővül az Erste digitális platformja

Az Erste Banknál idén tovább nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma, arányuk mára elérte a 67 százalékot. Több mint 550 ezer ügyfél használja rendszeresen az Erste digitális platformját, George-ot, amely folyamatosan új funkciókkal bővül....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendás autócsodák versenyeznek

A BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a 2023. május 19-21. közötti hétvégén gurítja ismét reflektorfénybe a legendás autócsodákat. A Villa Erba területén ismét megrendezik a Concorso d’Eleganza Villa d’Este tradicionális...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Az 5G a leggyorsabban terjedő mobilgeneráció

A világ számos részén jellemző gazdasági nehézségek ellenére valószínű, hogy az év végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma a világban, vagyis jóval gyorsabban jut ehhez a mérföldkőhöz, mint a 4G – derül...

Jelentős változások a Jazzy rádiónál

Új névvel és arculattal folytatja a 90.9 Jazzy Rádió, a jövőben Jazzy-ként működik az adó. A station voice Peller Anna színművész lett, az új szignálpark zenéit pedig az ország egyik legkreatívabb, többszörös díjnyertes DJ-producer-zeneszerzője,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....