- Hirdetés -

Beszáll a Forma-1-be a Lenovo

|

A 2022-es szezontól hivatalos partnerként lesz jelen a Lenovo a Forma-1 működésében. A többéves megállapodás értelmében a Lenovo csúcstechnológiáját az autóverseny-sorozat minden tevékenységében használni fogják, hogy továbbra is a legmagasabb szintű verseny és szórakozási élményt nyújtsák a rajongóknak világszerte. A Formula 1 és a Lenovo saját területük globális vezetőjeként a sport és a fejlett technológia kombinálásával a lehetséges határokat kívánja feszegetni.

A partnerség keretében a következő néhány évben a Lenovo technológiáját a Forma-1 egész szervezete használni fogja, mind a bázison, mind a versenyeken. A Lenovo hardvereszközei, valamint a nagy teljesítményű számítástechnikai és szerver megoldások egyre inkább beépülnek majd a szervezet működésébe. A Formula 1 és a Lenovo együttműködése a nagy teljesítményű, helyben működő adatgyűjtési megoldásoktól kezdve a jobb minőségű tartalom előállításán át a közvetítési alkalmazások támogatásáig egytől-egyig jobb élményt kíván nyújtani a rajongóknak.

A partnerség nem csak elősegíti a Lenovo globális ismertségét, de nemzetközi szinten mutatja be a vállalat képességeit, integrálva az iparág vezető hardvertechnológiáját a Forma-1 középpontjába. A tervek szerint a Lenovo prémium hardverek széles választékát, valamint az olyan innovatív, új generációs technológiákat, mint a kiterjesztett és virtuális valóság, fogja hasznosítani, hogy a versenysorozat továbbra is új és még lenyűgözőbb megoldásokon keresztül kapcsolja össze a rajongókat a sporttal.

Az év elején az F1 bejelentette, hogy 2025-ig évente tíz mérnöki ösztöndíj formájában meghosszabbította elkötelezettségét az alulreprezentált csoportok foglalkoztatási és oktatási lehetőségeinek megteremtése mellett. A Lenovo szintén a sokszínűségre és a befogadásra, valamint az akadályok felszámolására összpontosít, így a partnerség révén az F1-gyel együttműködik ezekhez a fontos területekhez kapcsolódó projekteken.

„Miközben a rekordszezonra készülünk, izgatottak vagyunk, hogy a Lenovót a csapatban üdvözölhetjük, és egyesíthetjük erőinket egy globális technológiai vezető céggel. A Forma-1 minden területén kiemelten fontos a precizitás és a részletesség, a Lenovo pedig az egész szezon során biztosítja számunkra tapasztalatát és innovatív technológiáit működésünkhöz. A rajongóink a legjobbat várják el mindentől, amit teszünk, és a Lenovo a tökéletes partner a prémium kategóriás hardverkínálatát tekintve. Sportágunk új korszakába lépünk, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy magas színvonalú élményt nyújtsunk rajongóink számára világszerte" – mondta el Stefano Domenicali, a Formula 1 elnök-vezérigazgatója.

"Büszkén jelentjük be új globális partnerségünket a Formula 1-gyel, a világ legrangosabb autóversenyével, hogy izgalmas, innovatív élményekkel vonzzuk be a félmilliárd rajongót szerte a világon. Ez a partnerség az innováció, a teljesítmény és a győztes szellem iránti közös szenvedélyünkön alapul. A Lenovo és a Forma-1 együtt fogja feszegetni a technológia határait 2022-től, miközben célunk, hogy egy gyorsabb, intelligensebb és fenntarthatóbb jövő kialakításában segítsünk" – mondta el Yang Yuanqing, a Lenovo elnök-vezérigazgatója.

"A Formula 1-gyel való partnerség lehetőséget teremt, hogy a Lenovo intelligensebb megoldásait a szervezet egész területére bevezessük, a bázisüzemeltetéstől a nagydíjak izgalmáig, a lehetőségek határait feszegetve átalakítani a versenyzés élményét. A Forma-1 a digitális átalakulásra összpontosít, és arra, hogy továbbra is meglepje és elkápráztassa rajongóit. A Lenovo hardver-, szolgáltatás- és megoldásportfóliója kulcsfontosságú lesz abban, hogy a Forma-1 új lehetőségeket teremtsen a rajongók számára világszerte, hogy megtapasztalhassák ugyanazt az izgalmat, amit a pálya mellett is átélhetnek." – mondta el Luca Rossi, a Lenovo Intelligent Devices Group elnöke.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...