- Hirdetés -

Bemutatták az eddigi legzöldebb Nokiát

|

- Hirdetés -

Egy vadonatúj, fenntarthatóságra alapozó előfizetési szolgáltatást jelentetett be a HMD Global, a Nokia telefonok gyártója: érkezik a Circular. Ezzel párhuzamosan négy új készülék is megjelenik, köztük az eddigi legkörnyezetbarátabb Nokia okostelefon, a Nokia X30, amelyben az alumínium 100 százalékban újrahasznosított, míg a felhasznált műanyagok 65 százaléka származik újrahasznosításból. Mindezek mellett a még felelőségteljesebb, megújult csomagolás és a már hagyományosnak számító hosszú élettartam a garancia arra, hogy a teljes Nokia portfólió sikeresen újulhasson meg.

“A HMD Globalnál azt szeretnénk, hogy az emberek a lehető legtovább használhassák a telefonjaikat. Ezért bevezettük a Circulart, a körforgásra alapuló előfizetési modellünket, amely jutalmazza azokat, akik meghosszabbítják telefonjuk életciklusát. Készülékeink gyártása során egyre több újrahasznosított anyagot használunk, az évekig folyamatosan érkező frissítésekkel pedig újra és újra megerősítjük a hosszú élettartamra vonatkozó ígéretünket. Törekszünk arra, hogy vállalatként is megéljük a fenntartható megközelítést, és továbbra is keményen dolgozunk a holnap védelméért.” – mondtaFlorian Seiche, a HMD Global ügyvezető igazgatója.

Circular - egy előfizetés, amely a fenntarthatóság jegyében definiálja újra a mobilhasználatot

De mi is az a Circular, a forradalmian új előfizetési szolgáltatás, amely az ígéret szerint a Nokia okostelefonok és táblagépek használatának egy fenntarthatóbb és problémamentes módját kínálja? Az előfizetés keretében a döntés a felhasználó kezében marad: igény szerint bármikor cserélhet készüléket, vagy mondhatja le az előfizetését extra költségek nélkül az első három hónapot követően, de számos környezetbarát jutalommal ösztönzi a HMD Global az embereket, hogy hosszabb ideig tartsák meg telefonjukat. A Circular úgy minimalizálja a készülékek bolygónkra gyakorolt negatív hatását, hogy távol tartja őket a hulladéklerakóktól, és egy második élet lehetőségét kínálja számukra.

Az előfizetéses modell keretében a Nokia készülékek újrahasznosításon, felújításon és egy újbóli előfizetésen mennek keresztül, vagy jótékonysági akcióban vesznek részt, és egy olyan helyre kerülnek, ahol a legnagyobb szükség van rájuk. Emellett teljes szabadságot biztosít a vállalat az előfizetés megválasztásában és megváltoztatásában, ráadásul bármilyen véletlen sérülés, elvesztés vagy lopás esetén külön havi költségek nélkül oldják meg a helyzetet – szükség esetén gyors cserét ajánlanak.

Nokia X30 5G – az eddigi legkisebb ökolábnyom az eddigi legjobb PureView fényképezési élmény mellett

A Nokia X30 5G 100%-ban újrahasznosított alumíniumvázzal és 65%-ban újrahasznosított műanyag hátlappal készül – így lett a váztól egészen a dobozig az eddigi legkörnyezetbarátabb Nokia okostelefon. A 100%-ban FSC tanúsítvánnyal rendelkező és 94%-ban újrahasznosított papírból készült doboz a csökkentett csomagolási méretnek köszönhetően a szállítással járó CO2-kibocsátás is alacsonyabb. A kisebb méretet a töltőfej kihagyása teszi lehetővé, a lépéssel így még tovább csökken az e-hulladék mértéke.

A teljesítmény tekintetében továbbra is teljesen kompromisszummentes X30 prémium funkciókkal, és az eddigi legjobb fényképezési élménnyel érkezik: az 50 megapixeles PureView kamera optikai képstabilizátorral (OIS) és a mesterséges intelligenciával karöltve készít lenyűgöző, ultraszéles látószögű, élénk éjszakai felvételeket. A kamerát a karcálló, de a fény 98%-át átengedő Corning® Gorilla® Glass DX+ üveg védi, a tartalom pedig a 6,43 hüvelykes PureDisplay kijelző élénk színeinek és egyenletes megjelenítésének köszönhetően kel életre a telefonon.

Nokia G60 5G – hosszú élettartammal a fenntarthatóságért

100%-ban újrahasznosított műanyagból készült hátlap és 60%-ban újrahasznosított műanyagból alkotott váz – a fenntartható módon gyártott Nokia G60 G50 most először hozza el az X-széria hosszú élettartamát a G-szériába. A telefon a "3-3-3" ígérettel – három évig érkező rendszerfrissítések, három éven át járó havi biztonsági javítócsomagok1 és három év kiterjesztett garancia2 – segíti elő, hogy mindenki külön költségek nélkül használhassa még tovább a telefonját.

A Nokia C31 –háromnapos akkumulátor-üzemidő és hosszú élettartam, megfizethető áron

A Nokia C31 a népszerű C-sorozat legújabb darabja: a megszokott tartósság mellett a telefon egy továbbfejlesztett, 6,7 hüvelykes HD+ kijelzőt és hosszú, háromnapos akkumulátor-üzemidőt3 kínál, mesterséges intelligenciára alapú akkumulátorkímélő funkciókkal kiegészítve. A Nokia C31 Android 12 rendszerrel, a Camera by Google által támogatott tripla hátlapi- és szelfikamerával, valamint por- és nedvességállósággal felturbózott védelemmel érkezik. A garantáltan két éven át járó rendszeres biztonsági frissítések ráadásul maximális biztonságot és kiemelkedő tartósságot nyújtanak a világ egyik legszigorúbb gyártási szabványának megfelelő IP52-es védelem mellett - mindezt rendkívül kedvező áron.

