- Hirdetés -

Bestsellerrel erősít a JOY.hu

|

- Hirdetés -

A magyar bestseller író, Lakatos Levente legújabb folytatásos regényének első fejezetei már elérhetőek a joy.hu microsite-ján, a JOY LOVE-on .

A JOY és az író együttműködésének keretében a Vörös c. regény 30 héten keresztül, hetente új résszel jelentkezik a brand erre dedikált online felületén. Az első hetekben az olvasóknak lehetősége nyílt ingyenesen beleolvasni a könyv tartalmába, ezt követően pedig a friss részekhez előfizetéses úton juthatnak hozzá. Erre két megoldást kínál az érdeklődőknek a platform: egyösszegben fizetés a teljes regényre (2 500 Ft) vagy 3 részletre bontva, 10 részenként (890 ft/10 rész) is hozzájuthatnak a tartalomhoz.

A JOY LOVE-on megjelenő sorozat a Marquard Media tavaly bevezetett create.connect.transact elven alapuló működési modelljébe illeszkedik, amely a márkákat önálló platformokká alakítja, fókuszba helyezve a fogyasztókat bevonó és lekötő prémium tartalmak kialakítását és az értékteremtést valamint az olvasókkal való intenzívebb kapcsolat építését, ezáltal közösségek elindítását és működtetését.

„Lakatos Levente és a JOY barátsága egészen régre nyúlik vissza. Írt már nekünk a magazinba is a szerelemről, párkapcsolatról a Pasifórum rovatunkban, vezetett blogot a joy.hu-n, és 2018-ban ő lett a JOY Social Media Award #mindigottvagyok kategória győztese – ebből is látszik, hogy nem csak mi, de az olvasóközönségünk is rajong érte. Nagyon izgalmasnak tartom ezt az együttműködést Leventével, hiszen ez egy újító irány, amely a szerelem, párkapcsolat témakörben a tippek és szakértői anyagok mellett a szórakoztató irodalom irányába is elindít minket – egyúttal lehetőséget adva, hogy a mi platformunkon a sikeres író még több olvasóhoz eljuttathassa írását, egy nem megszokott formátumban. Személy szerint én hétről hétre alig várom az új fejezeteket, szóval abszolút “behúzott” a folytatásos regény műfaj!” – fogalmaz Alberti Petra, a JOY crossplatform főszerkesztője.

Levente kilenc éve jelentette meg az első történetét, előtte újságíróként dolgozott és televíziós műsorokat vezetett. Jelenleg három könyvsorozata fut, a Barbibébi-kötetek leginkább a fiatal felnőtt korosztályt célozzák meg, a Dr. Lengyel-sorozat részei a krimirajongóknak szólnak, a Szigor-könyvek pedig a modern romantikus irodalom rajongóinak jelenthetnek igazi csemegét. Romantikus regényeinek különlegessége a tabudöntögető megközelítés – ebbe a sorba illik a JOY Love-on publikált, tizedik regénye is. A Vörös egy megtörhetetlennek látszó alfahím nagyon is sebezhető lelkét tárja fel, akinek élete első ránézésre tökéletesnek tűnhet, valójában azonban szenved és a sikerei börtönében érzi magát. A történet a romantikus műfajban rendhagyónak számít, mellőzi a női nézőpontot és kizárólag férfi szemszögből íródik.

A JOY LOVE kampány teaser szakaszában közel 1 000-en iratkoztak fel, hogy értesítést kapjanak az e-book indulásról, az első „fizetős” hét pedig több mint 100 előfizetőt hozott. A folytatásos regény fejezeteit jellemzően mobilon (87%) és átlagosan 6 percig olvassák a felhasználók, akik leginkább a 25-34 éves nők köréből kerülnek ki (88%). A főhős történetéhez kapcsolódik egy zárt Facebook csoport is (Vörös kibeszélő), ahol az író kommunikál az olvasókkal és az itt szerzett impulzusok, visszajelzések a későbbiekben a regény cselekményébe is beépülnek. Az olvasók továbbá komment formájában a joylove.hu oldalon is adhatnak visszajelzést, amelynek oldalmegtekintése már közel 50 000-nél tart.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...