Nokia T21 – megbízható erőmű az egész család számára

Az új Nokia T21 tablet is hozza mindazt a tartósságot, amit egy Nokia készüléktől elvárhatunk: kívülről az ellenálló alumíniumház és az antennákat védő, 60%-ban újrahasznosított műanyagból készült burkolat, belülről pedig a két éven át érkező rendszerfrissítések gondoskodnak a hosszú távú használatról. A piacvezető védelem és az akár három éven át érkező havi biztonsági frissítések1 tökéletes választássá teszik az egész család számára. Elődje sikerére építve ráadásul most olyan, a Nokia-rajongók által igényelt funkciókat is megkapott, mint a HD-videostreaming, a hanghívás, vagy az NFC-fizetés.

Az NFC4 a vállalkozást is segítheti az érintésmentes fizetés támogatásávan és az NFC-címkék beolvasásával, míg a Second Screen funkció lehetővé teszi, hogy a Nokia T21 egy Windows PC másodlagos képernyőjeként üzemeljen. Ha pedig a kreatív munka kerül előtérbe, a jegyzetelést és rajzokat is magasabb szintre emelő, a tablettel kompatibilis toll segít5.

Az új Nokia hangeszközök is a fenntarthatóság útjára léptek

Az új, teljesen vízálló Nokia Portable Wireless Speaker útközben is megbízható hangzást biztosít, mindezt ráadásul 100%-ban újrahasznosított külső kialakítás6 és akár 22 órás akkumulátor-üzemidő7 mellett.

Az új Nokia Clarity Earbuds 2 Pro 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült töltőtokban érkezik, és a hibrid aktív zajszűréssel gazdag, zavartalan hangélményt nyújt.

 

Ár és elérhetőség

A Nokia X30 5G égkék és jégfehér színben, 8/256 GB változatokban lesz elérhető Magyarországon, 239 990 HUF ajánlott fogyasztói áron, október elejétől

A Nokia G60 5G fekete színben, 6/128 GB változatban lesz elérhető Magyarországon, 149 990 HUF ajánlott fogyasztói áron, szeptembertől

A Nokia T21 szénszürke színben, 4/64 GB változatban, Wi-Fi opciókkal lesz elérhető Magyarországon, 104 990 HUF ajánlott fogyasztói áron, október végétől

A Circular az Egyesült Királyságban és Németországban már elérhető, a HMD Global az elkövetkező hónapokban tervezi a rendszer globális bevezetését.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Reálértéken 10 százalékkal csökkent a média reklámbevétele

A nominális értéket tekintve ugyan kis mértékben nőttek tavaly a reklámköltések Magyarországon, azonban reálértéken számolva már 10 százalékot meghaladó csökkenést lehetett tapasztalni – derül ki a Magyar Reklámszövetség friss jelentéséből. A teljes kommunikációs költést...

Pénzt spórolhatnak a cégek a digitalizációval

Infláció, recesszió, válság: napjaink gazdasági problémái minden szervezet életére hatással vannak. Jelentős kihívás a szervezetek számára a költségek racionalizálása, a hatékonyabb működés, a gyorsabb és produktívabb munka. A digitalizáció mindezek megvalósításához hatékony megoldásokat biztosít...

Tillával érkezik a TV2 új vetélkedője

Április 3-án rajtol a TV2 új vetélkedője az Ütős Ötös. A műsorvezető Till Attila lesz, a vetélkedőben ismert emberek családtagjaikkal, barátaikkal vagy hozzájuk közel álló személyekkel, 5 fős csapatokban küzdenek meg az akár 10...

Vidéki rádiókról döntött a Médiatanács

Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.Véglegesítette a Médiatanács...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

Húszmillió euróból épül új gyár Ukrajnában

Az Unilever 20 millió eurós befektetéssel új gyártóüzemet épít Ukrajna Kijev régiójában. A beruházás célja, hogy támogassa a vállalat növekvő ukrajnai üzletágait, illetve demonstrálja hosszú távú elkötelezettségét az ország iránt. Az építkezés idén kezdődik,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Otthonról is megnézheted az idei Oscar-díjas filmeket

Az Oscar-díj a filmipar legrangosabb díja, és mint minden évben, hétfőn hajnalban a Filmakadémia idén is értékelte a tavalyi év legszínvonalasabb filmes teljesítményeit. A különböző, Magyarországon is elérhető streamingszolgáltatóknak köszönhetően már számos friss Oscar-díjas...
Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságért kampányol az UniCredit

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A pénzintézet harmadik éve futó fenntarthatósági kampányában ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, akiknek finanszírozást biztosít és...

Új eszköz az energiapazarlás csökkentésére

Akár 20 százalékkal is csökkenthető az épületek energiapazarlása a Schneider Electric „EcoStruxure Building Operation 2023” megoldásának alkalmazásával. A társaság új rendszerei azon túl, hogy támogatják az épületek energiahatékony működtetését, a szén-dioxid kibocsátás csökkentésében is...

Prágában már lehet hidrogént tankolni

Az ORLEN Unipetrol finomító és petrolkémiai vállalatcsoport új típusú üzemanyaggal, hidrogénnel bővítette csehországi ORLEN Benzina töltőállomás-hálózatának kínálatát. A magyarországi ORLEN töltőállomásokat üzemeltető vállalat személygépkocsik, teherautók és buszok kiszolgálására is alkalmas hidrogén-töltőállomást helyezett üzembe a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....